12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج
Chapter on someone who recommended leaving the Talbiyah in the Tawaf of arrival, on Safa and Marwa, and whoever saw them wide.
باب من استحب ترك التلبية في طواف القدوم، وعلى الصفا والمروة ومن رآها واسعة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
ibn bukayrin | Yahya ibn Bakir al-Qurashi | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
ابْنُ بُكَيْرٍ | يحيى بن بكير القرشي | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 9024
9024 - Abu Ahmad al-Mahrajani told us, he heard from Abu Bakr Muhammad ibn Ja'far, he heard from Muhammad ibn Ibrahim, he heard from Ibn Bakir, he heard from Malik, on the authority of Ibn Shihab who said: Abdullah ibn Umar would not recite the Talbiyah during the Tawaf. The Shaykh said: As for Safa and Marwah, Imam Shafi'i, may Allah have mercy on him, said: What has been narrated from the Prophet, may Allah's peace and blessings be upon him, is that there is supplication and Takbir during his standing on them, and supplication during his walking between them, so I consider it recommended to do what the Prophet, may Allah's peace and blessings be upon him, did, without considering the Talbiyah between them as disliked. The Shaykh said: This Hadith is clear in the narration of Jabir ibn Abdullah regarding the description of the Hajj of the Prophet, may Allah's peace and blessings be upon him.
٩٠٢٤ - ہمیں ابو احمد المہر جانی نے بتایا، انہوں نے ابو بکر محمد بن جعفر سے سنا، انہوں نے محمد بن ابراہیم سے سنا، انہوں نے ابن بکیر سے سنا، انہوں نے مالک سے سنا، ابن شہاب سے روایت ہے کہ وہ کہتے تھے: عبداللہ بن عمر طواف کے دوران تلبیہ نہیں پڑھتے تھے۔ شیخ نے کہا: جہاں تک صفا اور مروہ کا تعلق ہے، امام شافعی رحمہ اللہ تعالی نے فرمایا: نبی ﷺ سے جو روایت کیا گیا ہے کہ ان پر قیام کے دوران دعا اور تکبیر ہے، اور ان کے درمیان سعی کے دوران دعا ہے، اس لیے میں اس کو کرنا مستحب سمجھتا ہوں جو نبی ﷺ نے کیا، بغیر اس کے کہ ان کے درمیان تلبیہ کو مکروہ سمجھا جائے۔ شیخ نے کہا: یہ حدیث جابر بن عبداللہ میں نبی ﷺ کے حج کے طریقے کی وضاحت میں واضح ہے۔
9024 - humain abu ahmad almehr jaani ne bataya, unhon ne abu bakr muhammad bin jaafar se suna, unhon ne muhammad bin ibrahim se suna, unhon ne ibn bakir se suna, unhon ne malik se suna, ibn shahab se riwayat hai ki woh kehte the: abdullah bin umar tawaf ke dauran talbiyah nahin parhte the. sheikh ne kaha: jahan tak safa aur marwah ka ta'aluq hai, imam shafai rehmatullah alaih ne farmaya: nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se jo riwayat kiya gaya hai ki un par qayam ke dauran dua aur takbir hai, aur un ke darmiyan sa'i ke dauran dua hai, is liye main is ko karna mustahab samajhta hun jo nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne kiya, baghair is ke ki un ke darmiyan talbiyah ko makrooh samjha jaye. sheikh ne kaha: yeh hadees jabir bin abdullah mein nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ke hajj ke tarike ki wazahat mein wazeh hai.
٩٠٢٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو أَحْمَدَ الْمِهْرَجَانِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا ابْنُ بُكَيْرٍ، ثنا مَالِكٌ،عَنِ ابْنِ شِهَابٍ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ:كَانَ عَبْدُ اللهِ بْنُ عُمَرَ لَا يُلَبِّي وَهُوَ يَطُوفُ حَوْلَ الْبَيْتِ قَالَ الشَّيْخُ: وَأَمَّا الصَّفَا وَالْمَرْوَةُ فَقَدْ قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ تَعَالَى: الَّذِي رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْوُقُوفِ عَلَيْهِمَا دُعَاءٌ وَتَكْبِيرٌ، وَفِي السَّعْيِ بَيْنَهُمَا دُعَاءٌ، فَأَسْتَحِبُّ أَنْ أَفْعَلَ مِنْ هَذَا مَا فَعَلَ مِنْ غَيْرِ أَنْ تَكُونَ التَّلْبِيَةُ بَيْنَهُمَا مَكْرُوهَةً،قَالَ الشَّيْخُ:وَهَذَا بَيِّنٌ فِي حَدِيثِ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ فِي صِفَةِ حَجِّ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ