3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Imam Making a Mistake, He Prostrates or the One Behind Him Prostrates

باب الإمام يسهو فيسجد أو يسجد من خلفه

Sunan al-Kubra Bayhaqi 3886

Ibn Buhaina (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) stood up after two rak'ahs in the Zuhr prayer without sitting for the Tashahhud. When he (peace and blessings of Allah be upon him) finished the prayer, he performed two prostrations, saying the Takbir in each prostration, and he performed these prostrations while sitting before the Salam. And the rest of the people performed the prostrations with him (peace and blessings of Allah be upon him) because he had forgotten to sit for the Tashahhud.


Grade: Sahih

(٣٨٨٦) ابن بحینہ (رض) بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ظہر کی نماز میں دو رکعتوں کے بعد قعدہ کیے بغیر کھڑے ہوگئے۔ جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نماز مکمل کی تو دو سجدے کیے اور ہر سجدے میں تکبیر کہتے اور یہ سجدے سلام سے پہلے بیٹھے بیٹھے کیے اور تشہد میں بیٹھنا بھولنے کی وجہ سے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ باقی لوگوں نے بھی سجدے کیے۔

(3886) Ibne Buhaina (RA) bayan karte hain ki Rasool Allah (SAW) Zuhar ki namaz mein do rakaton ke baad qada kiye baghair khare hogaye. Jab aap (SAW) ne namaz mukammal ki to do sajde kiye aur har sajde mein takbeer kehte aur ye sajde salaam se pehle baithe baithe kiye aur tashahhud mein baithna bhulne ki wajah se aap (SAW) ke sath baqi logon ne bhi sajde kiye.

٣٨٨٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ الْمُزَكِّي،وَأَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَسَنِ الْقَاضِي ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ ثنا بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ قَالَ:قُرِئَ عَلَى ابْنِ وَهْبٍ أَخْبَرَكَ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، وَاللَّيْثُ بْنُ سَعْدٍ، وَعَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، وَيُونُسُ بْنُ يَزِيدَ، أَنَّ ابْنَ شِهَابٍ أَخْبَرَهُمْ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْأَعْرَجِ، أَنَّ عَبْدَ اللهِ ابْنَ بُحَيْنَةَ، حَدَّثَهُ أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَامَ فِي ⦗٤٩٦⦘ اثْنَتَيْنِ مِنَ الظُّهْرِ فَلَمْ يَجْلِسْ، فَلَمَّا قَضَى صَلَاتَهُ سَجَدَ سَجْدَتَيْنِ يُكَبِّرُ فِي كُلِّ سَجْدَةٍ وَهُوَ جَالِسٌ قَبْلَ السَّلَامِ وَسَجَدَهُمَا النَّاسُ مَعَهُ مَكَانَ مَا نَسِيَ مِنَ الْجُلُوسِ " أَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ وَمُسْلِمٌ، عَنْ قُتَيْبَةَ بْنِ سَعِيدٍ، عَنِ اللَّيْثِ بْنِ سَعْدٍ، وَأَخْرَجَاهُ مِنْ حَدِيثِ مَالِكٍ كَمَا مَضَى