4.
Book of Friday Prayer
٤-
كتاب الجمعة
Chapter: Dispersal After Prayer
باب الانفضاض
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
jābirin | Jabir bin Zaid Al-Azdi | Trustworthy |
sālim bn abī al-ja‘d | Salem bin Abi Al-Ja'd Al-Ashja'i | Trustworthy |
ḥuṣayn bn ‘abd al-raḥman | Husayn al-Himyari | Unknown |
‘alī bn ‘āṣimin | Ali ibn Ashim al-Tamimi | Abandoned in Hadith |
muḥammad bn ismā‘īl al-ḥassānī | Muhammad ibn Isma'il al-Hasani | Trustworthy |
aḥmad bn muḥammad bn ismā‘īl al-ādamī | Ahmad ibn Muhammad al-Muqri | Thiqah |
‘alī bn ‘umar al-ḥāfiẓ | Al-Daraqutni | Trustworthy Hafez, Argument |
abū bakrin aḥmad bn muḥammad bn al-ḥārith al-faqīh | Ahmad ibn Muhammad al-Tamimi | Trustworthy |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 5627
Jabir bin Abdullah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) was delivering the Friday sermon to us when a caravan loaded with grain arrived and stopped at the place of Baqi'. The people went towards the caravan, leaving the Prophet (peace and blessings be upon him), and there remained with him (peace and blessings be upon him) only forty men, and I was one of them. Then Allah, the Exalted, revealed this verse to His Prophet (peace and blessings be upon him): "And when they see some merchandise or some amusement, they break away to it, and leave you standing." [Al-Jumu'ah : 11] Note: Ali bin Ashim narrated on the authority of Husain (in one chain of narration) the mention of forty men. The rest of the students of Husain contradict it, and they mention only twelve. Shaykh (al-Albani) said: In the Sahih (authentic) narrations it is mentioned that he (peace and blessings be upon him) was (at that time) in the state of delivering the sermon (Khutbah). And those who have mentioned the prayer (instead), they also mean by it the Khutbah (sermon).
Grade: Sahih
(٥٦٢٧) جابر بن عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہمیں جمعہ کا خطبہ ارشاد فرما رہے تھے کہ غلے کا بھرا ہواقافلے آگیا اور بقیع مقام پر پڑاؤ کیا۔ لوگ اس قافلہ کی طرف چلے گئے اور انھوں نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو چھوڑ دیا اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ صرف چالیس آدمی تھے ۔ میں بھی ان میں تھا۔ اللہ تعالیٰ نے اپنے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) پر یہ آیت نازل کردی : { وَإِذَا رَأَوْا تِجَارَۃً أَوْ لَہْوًا انْفَضُّوا إِلَیْہَا وَتَرَکُوکَ قَائِمًا } [الجمعۃ : ١١] اور جب وہ کسی تجارتی قافلہ یا کھیل کو دیکھتے ہیں تو تجھے کھڑا ہوا چھوڑ کر اس کی طرف چلے جاتے ہیں۔ نوٹ : علی بن عاصم عن حصین اس سند سے چالیس آدمیوں کا تذکرہ ہے، باقی حصین کے شاگرد اس کی مخالفت کرتے ہیں ، وہ صرف بارہ کی تعداد کا ذکر کرتے ہیں۔ شیخ فرماتے ہیں : صحیح روایات میں ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) خطبہ کی حالت میں تھے اور جس نے نماز کا تذکرہ کیا ہے وہ بھی اس سے مراد خطبہ ہی لیتے ہیں۔
(5627) Jabir bin Abdullah (RA) farmate hain ki Rasul Allah (SAW) humain Jumma ka khutba irshad farma rahe the ki ghale ka bhara huwa qafla agaya aur Baqee makam par padav kiya. Log is qafle ki taraf chale gaye aur unhon ne Nabi (SAW) ko chhor diya aur aap (SAW) ke sath sirf chalis aadmi the. Main bhi un mein tha. Allah Ta'ala ne apne Nabi (SAW) par ye ayat nazil kardi: {Wa iza ra'au tijaratan aw lahwan infazoo ilaiha wa tarakuka qaiman} [Al-Jumu'ah: 11] Aur jab woh kisi tijarati qafle ya khel ko dekhte hain to tujhe khara huwa chhor kar us ki taraf chale jate hain. Note: Ali bin Asim an Husein is sanad se chalis aadmiyon ka tazkira hai, baqi Husein ke shagird is ki mukhalfat karte hain, woh sirf barah ki tadad ka zikr karte hain. Sheikh farmate hain: Sahih riwayat mein hai ki aap (SAW) khutba ki halat mein the aur jis ne namaz ka tazkira kiya hai woh bhi is se murad khutba hi lete hain.
٥٦٢٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، أنبأ عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْمَاعِيلَ الْآدَمِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ الْحَسَّانِيُّ، ثنا عَلِيُّ بْنُ عَاصِمٍ، عَنْ حُصَيْنِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ،عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ قَالَ:" بَيْنَمَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَخْطُبُنَا يَوْمَ الْجُمُعَةِ إِذْ أَقْبَلَتْ عِيرٌ تَحْمِلُ الطَّعَامَ حَتَّى نَزَلُوا بِالْبَقِيعِ، فَالْتَفَتُوا إِلَيْهَا وَانْفَضُّوا إِلَيْهَا وَتَرَكُوا رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَيْسَ مَعَهُ إِلَّا أَرْبَعُونَ رَجُلًا، أَنَا فِيهِمْ،قَالَ:فَأَنْزَلَ اللهُ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ{وَإِذَا رَأَوْا تِجَارَةً أَوْ لَهْوًا انْفَضُّوا إِلَيْهَا وَتَرَكُوكَ قَائِمًا}[الجمعة: ١١]".قَالَ عَلِيٌّ:لَمْ يَقُلْ فِي هَذَا الْإِسْنَادِ إِلَّا أَرْبَعِينَ رَجُلًا غَيْرُ عَلِيِّ بْنِ عَاصِمٍ عَنْ حُصَيْنٍ وَخَالَفَهُ أَصْحَابُ حُصَيْنٍ فَقَالُوا: لَمْ يَبْقَ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَّا اثْنَا عَشَرَ رَجُلًا.قَالَ الشَّيْخُ:وَالْأَشْبَهُ أَنْ يَكُونَ الصَّحِيحُ رِوَايَةَ مَنْ رَوَى أَنَّ ذَلِكَ كَانَ فِي الْخُطْبَةِ،وَقَوْلُ مَنْ قَالَ:نُصَلِّي مَعَهُ الْجُمُعَةَ أَرَادَ بِهِ الْخُطْبَةَ وَكَأَنَّهُ عَبَّرَ بِالصَّلَاةِ عَنِ الْخُطْبَةِ، وَحَدِيثُ كَعْبِ بْنِ عُجْرَةَ يَدُلُّ عَلَى ذَلِكَ أَيْضًا، وَذَلِكَ يَرِدُ إِنْ شَاءَ اللهُ تَعَالَى