3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Placement of the Izar from the Leg

باب موضع الإزار من الرجل

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3317

Ala' bin Abdul Rahman narrated from his father that I asked Abu Saeed Khudri (may Allah be pleased with him) about the Izaar (lower garment). He said: I will narrate to you what I heard from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him). He said: "The Izaar of the believer should be up to mid-calf, and there is no harm if it is up to the ankles. But whatever is below the ankles will be in the Fire." And Allah Almighty will not look (with mercy) on the Day of Resurrection at the one who lets down his Izaar out of pride and arrogance.


Grade: Sahih

(٣٣١٧) علاء بن عبدالرحمن اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ میں نے ابو سعید خدری (رض) سے تہبند کے بارے میں پوچھا تو انھوں نے بتایا میں تمہیں وہ بیان کروں گا جو میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا کہ مومن کا تہبند نصف پنڈلی تک ہوتا ہے۔ ٹخنوں تک رکھنے میں بھی کوئی مضائقہ نہیں لیکن جو ٹخنے سے نیچے ہوگا وہ جہنم میں جلے گا اور اللہ تعالیٰ (قیامت کے دن) اس شخص کی طرف نظر (رحمت) نہ کرے گا جو اپنے تہبند کو غرور وتکبر کی وجہ سے لٹکائے۔

3317 Ala bin Abdul Rahman apne walid se riwayat karte hain ke maine Abu Saeed Khudri (RA) se tehband ke baare mein poocha to unhon ne bataya main tumhen wo bayan karunga jo maine Rasul Allah (SAW) se suna ke momin ka tehband nisf pindli tak hota hai. Takhnon tak rakhne mein bhi koi muzaiqa nahi lekin jo takhne se niche hoga wo jahannam mein jalega aur Allah Ta'ala (Qayamat ke din) us shakhs ki taraf nazar (rehamat) na karega jo apne tehband ko gharoor o takabbur ki wajah se latkaye.

٣٣١٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو طَاهِرٍ الْفَقِيهُ، أنبأ أَبُو حَامِدِ بْنُ بِلَالٍ، ثنا يَحْيَى بْنُ الرَّبِيعِ، ثنا سُفْيَانُ، عَنِ الْعَلَاءِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَعْقُوبَ،(ح)وَأَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَسَنِ،قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ، ثنا بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ، ثنا ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي مَالِكُ بْنُ ⦗٣٤٦⦘ أَنَسٍ، وَعَبْدُ اللهِ بْنُ عُمَرَ، عَنِ الْعَلَاءِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ،عَنْ أَبِيهِ قَالَ:سَأَلْتُ أَبَا سَعِيدٍ الْخُدْرِيَّ، عَنِ الْإِزَارِ،فَقَالَ:أُخْبِرُكَ بِعِلْمٍ سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:" إِزْرَةُ الْمُؤْمِنِ إِلَى نِصْفِ السَّاقَيْنِ وَلَا جُنَاحَ فِيمَا بَيْنَهُ وَبَيْنَ الْكَعْبَيْنِ فَمَا أَسْفَلَ مِنْ ذَلِكَ فَفِي النَّارِ، لَا يَنْظُرُ اللهُ إِلَى مَنْ يَجُرُّ إِزَارَهُ بَطَرًا "لَفْظُ حَدِيثِ مَالِكٍ وَعَبْدِ اللهِ