11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام


Chapter on one who claimed fasting Ashura was obligatory then its obligation was abrogated.

باب من زعم أن صوم عاشوراء كان واجبا ثم نسخ وجوبه

Sunan al-Kubra Bayhaqi 8409

Aisha (RA) narrated: The day of Ashura was a day on which Quraysh used to fast in the pre-Islamic period, and the Messenger of Allah (ﷺ) also used to fast on this day before his Prophethood. So when he (ﷺ) came to Madinah, he (ﷺ) fasted on this day and ordered (the Muslims) to fast on it. But when Ramadan was prescribed, it became obligatory to fast in it, and the fast of the day of Ashura was abandoned. So, whoever wishes may fast on it, and whoever wishes may leave it.


Grade: Sahih

(٨٤٠٩) سیدہ عائشہ (رض) بیان کرتی ہیں : عاشور اء کا دن ایسا تھا کہ اس میں قریش روزہ رکھتے تھے دور جاہلیت میں اور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بھی روزہ رکھا کرتے تھے نبوت سے قبل۔ سو جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مدینہ طیبہ آئے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے روزہ رکھا اور اس کے روزہ رکھنے کا حکم دیا ۔ سو جب رمضان فرض ہوگیا تو وہ فرض ہوگیا اور یوم عاشور کو چھوڑ دیا گیا۔ سو جو چاہے اس کا روزہ رکھے اور جو چاہے چھوڑ دے۔

(8409) Sayyida Ayesha (RA) bayan karti hain : Aashura ka din aisa tha keh us mein Quresh roza rakhte thay dor jahiliyat mein aur Rasool Allah (SAW) bhi roza rakha karte thay nabowat se qabal. So jab aap (SAW) Madina Tayyaba aaye to aap (SAW) ne roza rakha aur uske roza rakhne ka hukum diya. So jab Ramzan farz hogaya to woh farz hogaya aur Youm Aashura ko chhor diya gaya. So jo chahe uska roza rakhe aur jo chahe chhor de.

٨٤٠٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ الْمُزَكِّي، وَغَيْرُهُ قَالُوا ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنبأ الشَّافِعِيُّ، أنبأ مَالِكٌ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ مَسْلَمَةَ، عَنْ مَالِكٍ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ،عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا قَالَتْ:كَانَ يَوْمُ عَاشُورَاءَ يَوْمًا تَصُومُهُ قُرَيْشٌ فِي الْجَاهِلِيَّةِ، وَكَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصُومُهُ فِي الْجَاهِلِيَّةِ فَلَمَّا قَدِمَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمَدِينَةَ صَامَهُ وَأَمَرَ بِصِيَامِهِ فَلَمَّا فُرِضَ رَمَضَانُ كَانَ هُوَ الْفَرِيضَةُ وَتَرَكَ يَوْمَ عَاشُورَاءَ فَمَنْ شَاءَ صَامَهُ وَمَنْ شَاءَ تَرَكَهُ. ⦗٤٧٧⦘ رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ عَنِ الْقَعْنَبِيِّ عَبْدِ اللهِ بْنِ مَسْلَمَةَ وَأَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ مِنْ أَوْجُهٍ أُخَرَ عَنْ هِشَامٍ