3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Qunut in Prayers When Calamities Descend
باب القنوت في الصلوات عند نزول نازلة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anas bn mālikin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
ḥumaydun al-ṭawīl | Humayd ibn Abi Humayd al-Tawil | Trustworthy Mudallis |
muḥammad bn ja‘farin | Muhammad ibn Ja'far al-Ansari | Trustworthy |
ibn abī maryam | Sa'id ibn Abi Maryam al-Jumahi | Trustworthy, Upright |
‘ubayd bn ‘abd al-wāḥid | Ubayd ibn Abd al-Wahid al-Bazzar | Saduq Hasan al-Hadith |
abū bakrin aḥmad bn yūsuf bn khlādin al-naṣībī | Ahmad bin Yusuf al-Attar | Saduq Hasan al-Hadith |
abū al-qāsim ‘alī bn muḥammad bn ‘alī bn ya‘qūb al-iyādī al-mālikī | Ali ibn Muhammad al-Faqih | Thiqah (trustworthy) |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3096
(3096) (a) Hamid Taweel narrates from Sayyidina Anas (RA) that the youth of Ansar used to listen to the Quran attentively, then they would sit separately in the corners of the mosque. Their family members would think they are in the mosque while the people in the mosque would think they are at home. They would continue to recite prayers at night until the time of Fajr approached. Some would go to gather firewood, some would go to fetch fresh water, and then they would come back and place their baskets and water skins at the doors of the chambers of the Messenger of Allah (peace be upon him). The Prophet (peace be upon him) sent them to Bi'r Ma'unah, where all of them were martyred. After that, the Messenger of Allah (peace be upon him) cursed their killers for fifteen nights. (b) Similarly, Alqamah bin Abi Alqamah narrated from Hazrat Anas (RA) that the Prophet (peace be upon him) cursed their killers for fifteen days. (c) Similarly, Ja'far bin Muhammad also narrated from his father a similar incident regarding fifteen days. (d) However, the narrations related to the month are more famous, clear, and authentic. Most of the narrations from Sayyidina Anas (RA) confirm the supplication during the Fajr prayer, and similarly, it is proven from Hazrat Anas (RA) during the Maghrib prayer.
Grade: Sahih
(٣٠٩٦) (ا) حمید طویل سیدنا انس (رض) سے نقل کرتے ہیں کہ انصار کے نوجوان غور سے قرآن سنتے، پھر مسجد کے گوشوں میں علیحدہ ہو کر بیٹھ جاتے، ان کے گھر والے سمجھتے کہ شاید وہ مسجد میں ہیں اور مسجد والے سمجھتے کہ وہ گھر پر ہیں، وہ رات کو نمازیں پڑھتے رہتے حتیٰ کہ جب صبح کا وقت قریب آتا تو بعض لکڑیاں جمع کرنے چلے جاتے بعض تازہ پانی لانے چل پڑتے، پھر وہ واپس آتے اپنی گٹھڑیاں اور مشکیزے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے حجروں کے دروازوں پر رکھ دیتے۔ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انھیں بئر معونہ کی طرف بھیجا تو وہاں ان سب کو شہید کردیا گیا۔ اس کے بعد رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے پندرہ راتوں تک ان کے قاتلوں پر بددعا کی۔ (ب) اسی طرح اس کو علقمہ بن ابی علقمہ نے حضرت انس (رض) سے روایت کیا گیا ہے۔ اس میں فرماتے ہیں کہ رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان کے قافلوں پر پندرہ دن بددعا کی۔ (ج) اسی طرح جعفر بن محمد نے بھی اپنے والد سے مرسل روایت نقل کی ہے جو پندرہ دن کے بارے میں ہے۔ (د) لیکن مہینہ والی روایات زیادہ مشہور، واضح اور زیادہ صحیح ہیں۔ واللہ اعلم۔ اکثر روایات سیدنا انس (رض) سے صبح کی نماز میں قنوت کے اثبات کی ہیں، اسی طرح حضرت انس (رض) سے مغرب کی نماز میں بھی ثابت ہے۔
(3096) (a) hamid tawil sayyidana anas (raz) se naqal karte hain ki ansar ke naujawan gौर se quran sunte phir masjid ke goshon mein alag ho kar baith jate un ke ghar wale samajhte the ki shayad woh masjid mein hain aur masjid wale samajhte the ki woh ghar par hain woh raat ko namazen parhte rahte hatta ki jab subah ka waqt qareeb aata to baaz lakriyan jama karne chale jate baaz taza pani lane chal parte phir woh wapas aate apni gathriyan aur mashkize rasool allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke hujron ke darwazon par rakh dete nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne unhen beer maunah ki taraf bheja to wahan un sab ko shaheed kar diya gaya is ke baad rasool allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne pandrah raaton tak un ke qatilon par baddua ki (b) isi tarah is ko ulqama bin abi ulqama ne hazrat anas (raz) se riwayat kiya gaya hai is mein farmate hain ki rasool ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne un ke qaflon par pandrah din baddua ki (c) isi tarah jaffar bin muhammad ne bhi apne walid se mursal riwayat naqal ki hai jo pandrah din ke bare mein hai (d) lekin mahina wali riwayaten zyada mash'hoor wazeh aur zyada sahi hain wallahu alam aksar riwayaten sayyidana anas (raz) se subah ki namaz mein qanoot ke isbat ki hain isi tarah hazrat anas (raz) se maghrib ki namaz mein bhi sabit hai.
٣٠٩٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْقَاسِمِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ يَعْقُوبَ الْإِيَادِيُّ الْمَالِكِيُّ بِبَغْدَادَ أنبأ أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ يُوسُفَ بْنِ خَلَّادٍ النَّصِيبِيُّ، ثنا عُبَيْدُ بْنُ عَبْدِ الْوَاحِدِ، ثنا ابْنُ أَبِي مَرْيَمَ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، أَخْبَرَنِي حُمَيْدٌ الطَّوِيلُ،أَنَّهُ سَمِعَ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ يَقُولُ:كَانَ شَبَابٌ مِنَ الْأَنْصَارِ يَسْتَمِعُونَ الْقُرْآنَ ثُمَّ يَتَنَحَّوْنَ فِي نَاحِيَةِ الْمَدِينَةِ يَحْسَبُ أَهْلُوهُمْ أَنَّهُمْ فِي الْمَسْجِدِ، وَيَحْسَبُ أَهْلُ الْمَسْجِدِ أَنَّهُمْ فِي أَهْلِيهِمْ فَيُصَلُّونَ مِنَ اللَّيْلِ حَتَّى إِذَا تَقَارَبَ الصُّبْحُ احْتَطَبَ بَعْضُهُمْ، وَاسْتَقَى بَعْضُهُمْ مِنَ الْمَاءِ الْعَذْبِ ثُمَّ يُقْبِلُونَ حَتَّى يَضَعُوا حِزَمَهُمْ وَقِرَبَهُمْ عَلَى أَبْوَابِ حُجَرِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" فَبَعَثَهُمُ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى بِئْرِ مَعُونَةَ فَاسْتُشْهِدُوا كُلُّهُمْ، فَدَعَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى مَنْ قَتَلَهُمْ خَمْسَ عَشْرَةَ لَيْلَةً "وَكَذَلِكَ رَوَاهُ عَلْقَمَةُ بْنُ أَبِي عَلْقَمَةَ،عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ:فَدَعَا عَلَى مَنْ قَتَلَهُمْ خَمْسَةَ عَشَرَ يَوْمًا، وَكَذَلِكَ رَوَاهُ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ مُرْسَلًا خَمْسَةَ عَشَرَ يَوْمًا ⦗٢٨٥⦘ وَالرِّوَايَاتُ فِي الشَّهْرِ أَشْهَرُ وَأَكْثَرُ وَأَصَحُّ وَاللهُ تَعَالَى أَعْلَمُ وَأَكْثَرُ الرِّوَايَاتِ عَنْ أَنَسٍ فِي إِثْبَاتِ الْقُنُوتِ فِي صَّلَاةِ الصُّبْحِ، وَقَدْ ثَبَتَ عَنْهُ فِي الْمَغْرِبِ أَيْضًا