12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج


Chapter on one passing through the Miqat without intending Hajj or Umrah, then it becomes apparent to them.

باب من مر بالميقات لا يريد حجا ولا عمرة، ثم بدا له

Sunan al-Kubra Bayhaqi 8923

(8923) (a) Nafi' narrates that Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) started Talbiyah from "Far'a." (b) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "Our madhhab (school of thought) is that if a person passes by his Miqat, he should not return for Hajj or Umrah. Then, if he remembers at the place of Far', he should start Talbiyah from there, whether he came to Makkah from Far' or from somewhere else. If he remembers at the Miqat, then he should start Talbiyah from there." Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that this is how it appears to us (and Allah knows best) that Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) passed by the Miqat without the intention of Hajj or Umrah, then when he reached Far', he made the intention and started Talbiyah from there. And he himself narrates the hadith of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) regarding the Mawāqīt.


Grade: Sahih

(٨٩٢٣) (الف) نافع فرماتے ہیں کہ عبداللہ بن عمر (رض) نے ” فرع “ سے تلبیہ کا آغاز فرمایا۔ (ب) امام شافعی (رض) فرماتے ہیں : ہمارا مذہب یہ ہے کہ وہ اپنے میقات سے گزرے تو حج اور عمرہ کو نہیں لوٹائے گا پھر اس کو فرع جگہ پر معلوم ہوا تو وہاں سے تلبیہ پکارا نا، مکہ سے فرع آیا ، یا مکہ کے علاوہ کہیں اور سے ہو اسے میقات کا معلوم ہوا تو اس نے وہاں سے تلبیہ پکارا۔ امام شافعی فرماتے ہیں کہ یہ بات ہمارے نزدیک یوں ہے۔ (واللہ اعلم) کہ عبداللہ بن عمر (رض) میقات پر سے گزرے تو ان کا حج یا عمرہ کا کوئی ارادہ نہ تھا ، پھر جب فرع پہنچے تو ان کا ارادہ بن گیا تو انھوں نے وہیں سے تلبیہ کا آغاز کردیا اور یہ خود ہی مواقیت والی حدیث رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے روایت کرتے ہیں۔

(8923) (alif) Nafe farmate hain keh Abdullah bin Umar (RA) ne "Farah" se talbiyah ka aaghaz farmaya. (b) Imam Shafi (RA) farmate hain: Humara mazhab yeh hai keh woh apne miqat se guzre toh Hajj aur Umrah ko nahi lautainge phir uss ko Farah jagah par malum hua toh wahan se talbiyah pukara na, Makkah se Farah aaya, ya Makkah ke ilawa kahin aur se ho use miqat ka malum hua toh usne wahan se talbiyah pukara. Imam Shafi farmate hain keh yeh baat humare nazdeek yun hai. (Wallahu A'lam) keh Abdullah bin Umar (RA) miqat par se guzre toh unka Hajj ya Umrah ka koi irada nahi tha, phir jab Farah pahunche toh unka irada ban gaya toh unhon ne wahin se talbiyah ka aaghaz kardiya aur yeh khud hi mawaqeet wali hadees Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se riwayat karte hain.

٨٩٢٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو أَحْمَدَ الْمِهْرَجَانِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا ابْنُ بُكَيْرٍ، ثنا مَالِكٌ،عَنْ نَافِعٍ أَنَّ عَبْدَ اللهِ بْنَ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَهَلَّ مِنَ الْفُرْعِ قَالَ الشَّافِعِيُّ:وَهَذَا عِنْدَنَا، وَاللهُ أَعْلَمُ أَنَّهُ مَرَّ بِمِيقَاتِهِ لَمْ يُرِدْ حَجًّا وَلَا عُمْرَةً، ثُمَّ بَدَا لَهُ مِنَ الْفُرْعِ فَأَهَلَّ مِنْهَا أَوْ جَاءَ الْفُرْعَ مِنْ مَكَّةَ أَوْ غَيْرِهَا ثُمَّ بَدَا لَهُ الْإِهْلَالُ فَأَهَلَّ مِنْهَا، وَهُوَ رَوَى الْحَدِيثَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْمَوَاقِيتِ