1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on the Method of Washing the Hands

باب صفة غسلهما

Sunan al-Kubra Bayhaqi 216

(216) (a) Narrated Abu Hurairah (RA): The Messenger of Allah (ﷺ) said, “When one of you wakes up from his sleep, he should not put his hand in his utensil until he washes it thrice, for he does not know where his hand was during the night.” (b) Sulaiman said that it was narrated from Ibrahim that the companions of Abdullah bin Mas'ud used to say: What did Abu Hurairah (RA) find objectionable in that? Sulaiman said: When their hands were clean, they did not see any harm in it. (c) Imam Shafi'i (RA) argued on the basis of a narration from Ibn Abbas (RA) that the Prophet (ﷺ) would not perform ablution for eating after relieving himself. (d) Our companions argued on the basis of the hadith of Rafi' bin Rafi' which is narrated on the authority of the Prophet (ﷺ). It has already been mentioned.


Grade: Sahih

(٢١٦) (الف) سیدنا ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” جب تم سے کوئی نیند سے بیدار ہو تو اپنے ہاتھ کو برتن میں داخل نہ کرے جب تک کہ انھیں دھولے اس لیے کہ وہ نہیں جانتا کہ اس کے ہاتھ نے رات کہاں گزاری ہے۔ “ (ب) سلیمان کہتے ہیں کہ ابراہیم سے بیان کیا گیا کہ عبداللہ بن مسعود کے اصحاب کہتے ہیں : سیدنا ابوہریرہ (رض) مہر اس میں کیا کرتے تھے ؟ سلیمان نے کہا : جب ان کے ہاتھ صاف ہوتے تو وہ اس میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے۔ (ج) امام شافعی (رض) نے حدیث ابن عباس (رض) سے دلیل لی ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب حاجت سے فارغ ہوتے تو کھانے کے لیے وضو نہیں کرتے تھے۔ (د) شیخ کہتے ہیں کہ ہمارے اصحاب نے حدیث رفاعہ بن رافع جو نبی سے مرفوعاً منقول ہے سے دلیل لی ہے، اس کا ذکر پیچھے گزر چکا ہے۔

(216) (alif) Sayyidina Abu Hurairah (RA) farmate hain keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : " Jab tum se koi neend se bedar ho to apne hath ko bartan mein dakhil na kare jab tak keh unhen dho le is liye keh woh nahin janta keh us ke hath ne raat kahan guzari hai. " (be) Sulaiman kehte hain keh Ibrahim se bayan kya gaya keh Abdullah bin Masood ke ashab kehte hain : Sayyidina Abu Hurairah (RA) mohr is mein kya karte the? Sulaiman ne kaha : Jab un ke hath saaf hote to woh is mein koi haraj nahin samajhte the. (jeem) Imam Shafa'i (RA) ne hadees Ibn Abbas (RA) se daleel li hai keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) jab hajat se farigh hote to khane ke liye wuzu nahin karte the. (daal) Sheikh kehte hain keh hamare ashab ne hadees Rafa'ah bin Rafi' jo Nabi se marfoo'an manqool hai se daleel li hai, is ka zikr peeche guzar chuka hai.

٢١٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ بِشْرَانَ بِبَغْدَادَ، أنا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمِصْرِيُّ، ثنا مَالِكُ بْنُ يَحْيَى، أنا أَبُو بَدْرٍ شُجَاعُ بْنُ الْوَلِيدِ، ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ مِهْرَانَ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ،قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِذَا اسْتَيْقَظَ أَحَدُكُمْ مِنَ النَّوْمِ فَلَا يُدْخِلْ يَدَهُ فِي الْإِنَاءِ حَتَّى يَغْسِلَ يَدَهُ، فَإِنَّهُ لَا يَدْرِي أَيْنَ بَاتَتْ يَدُهُ "قَالَ سُلَيْمَانُ: فَذُكِرَ ذَلِكَ لِإِبْرَاهِيمَ،قَالَ:قَالَ أَصْحَابُ عَبْدِ اللهِ: فكَيْفَ يَصْنَعُ أَبُو هُرَيْرَةَ بِالْمِهْرَاسِ؟فَقَالَ سُلَيْمَانُ:" فَكَانُوا لَا يَرَوْنَ بَأْسًا أَنْ يُدْخِلَهَا إِذَا كَانَتْ نَظِيفَةً ". وَاحْتَجَّ الشَّافِعِيُّ بِحَدِيثِ ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي تَرْكِ الْوُضُوءِ عِنْدَ الطَّعَامِ بَعْدَمَا خَرَجَ مِنَ الْخَلَاءِ. وَقَدْ مَضَى ذِكْرُهُ.قَالَ الشَّيْخُ:وَاحْتَجَّ أَصْحَابُنَا فِي ذَلِكَ بِحَدِيثِ رِفَاعَةَ بْنِ رَافِعٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَقَدْ مَضَى ذِكْرُهُ