6.
Book of Eid Prayers
٦-
كتاب صلاة العيدين


Chapter: The Eid Prayer is a Tradition of the Muslims Wherever They Are

باب صلاة العيدين سنة أهل الإسلام حيث كانوا

Sunan al-Kubra Bayhaqi 6237

(6237) Ubaidullah bin Abi Bakr narrated that when Anas (may Allah be pleased with him) missed the Eid prayer with the Imam, he would gather his family and lead them in prayer in the same manner as the Imam would lead the Eid prayer. It was narrated from Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) that when he was at his home in "Zawiyah", he would not go out to Basra for Eid. He would gather his slaves and sons and then order his slave Abdullah bin Abi Utbah to lead them in prayer in the same way as the people of the city prayed, and he would say the Takbir as they did. It was narrated from Hasan Basri (may Allah have mercy on him) regarding the traveler that if he maintained the time of Chasht prayer, he should stay where he is until the sun rises, then pray two rak'ahs. Then if he wants to pray Chasht, he may do so. It was narrated from Ikrimah that the people of Sawad gathered on Eid and prayed two rak'ahs, with someone leading them as the Imam. It was narrated from Muhammad bin Sirin that he preferred that when a person misses the Eid prayer, he should go to "Jaban" and pray in the same manner as the Imam prayed. Ata said: "If one misses the Eid prayer, he should pray two rak'ahs, but there is no Takbir in them."


Grade: Da'if

(٦٢٣٧) عبید اللہ بن ابی بکر فرماتے ہیں کہ حضرت انس (رض) سے جب نمازِ عید امام سے رہ جاتی تو وہ اپنے گھر والوں کو جمع کر کے ویسے ہی نماز پڑھاتے جیسے امام عید کی نماز پڑھاتا ہے۔ انس بن مالک (رض) سے نقل کیا گیا کہ جب وہ اپنے گھر ” زاویہ “ میں ہوتے ہیں بصرہ میں عید کے لیے حاضر نہیں ہوتے۔ وہ اپنے غلاموں اور بیٹوں کو جمع کرتے ، پھر اپنے غلام عبداللہ بن ابی عتبہ کو حکم دیتے شہر وہنقل والوں کی طرح ان کو نماز پڑھاتے اور ان کی تکبیروں کی طرحتکبیرکہتے اور حسن بصری (رض) سے مسافر کے بارے میں نقل کیا جاتا ہے کہ اگر وہ چاشت کے وقت کو پالیتو وہ رک جائے یہاں تک کہ سورج طلوع ہوجائے، پھر دو رکعت نماز پڑھے۔ پھر اگر نماز چاشت پڑھنی ہے تو پڑھ لے۔ عکرمہ سے نقل کیا جاتا ہے کہ سواد والے عید میں جمع ہوئے اور دو رکعت نماز ادا کیجی سے امام کرتا ہے اور محمد بن سیرین سے منقول ہے کہ وہ پسند کرتے تھے کہ جب آدمی سے عیدین کی نماز رہ جائے وہ ” جبان “ جا کر ویسے ہی نماز ڑھے جیسے امام پڑھتا ہے اور عطاء فرماتے ہیں کہ نماز عید رہ جائے تو دو رکعت نماز ادا کرے، لیکن ان دونوں میں تکبیر نہیں ہے۔

(6237) Ubaidullah bin Abi Bakr farmate hain ki Hazrat Anas (RA) se jab Namaz-e-Eid Imam se reh jati to wo apne ghar walon ko jama kar ke waise hi Namaz parhate jaise Imam Eid ki Namaz parhata hai. Anas bin Malik (RA) se naqal kya gaya ki jab wo apne ghar "Zawiya" mein hote hain Basra mein Eid ke liye hazir nahin hote. Wo apne ghulamon aur beton ko jama karte, phir apne ghulam Abdullah bin Abi Utbah ko hukm dete shehr wahen walon ki tarah un ko Namaz parhate aur un ki takbiron ki tarah takbir kahte aur Hasan Basri (RA) se musafir ke bare mein naqal kya jata hai ki agar wo chast ke waqt ko palit to wo ruk jaye yahan tak ki Suraj طلوع ho jaye, phir do rakat Namaz parhe. Phir agar Namaz chast parhni hai to parh le. Ikrama se naqal kya jata hai ki sawad wale Eid mein jama huye aur do rakat Namaz adaa ki jisse Imam karta hai aur Muhammad bin سیرین se manqol hai ki wo pasand karte the ki jab aadmi se Eidain ki Namaz reh jaye wo "Jaban" ja kar waise hi Namaz parhe jaise Imam parhta hai aur Ata farmate hain ki Namaz-e-Eid reh jaye to do rakat Namaz adaa kare, lekin in donon mein takbir nahin hai.

٦٢٣٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ أَبِي الْمَعْرُوفِ الْفَقِيهُ،وَأَبُو الْحَسَنِ بْنُ أَبِي سَعِيدٍ الْإِسْفَرَايِينِيَّانِ بِهَا قَالَا:ثنا أَبُو سَهْلٍ بِشْرُ بْنُ أَحْمَدَ، ثنا حَمْزَةُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْكَاتِبُ، ثنا نُعَيْمُ بْنُ حَمَّادٍ، ثنا هُشَيْمٌ،عَنْ عُبَيْدِ اللهِ بْنِ أَبِي بَكْرِ بْنِ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ خَادِمِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:" كَانَ أَنَسٌ إِذَا فَاتَتْهُ صَلَاةُ الْعِيدِ مَعَ الْإِمَامِ جَمَعَ أَهْلَهُ فَصَلَّى بِهِمْ مِثْلَ صَلَاةِ الْإِمَامِ فِي الْعِيدِ "