66.
Book of Witnesses
٦٦-
كتاب الشهادات


Chapter: Testimony of someone who is not just is not permissible

باب: لا يجوز شهادة غير عدل

Sunan al-Kubra Bayhaqi 20631

Rabia bin Abdur Rahman narrates that a man from Iraq came to Umar bin Khattab and said, “I have come to you with a matter that has no basis." Umar (may Allah be pleased with him) asked, “What is it?" He said, “False testimony has become prevalent in our area." Umar (may Allah be pleased with him) said, “Is that so?" He said, “Yes." So, Umar (may Allah be pleased with him) said, “In Islam, the testimony of no one is acceptable except that of a just person. Meaning, he will not be prevented from testifying.”


Grade: Sahih

(٢٠٦٣١) ربیعہ بن عبدالرحمن فرماتے ہیں کہ حضرت عمر بن خطاب کے پاس عراق سے ایک آدمی آیا، اس نے کہا : میں آپ کے پاس ایسا معاملہ لے کر آیا ہوں جس کی کوئی بنیاد نہیں ہے۔ حضرت عمر (رض) نے پوچھا : وہ کیا ہے ؟ فرمایا : جھوٹی گواہی جو ہمارے علاقہ میں پائی جانے لگی ہے۔ فرمایا : بات ایسے ہی ہے ؟ اس نے کہا : ہاں تو حضرت عمر (رض) فرمانے لگے کہ اسلام میں عادل آدمی کے علاوہ کسی کی گواہی قابلِ قبول نہیں ہے، یعنی گواہی کے بارے میں روکا نہ جائے گا۔

20631 rabia bin abdulrehman farmate hain ke hazrat umar bin khattab ke pas iraq se ek aadmi aaya usne kaha main aap ke pas aisa mamla lekar aaya hun jiski koi bunyad nahi hai hazrat umar raz ne pucha woh kya hai farmaya jhooti gawahi jo hamare elake mein payi jane lagi hai farmaya baat aise hi hai usne kaha haan to hazrat umar raz farmane lage ke islam mein aadil aadmi ke ilawa kisi ki gawahi qabil e qubool nahi hai yani gawahi ke bare mein roka na jaye ga

٢٠٦٣١ - أَخْبَرَنَا أَبُو أَحْمَدَ الْمِهْرَجَانِيُّ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ جَعْفَرٍ الْمُزَكِّي، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا ابْنُ بُكَيْرٍ، ثنا مَالِكٌ، عَنْ رَبِيعَةَ بْنِ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ،أَنَّهُ قَالَ:قَدِمَ عَلَى عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ رَجُلٌ مِنْ قِبَلِ الْعِرَاقِ،فَقَالَ:جِئْتُكَ لِأَمْرٍ مَا لَهُ رَأْسٌ وَلَا ذَنَبٌ،قَالَ عُمَرُ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:" وَمَا هُوَ؟ "،قَالَ:شَهَادَاتُ الزُّورِ ظَهَرَتْ بِأَرْضِنَا،قَالَ:" وَقَدْ كَانَ ذَلِكَ؟ "،قَالَ:نَعَمْ،قَالَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:" لَا وَاللهِ، لَا يُؤْسَرُ رَجُلٌ فِي الْإِسْلَامِ بِغَيْرِ الْعُدُولِ ".قَالَ أَبُو عُبَيْدٍ:" لَا يُؤْسَرُ: يَعْنِي: لَا يُحْبَسُ "