12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج
Chapter on hastening the Tawaf at the Kaaba upon entering Mecca, and clarification that it is not permissible for a pilgrim or a resident.
باب تعجيل الطواف بالبيت حين يدخل مكة والبيان أنه لا يحل به إذا كان حاجا أو قارنا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘aṭā’un | Ata' ibn Abi Rabah al-Qurashi | Trustworthy, Content, Argument, Imam, Great Scholar |
ibn jurayjin | Ibn Juraij al-Makki | Trustworthy |
muḥammad bn bakrin | Muhammad ibn Bakr al-Barsani | Thiqah (Trustworthy) |
isḥāq bn ibrāhīm | Ishaq ibn Rahawayh al-Marwazi | Trustworthy Hadith Scholar, Imam |
aḥmad bn slmh | Ahmad ibn Salamah al-Bazzaz | Hafez, Hajjah, Muttaqin |
abū al-faḍl bn ibrāhīm al-muzakkī | Muhammad ibn Ibrahim al-Muzakki | Saduq Hasan al-Hadith |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنُ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عَطَاءٌ | عطاء بن أبي رباح القرشي | ثبت رضي حجة إمام كبير الشأن |
ابْنُ جُرَيْجٍ | ابن جريج المكي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ | محمد بن بكر البرساني | ثقة |
إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ | إسحاق بن راهويه المروزي | ثقة حافظ إمام |
أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ | أحمد بن سلمة البزاز | حافظ حجة متقن |
أَبُو الْفَضْلِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْمُزَكِّي | محمد بن إبراهيم المزكي | صدوق حسن الحديث |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 9245
Ibn Juraij said: Ata' informed me that Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) said: "Whoever performs Tawaf of the Ka'bah, whether a pilgrim or not, becomes Halal." I said to Ata': "How could he say that?" He said: "In light of Allah's statement, then it is permissible for him (to be Halal) towards the old house." I said: "This is after 'Arafah." He said: "Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) used to say: 'Before 'Arafah and after it,' and he used to argue from the Prophet's (peace and blessings be upon him) command to his companions to be Halal during the Farewell Pilgrimage." The Sheikh said: We narrated from the Prophet (peace and blessings be upon him), then from Abu Dharr (may Allah be pleased with him), which indicates that his cancellation of Hajj with 'Umrah was specific to the companions of the Prophet (peace and blessings be upon him) who were riding. As for others, they performed Hajj or Hajj al-Qiran, then performed Tawaf al-Qudum, then they were not Halal before the Day of Sacrifice. Then they became Halal with the things that make a Muhrim Halal.
Grade: Sahih
(٩٢٤٥) ابن جریج فرماتے ہیں کہ مجھے عطاء نے بتایا کہ ابن عباس (رض) فرماتے تھے : حاجی اور غیر حاجی جو بھی بیت اللہ کا طواف کرے گا، حلال ہوجائے گا تو میں نے عطاء سے کہا کہ وہ یہ بات کیسے کہتے تھے ؟ کہنے لگے کہ اللہ کے اس فرمان کی روشنی میں پھر اس کا حلال ہونا ہے پرانے گھر کی طرف ، میں نے کہا : یہ تو عرفہ کے بعد کی بات ہے، کہنے لگے کہ ابن عباس (رض) کہتے تھے : عرفہ سے پہلے بھی اور بعد بھی اور وہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے حجۃ الوداع کے موقع پر اپنے صحابہ کو حلال ہونے کا حکم دینے سے دلیل پکڑتے تھے۔ شیخ فرماتے ہیں : ہم نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ، پھر ابوذر (رض) سے روایت کیا ہے جو اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ ان کا حج کو عمرہ کے ساتھ فسخ کرنا نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سوار صحابہ کے لیے خاص تھا، ان کے علاوہ دوسروں نے حج کیا یا حجِ قران کیا، پھر طواف قدوم کیا، پھر وہ یوم نحر سے پہلے حلال نہیں ہوئے۔ پھر وہ ان کاموں کے ساتھ حلال ہوئے جن سے محرم حلال ہوجاتا ہے۔
(9245) Ibn Juraij farmate hain ke mujhe Ata ne bataya ke Ibn Abbas (RA) farmate the: Haji aur ghair haji jo bhi Baitullah ka tawaf karega, halal hojaega to maine Ata se kaha ke woh yeh baat kaise kehte the? Kehne lage ke Allah ke is farman ki roshni mein phir iska halal hona hai purane ghar ki taraf, maine kaha: Yeh to Arafah ke baad ki baat hai, kehne lage ke Ibn Abbas (RA) kehte the: Arafah se pehle bhi aur baad bhi aur woh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke Hajjat al-Wida ke mauqe par apne sahaba ko halal hone ka hukum dene se daleel pakadte the. Sheikh farmate hain: Humne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)), phir Abuzar (RA) se riwayat kiya hai jo is baat par dalalat karta hai ke unka Hajj ko Umrah ke sath faskh karna Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sawar sahaba ke liye khas tha, unke alawa dusron ne Hajj kiya ya Hajj-e-Qiran kiya, phir tawaf-e-qudum kiya, phir woh Youm-e-Nahar se pehle halal nahin hue. Phir woh un kaamon ke sath halal hue jin se muhrim halal hojata hai.
٩٢٤٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْمُزَكِّي، ثنا أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ، ثنا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثنا ابْنُ جُرَيْجٍ،قَالَ:أَخْبَرَنِي عَطَاءٌ،قَالَ:وَكَانَ ابْنُ عَبَّاسٍ يَقُولُ:" لَا يَطُوفُ بِالْبَيْتِ حَاجٌّ وَلَا غَيْرُ حَاجٍّ إِلَّا حَلَّ "،فَقُلْتُ لِعَطَاءٍ:مِنْ أَيْنَ يَقُولُ ذَلِكَ؟قَالَ:مِنْ قَوْلِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ{ثُمَّ مَحِلُّهَا إِلَى الْبَيْتِ الْعَتِيقِ}[الحج: ٣٣]قُلْتُ: فَإِنَّ ذَلِكَ بَعْدَ الْمُعَرَّفِ،قَالَ:فَكَانَ ابْنُ عَبَّاسٍ يَقُولُ: مِنْ بَعْدِ الْمُعَرَّفِ وَقَبْلَهُ، وَكَانَ يَأْخُذُ ذَلِكَ مِنْ أَمْرِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَصْحَابَهُ حِينَ أَمَرَهُمْ أَنْ يَحِلُّوا فِي حَجَّةِ الْوَدَاعِ رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ.⦗١٢٧⦘ قَالَ الشَّيْخُ:قَدْ رُوِّينَا عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ثُمَّ عَنْ أَبِي ذَرٍّ مَا دَلَّ عَلَى أَنَّ فَسْخَهُمُ الْحَجَّ بِالْعُمْرَةِ كَانَ خَاصًّا لِلرَّكْبِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَنَّ غَيْرَهُمْ إِذَا حَجُّوا، أَوْ قَرَنُوا ثُمَّ طَافُوا طَوَافَ الْقُدُومِ لَمْ يَحِلُّوا حَتَّى يَكُونَ يَوْمُ النَّحْرِ، فَيَحِلِّونَ بِمَا جُعِلَ بِهِ التَّحَلُّلُ، وَاللهُ أَعْلَمُ