11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام


Chapter on the person in i'tikaf leaving the mosque for urination or defecation, then he does not ask about the patient except walking, does not leave to visit a patient, and does not witness a funeral, and does not touch a woman.

باب المعتكف يخرج من المسجد لبول أو غائط ثم لا يسأل عن المريض إلا مارا ولا يخرج لعيادة مريض ولا شهادة جنازة ولا يباشر امرأة ولا يمسها.

Sunan al-Kubra Bayhaqi 8593

Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to observe Itikaf in the last ten days of Ramadan until Allah took him (peace and blessings of Allah be upon him). Then, after him (peace and blessings of Allah be upon him), the Mothers of the Believers (may Allah be pleased with them) observed Itikaf. The Sunnah of Itikaf is that the one who is observing Itikaf should not leave except for an absolutely necessary need, nor should he attend to a sick person, nor should he touch a woman, nor have intercourse with her, nor should he observe Itikaf anywhere other than in a Masjid in which the Jumu'ah prayer is held, and it is also for the one observing Itikaf that he fasts.


Grade: Sahih

(٨٥٩٣) سیدہ عائشہ (رض) بیان کرتی ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) رمضان کے آخری عشرے میں اعتکاف کرتے یہاں تک کہ اللہ نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فوت کرلیا۔ پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بعد ازواج النبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اعتکاف کیا۔ سنت اعتکاف یہ ہے کہ معتکف نہ نکلے مگر حاجت ضروریہ کے لیے نہ ہی مریض کی تیمارداری کرے اور نہ ہی عورت کو چھوئے اور نہ ہی مباشرت کرے اور نہ ہی جامع مسجد کے بغیر اعتکاف کرے اور معتکف کے لیے یہ بھی ہے کہ وہ روزہ رکھے۔

(8593) Syeda Ayesha (RA) bayan karti hain keh Nabi Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Ramzan ke aakhri ashray mein itikaf karte yahan tak keh Allah ne Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko faut karliya. Phir Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke baad azwaj un Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne itikaf kiya. Sunnat itikaf yeh hai keh mutakif na nikle magar hajat zaruriya ke liye na hi mariz ki timadari kare aur na hi aurat ko chhue aur na hi mubahasat kare aur na hi jame masjid ke baghair itikaf kare aur mutakif ke liye yeh bhi hai keh woh roza rakhe.

٨٥٩٣ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ الْفَقِيهُ، أنبأ عُبَيْدُ بْنُ عَبْدِ الْوَاحِدِ، ثنا يَحْيَى بْنُ بُكَيْرٍ، ثنا اللَّيْثُ، عَنْ عُقَيْلٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ، عَنْ عَائِشَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَعْتَكِفُ الْعَشْرَ الْأَوَاخِرَ مِنْ رَمَضَانَ حَتَّى تَوَفَّاهُ اللهُ ثُمَّ اعْتَكَفَ أَزْوَاجُهُ مِنْ بَعْدِهِ وَالسُّنَّةُ فِي الْمُعْتَكِفِ أَنْ لَا يَخْرُجَ إِلَّا لِحَاجَتِهِ الَّتِي لَا بُدَّ لَهُ مِنْهَا، وَلَا يَعُودُ مَرِيضًا وَلَا يَمَسُّ امْرَأَتَهُ وَلَا يُبَاشِرُهَا، وَلَا اعْتِكَافَ إِلَّا فِي مَسْجِدِ جَمَاعَةٍ وَالسُّنَّةُ فِيمَنِ اعْتَكَفَ أَنْ يَصُومَ