3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on What Is Indicated That Ibn Mas'ud's Hadith Prohibiting Speaking Is Not Abrogating Abu Hurairah's and Others' Hadiths About People's Speech, Because Abdullah's Hadith Came First and Abu's Came Late
باب ما يستدل به على أنه لا يجوز أن يكون حديث ابن مسعود في تحريم الكلام ناسخا لحديث أبي هريرة وغيره في كلام الناسي وذلك لتقدم حديث عبد الله وتأخر حديث أب
Sunan al-Kubra Bayhaqi 3927
(3927) (a) Urwah (may Allah be pleased with him) reported: Among those who participated with the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) in Badr was Dhu al-Shamalayn 'Abd 'Amr ibn Nufalah ibn Ghubstan (may Allah be pleased with him) from the tribe of Banu Khuza'ah. And among the Muslims who were martyred on the day of Badr were two men from Banu Zuhrah ibn Kilab. One of them was 'Amir ibn Abi Waqqas (may Allah be pleased with him) and the other was Dhu al-Shamalayn ibn 'Abd 'Amr ibn Nufalah (may Allah be pleased with him), who was from Banu Ghubstan of Khuza'ah. (b) Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) said: As for the two men of Dhu al-Yadayn (may Allah be pleased with them) who informed the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) about his forgetting, they remained alive after the death of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him). Our Shaykh Abu 'Abd Allah al-Hafiz mentioned it in this way and also provided evidence.
Grade: Da'if
(٣٩٢٧) (ا) عروہ (رض) بیان کرتے ہیں : رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ جو بدر میں شریک ہوئے تھے ان میں ذو الشمالین عبد عمرو بن نفلہ بن غبستان (رض) قبیلہ بنو خزاعہ سے بھی تھے اور بدر کے روز جو مسلمان شہید ہوئے ان میں بنو زہرہ بن کلام کے بھی دو مرد شہید ہوئے۔ ان میں سے ایک عمیر بن ابی وقاص (رض) اور دوسرے ذو الشمالین بن عبد عمرو بن نفلہ (رض) تھے جو خزاعہ کے بنو غبستان میں سے تھے۔ (ب) امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں : رہے وہ ذوالیدین (رض) جنہوں نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو آپ کے بھولنے کے بارے میں بتایا تھا تو یہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی وفات کے بعد بھی زندہ رہے۔ ہمارے شیخ ابو عبداللہ الحافظ نے اسی طرح ذکر کیا اور دلیل بھی دی ہے۔
(3927) (a) Urwa (RA) bayan karte hain : Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath jo Badr mein sharik hue the un mein zo al-shalamain Abd Amr bin Nufayla bin Ghabstan (RA) qabila Banu Khuza'ah se bhi the aur Badr ke roz jo Musalman shaheed hue un mein Banu Zahra bin Kalam ke bhi do mard shaheed hue. Un mein se ek Umair bin Abi Waqqas (RA) aur dusre zo al-shalamain bin Abd Amr bin Nufayla (RA) the jo Khuza'ah ke Banu Ghabstan mein se the. (b) Imam Bayhaqi (RA) farmate hain : rahe woh zo al-yadein (RA) jinhon ne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko aap ke bhulne ke bare mein bataya tha to yeh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki wafat ke baad bhi zinda rahe. Hamare sheikh Abu Abdullah al-Hafiz ne isi tarah zikr kya aur daleel bhi di hai.
٣٩٢٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو جَعْفَرٍ الْبَغْدَادِيُّ، ثنا أَبُو عُلَاثَةَ مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرِو بْنِ خَالِدٍ ثنا أَبِي، ثنا ابْنُ لَهِيعَةَ، عَنْ أَبِي الْأَسْوَدِ،عَنْ عُرْوَةَ قَالَ:وَمِمَّنْ شَهِدَ بَدْرًا مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذُو الشِّمَالَيْنِ ابْنُ عَبْدِ عَمْرِو بْنِ نَضْلَةَ بْنِ غَبْشَانَ،مِنْ خُزَاعَةَ قَالَ:" وَاسْتُشْهِدَ ⦗٥١٤⦘ مِنَ الْمُسْلِمِينَ يَوْمَ بَدْرٍ مِنْ بَنِي زُهْرَةَ بْنِ كِلَابٍ رَجُلَانِ: عُمَيْرُ بْنُ أَبِي وَقَّاصٍ، وَذُو الشِّمَالَيْنِ ابْنُ عَبْدِ عَمْرِو بْنِ نَضْلَةَ حَلِيفٌ لَهُمْ مِنْ خُزَاعَةَ مِنْ بَنِي غَبْشَانَ "وَكَذَلِكَ قَالَهُ مُوسَى بْنُ عُقْبَةَ فِي مَغَازِيهِ وَمُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ بْنِ يَسَارٍ قَالَ مُحَمَّدٌ: لَا عَقِبَ لَهُ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ: أَمَّا ذُو الْيَدَيْنِ الَّذِي أَخْبَرَ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِسَهْوِهِ فَإِنَّهُ بَقِيَ بَعْدَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هَكَذَا ذَكَرَهُ شَيْخُنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ