3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on How to Rise from Sitting
باب كيف القيام من الجلوس
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
abū yaḥyá zakarīā bn yaḥyá bn asadin | Zakariya ibn Yahya al-Marwazi | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
أَبُو يَحْيَى زَكَرِيَّا بْنُ يَحْيَى بْنِ أَسَدٍ | زكريا بن يحيى المروزي | صدوق حسن الحديث |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 2764
(2764) (a) It is narrated by 'Abdur-Rahman bin Yazid that I saw Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) used to stand straight on his toes (quickly) and did not sit after completing the first Rak'ah. (b) Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) said that the narration of Ibn Mas'ud is Sahih (authentic), but following the Sunnah is better. And in the narration of Mughirah bin Hakim it is mentioned that Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him) explained that this is not from the Sunnah of Prayer. They used to do this due to tiredness and exertion, so it is not correct to take this as evidence.
Grade: Sahih
(٢٧٦٤) (ا) عبدالرحمن بن یزید سے روایت ہے کہ میں نے ابن مسعود (رض) کو دیکھا کہ وہ اپنے پاؤں کی انگلیوں پر (تیزی سے) سیدھے کھڑے ہوتے تھے اور پہلی رکعت میں سجدے سے فارغ ہونے کے بعد بیٹھتے نہ تھے ۔ (ب) امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں کہ ابن مسعود کی روایت صحیح ہے، لیکن سنت کی متابعت زیادہ بہتر ہے اور مغیرہ بن حکیم کی روایت میں ہے کہ ابن عمر (رض) نے اس کی وضاحت بھی کی ہے کہ یہ نماز کی سنت نہیں ہے۔ یہ تو انھوں نے تھکاوٹ اور مشقت کی وجہ سے کیا ہے، لہٰذا اس کو دلیل بنانا درست نہیں۔
2764 a abdulrehman bin yazid se riwayat hai ki maine ibn masud raz ko dekha ki woh apne paon ki ungliyon par tezi se seedhe kharay hotay thay aur pehli rakat mein sajday se farigh honay ke baad baithtay na thay b imam baihaqi rah farmatay hain ki ibn masud ki riwayat sahih hai lekin sunnat ki mutabiyat ziada behtar hai aur mughirah bin hakim ki riwayat mein hai ki ibn umar raz ne iski wazahat bhi ki hai ki yeh namaz ki sunnat nahin hai yeh to unhon ne thakan aur mashaqqat ki wajah se kiya hai lihaza isko daleel banana durust nahin
٢٧٦٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ الْقَاضِي، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا أَبُو يَحْيَى زَكَرِيَّا بْنُ يَحْيَى بْنِ أَسَدٍ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عَبْدَةَ،عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ قَالَ:" رَمَقْتُ ابْنَ مَسْعُودٍ فَرَأَيْتُهُ يَنْهَضُ عَلَى صُدُورِ قَدَمَيْهِ، وَلَا يَجْلِسُ إِذَا صَلَّى فِي أَوَّلِ رَكْعَةٍ حِينَ يَقْضِي السُّجُودَ "قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ: هُوَ عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ صَحِيحٌ، وَمُتَابَعَةُ السُّنَّةِ أَوْلَى، وَابْنُ عُمَرَ ⦗١٨١⦘ قَدْ بَيَّنَ فِي رِوَايَةِ الْمُغِيرَةِ بْنِ حَكِيمٍ عَنْهُ أَنَّهُ لَيْسَ مِنْ سُنَّةِ الصَّلَاةِ وَإِنَّمَا فَعَلَ ذَلِكَ مِنْ أَجْلِ أَنَّهُ يَشْتَكِي، وَعَطِيَّةُ الْعَوْفِيُّ لَا يُحْتَجُّ بِهِ