12.
Book of Hajj
١٢-
كتاب الحج


Chapter on those who said: The prey is lawful with the first Tahallul, and those who said: It is not lawful.

باب من قال: يحل الصيد بالتحلل الأول، ومن قال: لا يحل

Sunan al-Kubra Bayhaqi 9998

(9998) Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) narrated that Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) delivered a sermon to the people in the plain of Arafat, teaching them the rituals of Hajj. Some of them said, "When you have thrown pebbles at the Jamarat in Mina, then things that were forbidden for you become lawful, except women and perfume. Do not have sexual intercourse with women or use perfume until you have performed the Tawaf of the Ka'bah." (B) Ibn Umar (may Allah be pleased with him) narrated that Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) said, "Whoever has stoned the Jamarat and then had his head shaved or his hair cut short, if he has an animal of sacrifice with him, then let him slaughter it. Then the things that were forbidden for him become lawful, except women and perfume, which will become lawful after the Tawaf of the Ka'bah."


Grade: Sahih

(٩٩٩٨) عبداللہ بن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر بن خطاب (رض) نے لوگوں کو عرفہ کے میدان میں خطبہ ارشاد فرمایا ، آپ ان کو حج کے احکام سکھا رہے تھے۔ ان میں سے بعض نے کہا : جب تم منیٰ میں رمیٔ جمار کرلو تو تمہارے لیے وہ چیز حلال ہوجاتی ہے جو اس حرام تھی۔ سوائے عورتیں اور خوشبو ۔ عورت سے ہمبستری اور خوشبو کا استعمال بیت اللہ کا طواف کرنے سے پہلے نہ کرے۔ (ب) ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر بن خطاب (رض) نے فرمایا : جس نے جمرہ کو رمی کیا، پھر سر منڈوایا یا بال کتروائے اگر پاس قربانی ہو تو ذبح کرے۔ تو اس کے لیے وہ اشیاء جائز ہیں جو اس پر حرام تھیں لیکن عورتیں اور خوشبو بیت اللہ کے طواف کے بعد جائز ہوں گی۔

(9998) Abdullah bin Umar (RA) farmate hain ke Hazrat Umar bin Khattab (RA) ne logon ko Arafah ke maidan mein khutba irshad farmaya, aap un ko Hajj ke ahkam sikha rahe the. Un mein se baaz ne kaha: Jab tum Mina mein rami jamar karlo to tumhare liye woh cheez halal hojati hai jo us haram thi. Siwaye aurtein aur khushbu. Aurat se humbistari aur khushbu ka istemal Baitullah ka tawaf karne se pehle na kare. (b) Ibn Umar (RA) farmate hain ke Hazrat Umar bin Khattab (RA) ne farmaya: Jisne jumrah ko rami kiya, phir sar mundwaya ya baal katrwaye agar pass qurbani ho to zibah kare. To uske liye woh ashiya jayaz hain jo us par haram thin lekin aurtein aur khushbu Baitullah ke tawaf ke baad jayaz hongi.

٩٩٩٨ - أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ الْحِيرِيُّ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ عَبْدِ الْحَكَمِ، أنا ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، وَغَيْرُ وَاحِدٍ أَنَّ ⦗٣٣٥⦘ نَافِعًا، حَدَّثَهُمْ عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ عُمَرَ أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ خَطَبَ النَّاسَ بِعَرَفَةَ يُعَلِّمُهُمْ أَمْرَ الْحَجِّ،وَكَانَ فِيمَا قَالَ لَهُمْ:" إِذَا جِئْتُمْ مِنًى فَمَنْ رَمَى الْجَمْرَةَ فَقَدْ حَلَّ لَهُ مَا حُرِّمَ عَلَيْهِ إِلَّا النِّسَاءَ وَالطِّيبَ لَا يَمَسَّ أَحَدٌ نِسَاءً وَلَا طِيبًا حَتَّى يَطُوفَ بِالْبَيْتِ "قَالَ مَالِكٌ: وَحَدَّثَنِي عَبْدُ اللهِ بْنُ دِينَارٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ،قَالَ:قَالَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:" مَنْ رَمَى الْجَمْرَةَ ثُمَّ حَلَقَ أَوْ قَصَّرَ وَنَحَرَ هَدْيًا إِنْ كَانَ مَعَهُ، فَقَدْ حَلَّ لَهُ مَا حُرِّمَ عَلَيْهِ إِلَّا النِّسَاءَ وَالطِّيبَ حَتَّى يَطُوفَ بِالْبَيْتِ "