12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج


Chapter on standing at Arafat.

باب الوقوف بعرفة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 9450

Aisha (RA) narrates that Quraysh and the followers of their religion used to stay at Muzdalifah, and they were called 'Hums', while all other Arabs used to stay at Arafah. When Islam came, Allah Almighty commanded His Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) to go to Arafah, stay there, and depart from there. This is the command of Allah Almighty: "Then depart from the place from where [all the] people depart."


Grade: Sahih

(٩٤٥٠) سیدہ عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ قریش اور ان کے دین کے پیرو کار لوگ مزدلفہ میں ٹھہرتے تھے اور انھیں حمس کہا جاتا تھا اور باقی سارے اہل عرب عرفہ میں ٹھہرتے تھے ۔ جب اسلام آگیا تو اللہ تعالیٰ نے اپنے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو حکم دیا کہ وہ عرفات جائیں اور وہاں ٹھہریں اور وہیں سے نکلیں۔ یہی اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے : پھر وہاں سے لوٹو جہاں سے لوگ لوٹتے ہیں۔

(9450) Syeda Ayesha (RA) farmati hain keh Quresh aur un ke deen ke peyro kar log Muzdalifah mein thehrtay thay aur unhein Humus kaha jata tha aur baqi saray ahle Arab Arafah mein thehrtay thay. Jab Islam aagaya to Allah Ta'ala ne apne Nabi (SAW) ko hukum diya keh woh Arafaat jayen aur wahan thehrein aur wahin se niklein. Yahi Allah Ta'ala ka farman hai: Phir wahan se lauto jahan se log lautay hain.

٩٤٥٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو عَبْدِ اللهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْوَهَّابِ، أنبأ مُحَاضِرٌ، ثنا هِشَامٌ، ح وَأنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَيْنِ، ثنا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، أنبأ أَبُو مُعَاوِيَةَ، ⦗١٨٤⦘ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا،قَالَتْ:" كَانَتْ قُرَيْشٌ وَمَنْ دَانَ دِينَهَا يَقِفُونَ بِالْمُزْدَلِفَةِ وَكَانُوا يُسَمَّوْنَ الْحُمْسَ وَكَانَ سَائِرُ الْعَرَبِ يَقِفُونَ بِعَرَفَةَ فَلَمَّا جَاءَ الْإِسْلَامُ أَمَرَ اللهُ نَبِيَّهُ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَأْتِيَ عَرَفَاتٍ فَيَقِفَ بِهَا،ثُمَّ يُفِيضَ مِنْهَا فَذَلِكَ قَوْلُهُ:{ثُمَّ أَفِيضُوا مِنْ حَيْثُ أَفَاضَ النَّاسُ}[البقرة: ١٩٩]"لَفْظُ حَدِيثِ أَبِي مُعَاوِيَةَ رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ عَنْ عَلِيٍّ، عَنْ أَبِي مُعَاوِيَةَ، وَرَوَاهُ مُسْلِمٌ عَنْ يَحْيَى بْنِ يَحْيَى