9.
Book of Funerals
٩-
كتاب الجنائز


Chapter: What Every Muslim Should Realize Regarding Patience in Enduring All Afflictions, Pains, and Griefs, for They Contain Expiations and Elevated Ranks

باب ما ينبغي لكل مسلم أن يستشعره من الصبر على جميع ما يصيبه من الأمراض والأوجاع والأحزان لما فيها من الكفارات والدرجات

Sunan al-Kubra Bayhaqi 6545

Ibrahim Salmi reported from his father, and he from his grandfather, and they were companions of the beloved Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). He said: I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) say: Verily, the rank of a servant is written high with Allah, but he does not reach it with his deeds, so Allah tests him through his body, wealth, or children. Ibn Nufail narrated these words with more detail. Then he narrates it, and they both agree on it, until Allah elevates that servant to the rank that was already decreed for him by Allah.


Grade: Sahih

(٦٥٤٥) ابراہیم سلمی اپنے باپ سے اور وہ اپنے دادا سے بیان کرتے ہیں اور ان کی صحبت پیارے پیغمبر (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ تھی، وہ کہتے ہیں : میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا ، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فرماتے تھے : بیشک بندے کا مقام و مرتبہ اللہ تعالیٰ کی طرف سے اعلیٰ لکھا جاتا ہے مگر انسان اپنے اعمال سے اس تک نہیں پہنچ پاتا تو اللہ تعالیٰ اس بندے کو اس کے جسم ‘ مال ‘ اولاد کی وجہ سے آزمائش میں مبتلا کرتے ہیں۔ ابن نفیل نے یہ الفاظ زیادہ بیان کیے ہیں۔ پھر وہ اس پر خبر کرتا ہے ، اس بات میں وہ دونوں متفق ہیں ‘ یہاں تک کہ اللہ تعالیٰ اس بندے کو اس مقام پر پہنچاتے ہیں جو اللہ تعالیٰ کی طرف سے سبقت لے جا چکا ہوتا ہے۔

(6545) Ibrahim Salmi apne baap se aur wo apne dada se bayan karte hain aur un ki sohbat pyare paighambar ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath thi, wo kahte hain : maine rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna , aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) farmate the : beshak bande ka maqam o martaba Allah ta'ala ki taraf se aala likha jata hai magar insan apne amal se us tak nahin pahunch pata to Allah ta'ala us bande ko us ke jism ' maal ' aulad ki wajah se aazmaish mein مبتلا karte hain. Ibn e Nafeel ne ye alfaz zyada bayan kiye. Phir wo is par khabar karta hai, is baat mein wo donon muttafiq hain ' yahan tak ke Allah ta'ala us bande ko us maqam par pahunchate hain jo Allah ta'ala ki taraf se sabaqat le chuka hota hai.

٦٥٤٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيِّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدٍ النُّفَيْلِيُّ،وَإِبْرَاهِيمُ بْنُ مَهْدِيٍّ الْمِصِّيصِيُّ الْمُعَنَّى قَالَا:ثنا أَبُو الْمَلِيحِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ، ثنا إِبْرَاهِيمُ السُّلَمِيُّ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ، وَكَانَتْ لَهُ صُحْبَةٌ مِنْ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،قَالَ:سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:" إِنَّ الْعَبْدَ إِذَا سَبَقَتْ لَهُ مِنَ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ مَنْزِلَةٌ لَمْ يَنَلْهَا بِعَمَلِهِ ابْتَلَاهُ اللهُ فِي جَسَدِهِ أَوْ فِي مَالِهِ أَوْ فِي وَلَدِهِ "، زَادَ ابْنُ نُفَيْلٍ" ثُمَّ صَبَرَ عَلَى ذَلِكَ "، ثُمَّ اتَّفَقَا،" حَتَّى يُبَلِّغَهُ الْمَنْزِلَةَ الَّتِي سَبَقَتْ لَهُ مِنَ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ "