1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on Removing Henna When It Prevents Water during Ablution
باب في نزع الخضاب عند الوضوء إذا كان يمنع الماء
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
‘amrūun bn al-ḥārith | Amr ibn al-Harith al-Ansari | Trustworthy jurist, scholar, and memorizer |
baḥr bn naṣrin | Bahr ibn Nasr al-Khaulani | Trustworthy |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
wa’abū bakrin aḥmad bn al-ḥasan | Ahmad ibn al-Hasan al-Harshi | Trustworthy |
abū zakarīā bn abī isḥāq | Yahya ibn Abi Ishaq al-Naysaburi | Trustworthy, Pious |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنُ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ | عمرو بن الحارث الأنصاري | ثقة فقيه حافظ |
بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ | بحر بن نصر الخولاني | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
وَأَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ | أحمد بن الحسن الحرشي | ثقة |
أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ | يحيى بن أبي إسحاق النيسابوري | ثقة متقن |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 366
Abu Al-'Aliyah or someone else narrated a hadith that he asked Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) about hair dye, so Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) said: "Shall I tell you how our women used to apply hair dye? They would pray the 'Isha' prayer, then apply the dye and go to sleep. When it was time for the Fajr prayer, they would wash it off, perform ablution, and pray. Then they would apply it again. When it was time for the Zuhr prayer, they would wash it off thoroughly. This did not necessitate them to repeat their ablution." The pure wives of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) also used to apply hair dye after the 'Isha' prayer.
Grade: Sahih
(٣٦٦) ابو العالیہ یا کسی اور شخص نے حدیث بیان کی کہ اس نے ابن عباس (رض) سے خضاب کے بارے میں سوال کیا تو ابن عباس (رض) نے فرمایا : میں آپ کو بتلاؤں گا کہ ہماری عورتیں کس طرح خضاب لگاتی تھیں، وہ عشا کی نماز پڑھتی تھیں، پھر خضاب لگاتیں پھر وہ سو جاتیں۔ جب صبح کی نماز ہوتی اس کو اتار دیتیں، وضو کرتیں اور نماز پڑھتیں، پھر اس کو لگا لیتیں، جب ظہر کی نماز کا وقت ہوتا تو اس کو اچھے خضاب کے ساتھ اتار دیتیں۔ یہ چیز ان کو وضو سے مشغول نہیں کرتی تھی۔ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی ازواج مطہرات بھی عشا کی نماز کے بعد خضاب لگاتی تھیں۔
(366) Abu al Aalia ya kisi aur shakhs ne hadees bayaan ki keh usne Ibn Abbas (RA) se khudaab ke baare mein sawal kiya tou Ibn Abbas (RA) ne farmaya : mein aapko bataunga keh hamari auratain kis tarah khudaab lagati thi, woh isha ki namaz parhti thin, phir khudaab lagatin phir woh so jatin. Jab subah ki namaz hoti usko utaar detin, wuzu karti aur namaz parhti, phir usko laga letin, jab zuhar ki namaz ka waqt hota tou usko achhe khudaab ke saath utaar detin. Yeh cheez unko wuzu se mashgool nahi karti thi. Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki azwaj mutahirat bhi isha ki namaz ke baad khudaab lagati thin.
٣٦٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، وَأَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ،قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ، ثنا ابْنُ وَهْبٍ،قَالَ:أَخْبَرَنِي عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ قَتَادَةَ، أَنَّهُ حَدَّثَهُ أَنَّ أَبَا الْعَالِيَةَ حَدَّثَهُ، أَوْ رَجُلٌ آخَرَ أَنَّهُ سَأَلَ ابْنَ عَبَّاسٍ عَنِ الْخِضَابِ،فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:" أُخْبِرُكَ كَيْفَ تَخْتَضِبُ نِسَاؤُنَا يُصَلِّيَنَّ يَعْنِي الْعِشَاءَ ثُمَّ يَرْكَبْنَ الْخِضَابَ فَيَنَمْنَ، فَإِذَا كَانَ صَلَاةُ الصُّبْحِ نَزَعْنَهُ فَتَوَضَّأْنَ وَصَلَّيْنَ ثُمَّ رَكِبْنَهُ، فَإِذَا كَانَ صَلَاةُ الظُّهْرِ نَزَعْنَهُ بِأَحْسَنِ خِضَابٍ فَلَا يُشْغَلْنَ عَنْ وُضُوءٍ، فَإِنَّ أَزْوَاجَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كُنَّ يَخْتَضِبْنَ بَعْدَ صَلَاةِ الْعِشَاءِ الْآخِرَةِ "