11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام


Chapter on the recommendation to hasten breaking the fast and delay the pre-dawn meal (suhoor).

باب ما يستحب من تعجيل الفطر وتأخير السحور

Sunan al-Kubra Bayhaqi 8125

Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “We, the company of Prophets, have been ordered to hasten to break the fast and to delay the sahur, and to place the right hand over the left in prayer.” This hadith is attributed to Talhah ibn 'Amr, and he is weak (in narration). There is disagreement regarding him. It is also narrated from Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her), in which it is said: “Three things are from Prophethood…” Then she mentioned them.


Grade: Da'if

(٨١٢٥) ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ہم انبیاء کی جماعت کو حکم دیا گیا ہے کہ ہم افطار میں جلدی کریں اور سحری میں تاخیر کریں اور یہ کہ ہم نماز میں دائیں ہاتھ کو بائیں پر رکھیں۔ یہ حدیث طلحہ بن عمرم کی کے حوالے سے جانی جاتی ہے اور وہ ضعیف ہیں، ان میں اختلاف کیا گیا ہے۔ سیدہ عائشہ (رض) سے بھی منقول ہے جس میں ہے کہ تین چیزیں نبوت میں سے ہیں : پھر ان کا تذکرہ کیا۔

(8125) Ibne Abbas (RA) farmate hain keh Rasool Allah (SAW) ne farmaya : Hum anbiya ki jamat ko hukum diya gaya hai keh hum iftar mein jaldi karen aur sehri mein takheer karen aur yeh keh hum namaz mein dayen hath ko baen per rakhen. Yeh hadees Talha bin Umar ki ke hawale se jani jati hai aur wo zaeef hain, in mein ikhtilaf kiya gaya hai. Syeda Ayesha (RA) se bhi manqol hai jis mein hai keh teen cheezen nabowat mein se hain : phir in ka tazkira kiya.

٨١٢٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ فُورَكٍ، أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يُونُسُ بْنُ حَبِيبٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا طَلْحَةُ، عَنْ عَطَاءٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ،قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِنَّا مَعَاشِرَ الْأَنْبِيَاءِ أُمِرْنَا أَنْ نُعَجِّلَ إِفْطَارَنَا، وَنُؤَخِّرَ سُحُورَنَا، وَنَضَعَ أَيْمَانَنَا عَلَى شَمَائِلِنَا فِي الصَّلَاةِ "هَذَا حَدِيثٌ يُعْرَفُ بِطَلْحَةَ بْنِ عَمْرٍو الْمَكِّيِّ وَهُوَ ضَعِيفٌ، وَاخْتُلِفَ عَلَيْهِ، فَقِيلَ عَنْهُ هَكَذَا، وَقِيلَ عَنْهُ عَنْ عَطَاءٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، وَرُوِيَ مِنْ وَجْهٍ آخَرَ ضَعِيفٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ وَمِنْ وَجْهٍ ضَعِيفٍ عَنِ ابْنِ عُمَرَ،وَرُوِيَ عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا مِنْ قَوْلِهَا:وَثَلَاثَةٌ مِنَ النُّبُوَّةِ، فَذَكَرَهُنَّ، وَهُوَ أَصَحُّ مَا وَرَدَ فِيهِ، وَقَدْ مَضَى فِي كِتَابِ الصَّلَاةِ.