62.
Book of Precedence and Stoning
٦٢-
كتاب السبق والرمي


Chapter on no bringer and no outsider in betting

باب لا جلب ولا جنب في الرهان

NameFameRank
mālikun Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
ibn bukayrin Yahya ibn Bakir al-Qurashi Thiqah (Trustworthy)
الأسمالشهرةالرتبة
مَالِكٌ مالك بن أنس الأصبحي رأس المتقنين وكبير المتثبتين
ابْنُ بُكَيْرٍ يحيى بن بكير القرشي ثقة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 19780

Ibn Bakir narrates that Imam Malik (may Allah have mercy on him) was asked about its interpretation, so he said: "Jalab" is to hold back a horse in a race so that it may motivate the other to move ahead, and "Janb" is to keep a horse with another so that if the need arises, one may ride it and continue the race.


Grade: Da'if

(١٩٧٨٠) ابن بکیر فرماتے ہیں کہ امام مالک (رح) سے اس کی تفسیر کے بارے میں سوال کیا گیا تو فرمایا : جلب یہ ہے کہ دوڑ میں گھوڑے کو پیچھے رکھنا تاکہ وہ دوسرے کو آگے بڑھنے کے لیے حرکت دے اور جنب یہ ہے کہ دوسرے کے ساتھ ایک گھوڑا رکھنا بوقت ضرورت اس پر سوار ہو کر دوڑ جاری رکھی جاسکے۔

(19780) ibne bakir farmate hain keh imam malik (rh) se is ki tafseer ke bare mein sawal kiya gaya to farmaya : jalb yeh hai keh daud mein ghore ko peeche rakhna takah woh dusre ko aage barhne ke liye harkat de aur janb yeh hai keh dusre ke sath ek ghora rakhna ba waqt zaroorat is par sawar ho kar daud jari rakhi ja sake.

١٩٧٨٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو أَحْمَدَ الْمِهْرَجَانِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ جَعْفَرٍ الْمُزَكِّي، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْبُوشَنْجِيُّ، ثنا ابْنُ بُكَيْرٍ،قَالَ:سُئِلَ مَالِكٌ: مَا تَفْسِيرُ ذَلِكَ؟فَقَالَ:" أَمَّا الْجَلَبُ، فَأَنْ يَتَخَلَّفَ الْفَرَسُ فِي السِّبَاقِ، فَيُحَرَّكَ وَرَاءَهُ الشَّيْءُ يُسْتَحَثُّ بِهِ، فيَسَبِقُ، فَهَذَا الْجَلَبُ، وَأَمَّا الْجَنَبُ، فَإِنَّهُ يُجْنَبُ مَعَ الْفَرَسِ الَّذِي يُسَابِقُ بِهِ فَرَسٌ آخَرُ، حَتَّى إِذَا دَنَى تَحَوَّلَ رَاكِبُهُ عَلَى الْفَرَسِ الْمَجْنُوبِ فَأَخَذَ السَّبْقَ "