28.
Penalty of Hunting while on Pilgrimage
٢٨-
كتاب جزاء الصيد


18
Chapter: Entering the Haram and Makkah without Ihram

١٨
باب دُخُولِ الْحَرَمِ وَمَكَّةَ بِغَيْرِ إِحْرَامٍ

Sahih al-Bukhari 1845

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) fixed Dhul-Hulaifa as the Miqat (the place for assuming Ihram) for the people of Madina, and Qaran-al-Manazil for the people of Najd, and Yalamlam for the people of Yemen. These Mawaqit are also for those who come through these Mawaqit (from places other than the above-mentioned places) with the intention of (performing) Hajj and Umra. And those living inside these Mawaqit can assume Ihram from the place where they start. The people of Makka can assume Ihram from Makka.

ہم سے مسلم بن ابراہیم نے بیان کیا، کہا ہم سے وہیب نے بیان کیا ان سے عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما نے کہ نبی کریم ﷺ نے مدینہ والوں کے لیے ذو الحلیفہ کو میقات بنایا، نجد والوں کے لیے قرن المنازل کو اور یمن والوں کے لیے یلملم کو۔ یہ میقات ان ملکوں کے باشندوں کے لیے ہے اور دوسرے ان تمام لوگوں کے لیے بھی جو ان ملکوں سے ہو کر مکہ آئیں اور حج اور عمرہ کا بھی ارادہ رکھتے ہوں، لیکن جو لوگ ان حدود کے اندر ہوں تو ان کی میقات وہی جگہ ہے جہاں سے وہ اپنا سفر شروع کریں یہاں تک کہ مکہ والوں کی میقات مکہ ہی ہے۔

ham se muslim ban ibrahim ne byan kiya, kaha ham se wahib ne byan kiya un se abdullah bin abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha nabbi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne madina walon ke liye zu alhalifah ko miqat banaya, najd walon ke liye qarn almanazil ko aur yaman walon ke liye yalmalim ko. yeh miqat un mulkon ke bashindon ke liye hai aur doosre un tamam logon ke liye bhi jo un mulkon se ho kar makkah aayein aur hajj aur umrah ka bhi irada rakhte hon, lekin jo log un hadood ke andar hon to un ki miqat wahi jagah hai jahan se woh apna safar shuru karein yahan tak ke makkah walon ki miqat makkah hi hai.

حَدَّثَنَا مُسْلِمٌ ، حَدَّثَنَا وُهَيْبٌ ، حَدَّثَنَا ابْنُ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ : أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَقَّتَ لِأَهْلِ الْمَدِينَةِ ، ذَا الْحُلَيْفَةِ ، وَلِأَهْلِ نَجْدٍ ، قَرْنَ الْمَنَازِلِ ، وَلِأَهْلِ الْيَمَنِ يَلَمْلَمَ هُنَّ لَهُنَّ ، وَلِكُلِّ آتٍ أَتَى عَلَيْهِنَّ مِنْ غَيْرِهِمْ مِمَّنْ أَرَادَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ ، فَمَنْ كَانَ دُونَ ذَلِكَ ، فَمِنْ حَيْثُ أَنْشَأَ حَتَّى أَهْلُ مَكَّةَ مِنْ مَكَّةَ .