1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on Distinguishing Ablution Acts
باب تفريق الوضوء
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
qutaybah bn sa‘īdin | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
dāwud bn al-ḥusayn al-bayhaqī | Dawud ibn al-Husayn al-Bayhaqi | Trustworthy |
abū sahlin bishr bn aḥmad bn bishrin | Bishr ibn Ahmad al-Isfarayini | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ عُمَر | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
دَاودُ بْنُ الْحُسَيْنِ الْبَيْهَقِيُّ | داود بن الحسين البيهقي | ثقة |
أَبُو سَهْلٍ بِشْرُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ بِشْرٍ | بشر بن أحمد الإسفرائيني | صدوق حسن الحديث |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 397
(397) (a) It is narrated from Nafi' that Ibn Umar (may Allah be pleased with him) performed ablution in the marketplace, washing his hands, face and arms three times each. He then entered the mosque and wiped over his socks, which had already dried from his ablution, and then he prayed. (b) This narration is authentic (sahih). Its narrator is Ibn Umar (may Allah be pleased with him), and it is well-known with these wordings from Qutaybah. (c) The Successor (Tabi'i) Ata' did not see any harm in the separation of the parts of ablution. This is also the opinion of Hasan and Nukhai, and it is the more correct of the two opinions narrated from Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him).
Grade: Sahih
(٣٩٧) (الف) نافع سے روایت ہے کہ ابن عمر (رض) نے بازار میں وضو کیا تو اپنے ہاتھ، چہرے اور بازو تین تین مرتبہ دھوئے، پھر مسجد میں داخل ہوئے اور اپنے موزوں پر مسح کیا اور ان کا وضو خشک ہوچکا تھا، پھر نماز ادا کی۔ (ب) یہ روایت صحیح ہے، اس کے راوی ابن عمر (رض) ہیں اور قتیبہ سے ان الفاظ کے ساتھ مشہور ہے۔ (ج) عطاء تابعی وضو کی تفریق میں حرج نہیں سمجھتے تھے، یہی قول حسن، نخعی کا ہے اور امام شافعی (رح) کے دو قولوں میں سے زیادہ صحیح یہی ہے۔
397 A Nafi se riwayat hai ki Ibn Umar (RA) ne bazaar mein wuzu kiya to apne hath, chehre aur bazu teen teen martaba dhoye, phir masjid mein dakhil huye aur apne mozon par masah kiya aur un ka wuzu khushk ho chuka tha, phir namaz ada ki. B Yeh riwayat sahih hai, is ke raavi Ibn Umar (RA) hain aur Qatadah se in alfaz ke sath mash'hoor hai. C Ata tabi wuzu ki tafreeq mein haraj nahin samajhte the, yahi qaul Hasan, Nukhai ka hai aur Imam Shafi (RA) ke do qaulon mein se zyada sahih yahi hai.
٣٩٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ مُحَمَّدُ بْنُ حَسَنٍ الْمِهْرَجَانِيُّ الْفَقِيهُ، ثنا أَبُو سَهْلٍ بِشْرُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ بِشْرٍ، ثنا دَاودُ بْنُ الْحُسَيْنِ الْبَيْهَقِيُّ، نا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، نا مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، عَنْ نَافِعٍ" أَنَّ ابْنَ عُمَرَ تَوَضَّأَ فِي السُّوقِ، فَغَسَلَ يَدَيْهِ وَوَجْهَهُ وَذِرَاعَيْهِ ثَلَاثًا ثَلَاثًا، ثُمَّ دَخَلَ الْمَسْجِدَ فَمَسَحَ عَلَى خُفَّيْهِ بَعْدَ مَا جَفَّ وُضُوءُهُ وَصَلَّى ". وَهَذَا صَحِيحٌ عَنِ ابْنِ عُمَرَ وَمَشْهُورٌ عَنْ قُتَيْبَةَ بِهَذَا اللَّفْظِ، وَكَانَ عَطَاءٌ لَا يَرَى بِتَفْرِيقِ الْوُضُوءِ بَأْسًا، وَهُوَ قَوْلُ الْحَسَنِ وَالنَّخَعِيِّ وَأَصَحُّ قُولَيِ الشَّافِعِيِّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ