3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Evidence That What the Companions Compiled Is All Quran, and 'Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim' at the Beginning of Surahs Except Surah At-Tawbah Is Part of It

باب الدليل على أن ما جمعته مصاحف الصحابة رضي الله عنهم كله قرآن، وبسم الله الرحمن الرحيم في فواتح السور سوى سورة براءة من جملته

Sunan al-Kubra Bayhaqi 2380

(2380) (a) It is narrated by Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) that once the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was sitting amongst us when suddenly he dozed off, then (after a while) he lifted his blessed head smiling, so we asked: O Messenger of Allah! What made you smile? He said: Just now a Surah has been revealed to me. Then he (peace and blessings of Allah be upon him) started reciting. “In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful. Indeed, We have granted you Al-Kawthar.” (Al-Kawthar, 1). Then (he) recited the complete Surah. [Sahih (authentic). And it has already appeared before this]. (b) This has been narrated by many others in the same words, and some narrators have not mentioned the word Anfa. The famous opinion in this regard among the commentators and the scholars of Maghazi (biography of the Prophet) is that this Surah is Makki (revealed in Mecca) and the words of the Hadith of Ali bin Hajar are not against it, perhaps this is better.


Grade: Sahih

(٢٣٨٠) (ا) حضرت انس بن مالک (رض) سے روایت ہے کہ ایک مرتبہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہمارے درمیان جلوہ افروز تھے کہ اچانک آپ پر اونگھ طاری ہوگئی، پھر (کچھ دیر بعد) آپ نے مسکراتے ہوئے اپنا سر مبارک اٹھایا تو ہم نے عرض کیا : اے اللہ کے رسول ! آپ کو کس چیز نے ہنسا دیا ؟ آپ نے فرمایا : ابھی ابھی مجھ پر ایک سورة نازل ہوئی ہے۔ پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) پڑھنے لگے۔ بِسْمِ اللَّہِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ {إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ } [الکوثر : ١]۔۔۔ پھر مکمل حدیث ذکر کی۔ [صحیح۔ وقد تقدم فی الذی قبلہ ] (ب) انہی الفاظ سے اور بھی کئی راویوں نے اس کو نقل کیا ہے اور بعض راویوں نے آنفا کا لفظ ذکر نہیں کیا ۔ اس بارے میں اہل تفسیر اور مغازی کے ہاں مشہور قول یہ ہے کہ یہ سورت مکی ہے اور علی بن حجر کی حدیث کے الفاظ ان کے خلاف نہیں ہیں، شاید یہ بہتر ہو۔

(2380) (a) Hazrat Anas bin Malik (RA) se riwayat hai ki ek martaba Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) humare darmiyan jalwa afroz thay ki achanak aap par ungh tari hogayi, phir (kuchh dair baad) aap ne muskuraate hue apna sar mubarak uthaya to hum ne arz kiya : Aye Allah ke Rasul! Aap ko kis cheez ne hansaa diya? Aap ne farmaya : Abhi abhi mujh par ek surat nazil hui hai. Phir aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) parhne lage. Bismillahir Rahmanir Rahim {Inna A'taynakal Kauthar} [Al-Kauthar : 1].... Phir mukammal hadees zikar ki. [Sahih. Waqad taqaddum fidzi qabla] (b) Inhi alfaz se aur bhi kai raviyon ne is ko naqal kiya hai aur baaz raviyon ne anfa ka lafz zikar nahin kiya. Is baare mein ahl tafseer aur maghazi ke haan mash'hoor qaul ye hai ki ye surat Makki hai aur Ali bin Hajar ki hadees ke alfaz in ke khilaf nahin hain, shayad ye behtar ho.

٢٣٨٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَلِيٍّ الْمُقْرِئُ، أنبأ الْحَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، ثنا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ، ثنا الْمُخْتَارُ بْنُ فُلْفُلٍ،عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ:" بَيْنَمَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَاتَ يَوْمٍ بَيْنَ أَظْهُرِنَا إِذْ أَغْفَى إِغْفَاءَةً، ثُمَّ رَفَعَ رَأْسَهُ مُتَبَسِّمًا،فَقُلْنَا:مَا أَضْحَكَكَ يَا رَسُولَ اللهِ،قَالَ:"نَزَلَتْ عَلَيَّ آنِفًا سُورَةٌ" فَقَرَأَ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ{إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ إِلَى آخِرِهَا}"وَذَكَرَ الْحَدِيثَ رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ أَبِي شَيْبَةَ وَعَلِيِّ بْنِ حُجْرٍ عَلَى لَفْظِ حَدِيثِ أَبِي بَكْرٍ وَعَلَى لَفْظِهِ أَيْضًا رَوَاهُ أَيْضًا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ زِيَادٍ، وَمُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ، عَنِ الْمُخْتَارِ بْنِ فُلْفُلٍ وَرُبَّمَا لَمْ يَقُلْ بَعْضُهُمْ آنِفًا، وَالْمَشْهُورُ فِيمَا بَيْنَ أَهْلِ التَّفْسِيرِ وَالْمَغَازِي أَنَّ هَذِهِ السُّورَةَ مَكِّيَّةٌ، وَلَفْظُ حَدِيثِ عَلِيِّ بْنِ حُجْرٍ لَا يُخَالِفُ قَوْلَهُمْ فَيُشْبِهُ أَنْ يَكُونَ أَوْلَى