1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on How to Perform Tayammum

باب كيف التيمم

Sunan al-Kubra Bayhaqi 992

(992) It is narrated on the authority of Ibn Samah that I passed by the Messenger of Allah (ﷺ) while he was urinating. I greeted him, but he did not respond to my greeting. Then he stood towards the wall, scratched it with a piece of wood he had, then placed his hands on the wall, wiped his face and forearms, and then responded to the greeting. (b) This narration is a witness for the narration of Abu Salih through the chain of Thabit, but it is disconnected. (c) There is a difference of opinion among the scholars regarding the equality of Abdur Rahman bin Ma'awiyah and Ibrahim bin Muhammad bin Abi Yahya Aslami Abu Haytham, as their narrations mention the elbows, and the hadith of Ibn Umar (may Allah be pleased with him) is a witness.


Grade: Da'if

(٩٩٢) ابن صمہ سے روایت ہے کہ میں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس سے گزرا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) پیشاب کر رہے تھے۔ میں نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو سلام کیا، آپ نے میرے سلام کا جواب نہیں دیا۔ پھر آپ دیوار کی طرف کھڑے ہوئے ، اس کو لکڑی کے ساتھ کریدا جو آپ کے پاس تھی، پھر اپنے ہاتھ دیوار پر رکھے، اپنے چہرے اور بازوؤں کا مسح کیا ، پھر سلام کا جواب دیا۔ (ب) یہ روایت ابو صالح کا تب لیث کی روایت کے لیے شاہد ہے مگر منقطع ہے۔ (ج) عبدالرحمن بن معاویہ اور ابراہیم بن محمد بن ابو یحییٰ اسلمی ابو حویرث دونوں کے عادل ہونے میں محدثین کا اختلاف ہے؛ کیونکہ ان کی روایات میں کہنیوں کا ذکر ہے اور سیدنا ابن عمر (رض) کی حدیث شاہد ہے۔

(992) Ibn Samma se riwayat hai keh mein Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke paas se guzra to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) peshab kar rahe thay. Mein ne aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko salaam kiya, aap ne mere salaam ka jawab nahin diya. Phir aap deewar ki taraf kharay huye, uss ko lakdi ke saath khureda jo aap ke pass thi, phir apne haath deewar par rakhay, apne chehre aur baazuon ka masah kiya, phir salaam ka jawab diya. (b) Yeh riwayat Abu Saleh ka tab Lais ki riwayat ke liye shahid hai magar munqata hai. (j) Abdul Rahman bin Ma'awiyah aur Ibrahim bin Muhammad bin Abu Yahya Islami Abu Hawirais dono ke aadil hone mein muhaddiseen ka ikhtilaf hai; kyunki unki riwayat mein kahniyon ka zikar hai aur Sayyiduna Ibn Umar (Razi Allahu Anhu) ki hadees shahid hai.

٩٩٢ - أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَسَنِ،قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنا الشَّافِعِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِي الْحُوَيْرِثِ، عَنِ الْأَعْرَجِ، عَنِ ابْنِ الصِّمَّةِ،قَالَ:" مَرَرْتُ عَلَى رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ يَبُولُ فَسَلَّمْتُ عَلَيْهِ فَلَمْ يَرُدَّ عَلَيَّ حَتَّى قَامَ إِلَى جِدَارٍ، فَحَتَهُ بِعَصًا كَانَتْ مَعَهُ، ثُمَّ وَضَعَ يَدَيْهِ عَلَى الْجِدَارِ، فَمَسَحَ وَجْهَهُ وَذِرَاعَيْهِ، ثُمَّ رَدَّ عَلَيَّ ". وَهَذَا شَاهِدٌ لِرِوَايَةِ أَبِي صَالِحٍ كَاتَبِ اللَّيْثِ إِلَّا أَنَّ هَذَا مُنْقَطِعٌ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ هُرْمُزٍ الْأَعْرَجُ لَمْ يَسْمَعْهُ مِنَ ابْنِ الصِّمَّةِ، إِنَّمَا سَمِعَهُ مِنْ عُمَيْرٍ مَوْلَى ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنِ ابْنِ الصِّمَّةِ، وَإِبْرَاهِيمَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي يَحْيَى الْأَسْلَمِيِّ، وَأَبُو الْحُوَيْرِثِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ مُعَاوِيَةَ،قَالَ:قَدِ اخْتَلَفَ الْحُفَّاظُ فِي عَدَالَتِهِمَا إِلَّا أَنَّ لِرِوَايَتِهِمَا بِذِكْرِ الذِّرَاعَيْنِ فِيهِ شَاهِدٌ مِنْ حَدِيثِ ابْنِ عُمَرَ