3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة
Chapter on Washing Semen for Cleanliness
باب الاختيار في غسل المني تنظفا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
sulaymān bn īsārin | Sulaiman ibn Yasar al-Hilali | Trustworthy |
‘amrūun bn maymūnin | Amr ibn Maymun al-Jazri | Thiqah (Trustworthy) |
muḥammad bn bishrin | Muhammad ibn Bishr al-'Abdi | Trustworthy Hadith Preserver |
abū bakr bn abī shaybah | Ibn Abi Shaybah al-Absi | Trustworthy Hadith Scholar, Author |
ḥasan bn sufyān | Al-Hasan ibn Sufian al-Shaybani | Trustworthy |
muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
muḥammad bn ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةُ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
سُلَيْمَانَ بْنَ يَسَارٍ | سليمان بن يسار الهلالي | ثقة |
عَمْرُو بْنُ مَيْمُونٍ | عمرو بن ميمون الجزري | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ | محمد بن بشر العبدي | ثقة حافظ |
أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ | ابن أبي شيبة العبسي | ثقة حافظ صاحب تصانيف |
حَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ | الحسن بن سفيان الشيباني | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 4181
(4181) Amr bin Maimoon (may Allah have mercy on him) narrates: I asked Sulaiman bin Yasar (may Allah be pleased with him) about semen that gets onto clothes, should it be washed or the clothes? He said: Aisha (may Allah be pleased with her) said that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would wash the semen and then go for prayer in those same clothes, and I would see the marks of washing on his clothes. The context of Muhammad bin Bashar's hadith indicates that the discharge of a person who experiences a wet dream is pure. It is not necessary to wash the clothes on which this discharge has gotten; only the semen should be washed for the purpose of cleanliness, just as saliva, etc., is washed from clothes for the purpose of cleanliness, not because of impurity.
Grade: Sahih
(٤١٨١) عمرو بن میمون (رح) فرماتے ہیں : میں نے سلیمان بن یسار (رض) سے کپڑوں کو لگی ہوئی منی کے بارے میں سوال کیا کہ اسے دھویا جائے یا کپڑوں کو ؟ فرمانے لگے : حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کپڑوں کو دھوتے اور انھیں کپڑوں میں نماز کے لیے چلے جاتے اور میں دھونے کے نشانات آپ کے کپڑوں میں دیکھتی تھی۔ محمد بن بشر کی حدیث کا سیاق اس پر دلالت کرتا ہے کہ جنبی کا پسینہ پاک ہے جن کپڑوں میں وہ جنبی ہوا ہے ان کو دھونا لازم نہیں صرف منی کو صفائی کی غرض سے دھویا جائے جیسے تھوک وغیرہ کپڑے سے صفائی کی غرض سے دھوتے ہیں نجاست کی وجہ سے نہیں۔
(4181) Amr bin Maimoon (RA) farmate hain : maine Sulaiman bin Yasar (RA) se kapdon ko lagi hui mani ke bare mein sawal kiya keh use dhoya jaye ya kapdon ko ? Farmate lage : Hazrat Ayesha (RA) farmati hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) kapdon ko dhote aur unhen kapdon mein namaz ke liye chale jate aur main dhone ke nishanat aap ke kapdon mein dekhti thi. Muhammad bin Bashar ki hadees ka siyaq is par dalalat karta hai keh junubi ka paseena pak hai jin kapdon mein woh junubi hua hai un ko dhona lazim nahi sirf mani ko safai ki garz se dhoya jaye jaise thook waghaira kapde se safai ki garz se dhote hain najasat ki wajah se nahi.
٤١٨١ - أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا حَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ،أَخْبَرَنِي عَمْرُو بْنُ مَيْمُونٍ قَالَ:سَأَلْتُ سُلَيْمَانَ بْنَ يَسَارٍ عَنِ الْمَنِيِّ، يُصِيبُ الثَّوْبَ أَيَغْسِلُهُ أَمْ يَغْسِلُ الثَّوْبَ؟فَقَالَ:أَخْبَرَتْنِي عَائِشَةُ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" كَانَ يَغْسِلُ الْمَنِيَّ، ثُمَّ يَخْرُجُ إِلَى الصَّلَاةِ فِي ذَلِكَ الثَّوْبِ وَأَنَا أَنْظُرُ إِلَى أَثَرِ الْغُسْلِ فِيهِ "وَرَوَاهُ مُسْلِمٌ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ أَبِي شَيْبَةَ وَكَذَلِكَ رَوَاهُ يَحْيَى بْنُ زَكَرِيَّا بْنِ أَبِي زَائِدَةَ وَبِشْرُ بْنُ الْمُفَضَّلِ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَيْمُونٍ فِي إِضَافَةِ الْغُسْلِ إِلَيْهِ، وَحَدِيثُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ يَدُلُّ عَلَى أَنَّ سِيَاقَ الْحَدِيثِ لِأَجْلِ طَهَارَةِ عَرَقِ الْجُنُبِ وَأَنَّهُ لَيْسَ عَلَيْهِ غَسْلُ الثَّوْبِ الَّذِي أَجْنَبَ فِيهِ، وَقَدْ يَغْسِلُ الْمَنِيَّ تَنْظِيفًا كَمَا يُغْسَلُ الْمُخَاطُ وَغَيْرُهُ مِنَ الثَّوْبِ تَنْظِيفًا لَا تَنْجِيسًا وَاللهُ تَعَالَى أَعْلَمُ