3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on One Who Pronounced the Recitation Loudly in What Deserves Secrecy Did Not Prostrate for the Prostrations of Forgetfulness

باب من جهر بالقراءة فيما حقه الإسرار لم يسجد سجدتي السهو

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3866

(3866) (a) Narrated Sa'id bin 'Aas (RA): He recited the Qur'an aloud in Zuhr or 'Asr prayer. The people said, "Subhan Allah!" but he continued his recitation. When he finished the prayer, he said: "Every prayer has recitation, and I was not induced to do so by opposing the Sunnah, but I started reciting unintentionally, and I did not consider it good to interrupt the recitation." (b) It is reported on the authority of Qatadah (RA) that Sayyiduna Anas bin Malik (RA) recited the Qur'an in Zuhr and 'Asr prayers but did not perform the bowing (ruku') and prostration (sujud). Similar is reported from Khabbat bin Aratt (RA). It is also narrated from 'Umar (RA) and Abdullah bin Mas'ud (RA).


Grade: Da'if

(٣٨٦٦) (ا) سعید بن عاص (رض) سے روایت ہے کہ انھوں نے ظہر یا عصر کی نماز میں جہری قراءت کی۔ لوگ سبحان اللہ کہنے لگے مگر انھوں نے اپنی قراءت جاری رکھی۔ جب انھوں نے نماز مکمل کرلی تو فرمایا : ہر نماز کی قراءت ہوتی ہے اور مجھے ایسا کرنے پر سنت کی مخالفت نے نہیں ابھارا بلکہ میں نے بھول کر قراءت شروع کردی تھی، لیکن میں نے قراءت کو منقطع کرنا اچھا نہ سمجھا۔ (ب) قتادہ (رض) کے واسطے سے بیان کیا جاتا ہے کہ سیدنا انس بن مالک (رض) نے ظہر اور عصر کی نماز میں قراءت کی اور سہو سجدے نہیں کیے۔ اسی کی مثل خبات بن ارت (رض) سے بھی منقول ہے اور اس بارے میں عمر (رض) اور عبداللہ بن مسعود (رض) سے بھی منقول ہے۔

(3866) (a) Saeed bin Aas (RA) se riwayat hai ki unhon ne Zuhr ya Asr ki namaz mein jahri qirat ki. Log Subhan Allah kehnay lagay magar unhon ne apni qirat jari rakhi. Jab unhon ne namaz mukammal karli to farmaya: Har namaz ki qirat hoti hai aur mujhe aisa karne per Sunnat ki mukhalfat ne nahi ubhaara balkeh main ne bhool kar qirat shuru kardi thi, lekin main ne qirat ko munqata karna achha nah samjha. (b) Qatadah (RA) ke waste se bayan kya jata hai ki Sayyiduna Anas bin Malik (RA) ne Zuhr aur Asr ki namaz mein qirat ki aur sahu sajde nahi kiye. Isi ki misl Khabbat bin Aratt (RA) se bhi manqol hai aur is baray mein Umar (RA) aur Abdullah bin Masood (RA) se bhi manqol hai.

٣٨٦٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّفَّارُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ الْوَلِيدِ الْفَحَّامُ، ثنا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ، ثنا دَاوُدُ بْنُ أَبِي هِنْدٍ، عَنْ عَامِرٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْعَاصِ أَنَّهُ جَهَرَ بِالْقِرَاءَةِ فِي الظُّهْرِ أَوِ الْعَصْرِ، شَكَّ دَاوُدُ،فَسَبَّحَ النَّاسُ فَمَضَى فَلَمَّا قَضَى الصَّلَاةَ قَالَ:" إِنَّ فِي كُلِّ صَلَاةٍ قِرَاءَةً، وَمَا حَمَلَنِي عَلَى ذَلِكَ خِلَافُ السُّنَّةِ، وَلَكِنِّي قَرَأْتُ نَاسِيًا فَكَرِهْتُ أَنْ أَقْطَعَ الْقِرَاءَةَ "وَيُذْكَرُ عَنْ قَتَادَةَ أَنَّ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ جَهَرَ فِي الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ فَلَمْ يَسْجُدْ، وَعَنْ خَبَّابِ بْنِ الْأَرَتِّ بِنَحْوٍ مِنْ ذَلِكَ وَرُوِيَ فِيهِ عَنْ عُمَرَ وَعَبْدِ اللهِ بْنِ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا