3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on One Who Said Never to Recite Behind the Imam in What He Recites Aloud with the Opening Chapter of the Book and in What He Recites Softly with the Opening Chapter of the Book and Beyond
باب من قال لا يقرأ خلف الإمام على الإطلاق
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Sunan al-Kubra Bayhaqi 2907
(2907) (a) Shu'ba said: I said to Qatadah: Perhaps you did not consider the recitation behind the Imam to be good? So he said: If he did not consider it good, he would have definitely forbidden it. (b) It has been narrated to us through Imran bin Husain (may Allah be pleased with him) that he said: Prayer is not valid without Surah Fatiha, and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not consider it good for the one praying behind him to recite aloud, so he disliked his loud recitation, not the recitation in the heart (meaning that you did not consider his recitation good because he was reciting in a loud voice, which was causing disturbance in your recitation).
Grade: Sahih
(٢٩٠٧) (ا) شعبہ کہتے ہیں : میں نے قتادہ سے کہا : شاید کہ آپ نے امام کے پیچھے قراءت کو اچھا نہیں سمجھا ہوگا ؟ تو انھوں نے فرمایا : اگر اس کو اچھا نہ سمجھتے تو ضرور منع فرما دیتے۔ (ب) عمران بن حصین (رض) کے واسطہ سے ہمیں روایت بیان کی گئی ہے کہ انھوں نے فرمایا : سورة فاتحہ کے بغیر نماز جائز نہیں ہے اور نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنے پیچھے پڑھنے والے کو اچھا نہیں سمجھا تو اس کے اونچا پڑھنے کو ناپسند کیا ہے نہ کہ دل میں پڑھنے کو (یعنی اس کے پڑھنے کو آپ نے اس لیے اچھا نہیں سمجھا کہ وہ اونچی آواز سے پڑھ رہا تھا جس کی وجہ سے آپ کی قراءت میں خلل واقع ہو رہا تھا) ۔
(2907) (a) Shoba kehte hain : maine Qatada se kaha : shayad keh aap ne Imam ke peechhe qiraat ko achcha nahin samjha hoga ? to unhon ne farmaya : agar is ko achcha na samajhte to zaroor mana farma dete. (b) Imran bin Husain (RaziAllahu Anhu) ke wasila se hamen riwayat bayan ki gai hai keh unhon ne farmaya : Surah Fatiha ke baghair namaz jaiz nahin hai aur Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apne peechhe padhne wale ko achcha nahin samjha to us ke ooncha padhne ko napasand kiya hai na keh dil mein padhne ko (yani us ke padhne ko aap ne is liye achcha nahin samjha keh woh oonchi aawaz se padh raha tha jis ki wajah se aap ki qiraat mein khalal waqe ho raha tha).
٢٩٠٦ - أَخْبَرَنَاهُ أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ عَبْدَانَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ الصَّفَّارُ، ثنا عَبَّاسُ بْنُ الْفَضْلِ، ثنا أَبُو الْوَلِيدِ، ثنا شُعْبَةُ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ زُرَارَةَ بْنِ أَبِي أَوْفَى، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ،" أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى يَوْمًا الظُّهْرَ، فَجَاءَ رَجُلٌ فَقَرَأَ خَلْفَهُ{سَبِّحِ اسْمَ رَبِّكَ الْأَعْلَى}[الأعلى: ١]فَلَمَّا فَرَغَ قَالَ: "أَيُّكُمُ الْقَارِئُ؟" قَالَ: أَنَا قَالَ: "قَدْ ظَنَنْتُ أَنَّ بَعْضَكُمْ خَالَجَنِيهَا" أَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ بِهَذَا الْمَعْنَى مِنْ حَدِيثِ شُعْبَةَ وَأَبِي عَوَانَةَ وَسَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ٢٩٠٧ - حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ فُورَكٍ، أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يُونُسُ بْنُ حَبِيبٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ هُوَ الطَّيَالِسِيُّ، ثنا شُعْبَةُ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ، ثنا أَبُو دَاوُدَ السِّجِسْتَانِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ كَثِيرٍ الْعَبْدِيُّ، ثنا شُعْبَةُ،فَذَكَرَ الْحَدِيثَ بِمَعْنَى حَدِيثِ أَبِي الْوَلِيدِ وَفِي آخِرِهِ قَالَ:شُعْبَةُ فَقُلْتُ لِقَتَادَةَ كَأَنَّهُ كَرِهَهُ،فَقَالَ:لَوْ كَرِهَهُ لَنَهَى عَنْهُ وَرُوِّينَا عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ أَنَّهُ قَالَ: "لَا تَجُوزُ صَلَاةٌ إِلَّا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَكَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِنْ كَرِهَ مِنَ الْقَارِئِ خَلْفَهُ شَيْئًا كَرِهَ الْجَهْرَ بِالْقِرَاءَةِ دُونَ الْقِرَاءَةِ نَفْسِهَا وَهُوَ مِثْلُ مَا "