12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج


Chapter on pebbles in the first Tawaf, and Sa'i, that they should bring them if they arrive in Mecca for Hajj or Umrah.

باب الرمل في أول طواف، وسعي يأتي بهما إذا قدم مكة بحج، أو عمرة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 9285

Nafi' said that when Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) would assume ihram from Mecca, he would not perform Tawaf of the Ka'bah or Sa'i between Safa and Marwah until he returned from Mina. And when he would assume ihram from Mecca, he would not perform Sa'i during the Tawaf of the Ka'bah. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said regarding this narration that he will not perform Sa'i - meaning he will not do Ramal - if he assumed ihram from Mecca or performed Tawaf before Mina, then performed Tawaf on the Day of Sacrifice, he will not perform Ramal. Ramal is in the initial Tawaf.


Grade: Sahih

(٩٢٨٥) نافع کہتے ہیں کہ عبداللہ بن عمر (رض) جب مکہ سے احرام باندھتے تو بیت اللہ اور صفا و مروہ کا طواف نہ کرتے حتیٰ کہ منیٰ سے واپس آتے اور جب مکہ سے احرام باندھتے تو بیت اللہ کے طواف میں سعی نہ کرتے۔ امام شافعی (رض) اس قول کے متعلق فرماتے ہیں کہ وہ سعی نہیں کرے گا، یعنی رمل نہیں کرے گا جس نے مکہ سے احرام باندھا یا منیٰ سے پہلے طواف کیا، پھر یوم نحر کو طواف کیا وہ رمل نہیں کرے گا۔ رمل ابتدائی طواف میں ہے۔

9285 Nafi kehte hain ke Abdullah bin Umar (Razi Allah Anhu) jab Makkah se ehram bandhte to Baitullah aur Safa o Marwa ka tawaf na karte hatta ke Mina se wapas aate aur jab Makkah se ehram bandhte to Baitullah ke tawaf mein saee na karte. Imam Shafi (Razi Allah Anhu) is qaul ke mutalliq farmate hain ke wo saee nahi karega, yani ramal nahi karega jisne Makkah se ehram bandha ya Mina se pehle tawaf kiya, phir Yaum-e-Nahar ko tawaf kiya wo ramal nahi karega. Ramal ibtidai tawaf mein hai.

٩٢٨٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو أَحْمَدَ عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَسَنِ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْمُزَكِّي، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ثنا ابْنُ بُكَيْرٍ، ثنا مَالِكٌ، عَنْ نَافِعٍ،أَنَّ عَبْدَ اللهِ بْنَ عُمَرَ كَانَ إِذَا أَحْرَمَ مِنْ مَكَّةَ لَمْ يَطُفْ بِالْبَيْتِ وَلَا بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ حَتَّى يَرْجِعَ مِنْ مِنًى وَكَانَ لَا يَسْعَى إِذَا طَافَ حَوْلَ الْبَيْتِ إِذَا أَحْرَمَ مِنْ مَكَّةَ " قَالَ الشَّافِعِيُّ فِي الْقَدِيمِ فِي قَوْلِهِ:لَا يَسْعَى: يَعْنِي لَا يَرْمُلُ،قَالَ:وَمَنْ أَحْرَمَ مِنْ مَكَّةَ أَوْ طَافَ قَبْلَ مِنًى، ثُمَّ طَافَ يَوْمَ النَّحْرِ لَمْ يَرْمُلْ إِنَّمَا يَرْمُلُ مَنْ كَانَ ابْتِدَاءُ طَوَافِهِ