66.
Book of Witnesses
٦٦-
كتاب الشهادات
Chapter: Permitting the testimony of dhimmis in matters of wills during travel in the absence of testimony from Muslims
باب: من أجاز شهادة أهل الذمة على الوصية في السفر عند عدم من شهد عليها من المسلمين
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20630
(20630) Ibrahim narrates from Qazi Shuraih that the testimony of a Jew or a Christian is valid against a Muslim only in a will, not otherwise, and this too is specific to travel. (b) Yahya bin Wasab says that Qazi Shuraih considered the testimony of the People of the Book permissible against each other.
Grade: Da'if
(٢٠٦٣٠) ابراہیم قاضی شریح سے نقل فرماتے ہیں کہ یہودی یا عیسائی کی گواہی مسلمان کے خلاف صرف وصیت میں معتبر ہے، ویسے نہیں اور یہ بھی سفر کے ساتھ مخصوص ہے۔ (ب) یحییٰ بن وثاب فرماتے ہیں کہ قاضی شریح اہل کتاب کی ایک دوسرے کے مخالف کو گواہی جائز خیال کرتے تھے۔
(20630) Ibrahim Qazi Shariah se naql farmate hain ki Yahudi ya Isai ki gawahi Musalman ke khilaf sirf wasiyat mein motabar hai, waise nahin aur yeh bhi safar ke sath makhsoos hai. (b) Yahya bin Wasab farmate hain ki Qazi Shariah ahle kitab ki ek dusre ke mukhalif ko gawahi jaiz khayaal karte the.
٢٠٦٣٠ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو مَنْصُورٍ النَّضْرَوِيُّ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا هُشَيْمٌ، وَأَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ شُرَيْحٍ،أَنَّهُ:" كَانَ لَا يُجِيزُ شَهَادَةَ يَهُودِيٍّ وَلَا نَصْرَانِيٍّ عَلَى الْمُسْلِمِينَ، إِلَّا فِي الْوَصِيَّةِ، وَلَا يُجِيزُهَا فِي الْوَصِيَّةِ إِلَّا فِي السَّفَرِ ". وَرَوَى يَحْيَى بْنُ وَثَّابٍ أَنَّ شُرَيْحًا كَانَ يُجِيزُ شَهَادَةَ أَهْلِ الْكِتَابِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ