3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Prayer of the Sick

باب صلاة المريض

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3658

(3658) (a) Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was ill, he ordered Abu Bakr (may Allah be pleased with him) to lead the prayer. Then, when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) felt a little better, he came and sat beside Abu Bakr (may Allah be pleased with him). The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was making Abu Bakr (may Allah be pleased with him) lead the prayer while he himself was sitting, and Abu Bakr (may Allah be pleased with him) was leading the people in prayer while standing. (b) He (peace and blessings of Allah be upon him) was offering prayer sitting during his illness. This hadith contains the evidence for what we have indicated in the chapter. The fact that Abu Bakr (may Allah be pleased with him) was standing while he (peace and blessings of Allah be upon him) was leading the prayer sitting, is evidence that the first ruling is abrogated, and the correct ruling is that the follower should pray standing even if the imam is praying sitting due to an excuse. And Allah knows best.


Grade: Sahih

(٣٦٥٨) (ا) سیدہ عائشہ (رض) بیان فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بیمار تھے تو آپ نے حضرت ابوبکر (رض) کو نماز پڑھانے کا حکم دیا، پھر رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو اپنی طبیعت کچھ بہتر محسوس ہوئی تو آئے اور حضرت ابوبکر (رض) کے پہلو میں جا بیٹھے۔ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) حضرت ابوبکر (رض) کو امامت کروا رہے تھے اور آپ بیٹھے تھے اور حضرت ابوبکر (رض) لوگوں کو نماز پڑھا رہے تھے اور ابوبکر کھڑے تھے۔ (ب) آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ایام مرض میں بیٹھ کر نماز ادا کر رہے تھے۔ اس حدیث میں اس چیز کی دلیل ہے جس کا ہم نے باب میں اشارہ کیا ہے۔ حضرت ابوبکر (رض) کے کھڑے ہونے اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بیٹھ کر نماز پڑھانے میں اس بات کی دلیل ہے کہ پہلا حکم منسوخ ہے اور صحیح یہ ہے کہ مقتدی کھڑا ہو کر پڑھے اگرچہ امام عذر کی وجہ سے بیٹھ کر پڑھ رہا ہو۔ وباللہ التوفیق

(3658) (a) Sayyida Ayesha (Razi Allah Anha) bayan farmati hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) bimar thay to aap ne Hazrat Abu Bakr (Razi Allah Anhu) ko namaz parhane ka hukum diya, phir Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko apni tabiyat kuchh behtar mehsoos hui to aaye aur Hazrat Abu Bakr (Razi Allah Anhu) ke pahlu mein ja baithe. Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Hazrat Abu Bakr (Razi Allah Anhu) ko imamat kara rahe thay aur aap baithe thay aur Hazrat Abu Bakr (Razi Allah Anhu) logon ko namaz parha rahe thay aur Abu Bakr kharay thay. (b) Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ayyam-e-marz mein baith kar namaz ada kar rahe thay. Is hadees mein is cheez ki daleel hai jis ka hum ne bab mein ishara kiya hai. Hazrat Abu Bakr (Razi Allah Anhu) ke kharay hone aur aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke baith kar namaz parhane mein is baat ki daleel hai ke pehla hukum mansukh hai aur sahih yeh hai ke muqtadi khara ho kar parhe agarcha imam uzr ki wajah se baith kar parh raha ho. Wallahu al tawfeeq.

٣٦٥٨ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ بْنُ عَبْدَانَ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدٍ، ثنا عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ بَيَانَ، ثَنَا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدٍ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، أنبأ عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ، ثنا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدٍ الْعَيْشِيُّ، ثنا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ وَجِعًا فَأَمَرَ أَبَا بَكْرٍ أَنْ يُصَلِّيَ بِالنَّاسِ،قَالَتْ:فَوَجَدَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ نَفْسِهِ خِفَّةً فَجَاءَ، فَقَعَدَ إِلَى جَنْبِ أَبِي بَكْرٍ، فَأَمَّ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَبَا بَكْرٍ وَهُوَ قَاعِدٌ وَأَمَّ أَبُو بَكْرٍ النَّاسَ وَهُوَ قَائِمٌ " لَفْظُ حَدِيثِهِمَا سَوَاءٌ وَفِي صَلَاتِهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ جَالِسًا فِي مَرَضِهِ دَلَالَةٌ عَلَى مَا قَصَدْنَاهُ بِهَذَا الْبَابِ وَفِي صَلَاتِهِ بِأَبِي بَكْرٍ وَهُوَ قَاعِدٌ وَأَبُو بَكْرٍ قَائِمٌ دَلَالَةٌ عَلَى أَنَّ الْأَمْرَ الْأَوَّلَ صَارَ مَنْسُوخًا وَأَنَّ الصَّحِيحَ يُصَلِّي قَائِمًا، وَإِنْ صَلَّى إِمَامُهُ قَاعِدًا بِالْعُذْرِ وَبِاللهِ التَّوْفِيقُ