10.
Book of Zakat
١٠-
كتاب الزكاة
Chapter on a slave giving charity from the meager amount of his master's wealth.
باب المملوك يتصدق بالشيء اليسير من مال مولاه
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7863
Nafi' (may Allah have mercy on him) reported that Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) used to say that it is not permissible for a slave to spend anything from his master's wealth, nor to give it to anyone without his master's permission, except to eat or wear in a reasonable manner. (It is unlikely that this Hadith is a statement of prohibition. Perhaps your [meaning the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him)] intention was to encourage the owner to allow the slave to give charity so that both would be equal in reward. The apparent meaning indicates encouragement.)
Grade: Sahih
(٧٨٦٣) نافع (رح) فرماتے ہیں کہ عبداللہ بن عمر (رض) فرماتے تھے کہ غلام کے لیے درست نہیں کہ وہ اس کے مال میں سے کچھ خرچ کرے اور نہ یہ کہ اپنے مالک کی اجازت کے بغیر کسی کو دے، مگر معروف طریقے سے کھائے یا پہنے۔ (اس حدیث کا محمول کرنا بعید ہے۔ شاید آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا مقصد مالک کو ترغیب دلاناہو کہ وہ غلام کو صدقے کی اجازت دے اور اجر میں دونوں برابر ہوں اس کا ظاہر ترغیب پر دلالت کرتا ہے۔
7863 Nafi (RA) farmate hain ki Abdullah bin Umar (RA) farmate thay ki ghulam ke liye durust nahi hai ki woh uske maal mein se kuch kharch kare aur na yeh ki apne malik ki ijazat ke baghair kisi ko de magar ma'ruf tarike se khaye ya pehne. (is hadees ka mahmool karna baid hai shayad aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka maqsad malik ko targhib dilana ho ki woh ghulam ko sadqe ki ijazat de aur ajr mein dono barabar hon is ka zahir targhib par dalalat karta hai.
٧٨٦٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ بِشْرَانَ، أنبأ إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّفَّارُ، ثنا عَبْدُ الْكَرِيمِ بْنُ الْهَيْثَمِ، ثنا أَبُو الْيَمَانِ،أنبأ شُعَيْبٌ قَالَ:قَالَ نَافِعٌ: كَانَ عَبْدُ اللهِ بْنُ عُمَرَ يَقُولُ:" لَا يَصْلُحُ لِلْعَبْدِ أَنْ يُنْفِقَ مِنْ مَالِهِ شَيْئًا، وَلَا يُعْطِيهِ أَحَدًا إِلَّا بِإِذْنِ سَيِّدِهِ إِلَّا أَنْ يَأْكُلَ فِيهِ بِالْمَعْرُوفِ أَوْ يَكْتَسِيَ "⦗٣٢٧⦘ وَالْحَدِيثُ الْمُسْنَدُ يَحْتَمِلُ عَلَى الْبُعْدِ أَنْ يَكُونَ قَصَدَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَرْغِيبَ الْمَالِكِ فِي أَنْ يَأْذَنَ لِمَمْلُوكِهِ فِي أَنْ يَتَصَدَّقَ عَنْهُ، وَالْأَجْرُ بَيْنَهُمَا، وَمَا يَدُلُّ عَلَيْهِ ظَاهِرُهُ مِنَ الْإِبَاحَةِ أَوْلَى بِمَنْ رَغِبَ فِي مُتَابَعَةِ السُّنَّةِ، وَبِاللهِ التَّوْفِيقُ