55.
Wills and Testaments (Wasaayaa)
٥٥-
كتاب الوصايا


1
Chapter: Al-Wasaya

١
باب الْوَصَايَا

Sahih al-Bukhari 2739

Amr bin Al-Harith (رضي الله تعالى عنه), (the brother of Ummul Momineen Juwairia bint Al-Harith (رضي الله تعالى عنها) narrated that when Allah’s Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) died, he did not leave any Dirham or Dinar (money), a slave or a slave woman or anything else except his white mule, his arms and a piece of land which he had given in charity .

ہم سے ابراہیم بن حارث نے بیان کیا ‘ انہوں نے کہا ہم سے یحییٰ ابن ابی بکیر نے بیان کیا ‘ انہوں نے کہا ہم سے زہیر بن معاویہ جعفی نے بیان کیا ‘ انہوں نے کہا ہم سے ابواسحاق عمرو بن عبداللہ نے بیان کیا اور ان سے رسول اللہ ﷺ کے نسبتی بھائی عمرو بن حارث رضی اللہ عنہ نے جو جویریہ بنت حارث رضی اللہ عنہا ( ام المؤمنین ) کے بھائی ہیں ‘ بیان کیا کہ رسول اللہ ﷺ نے اپنی وفات کے بعد سوائے اپنے سفید خچر ‘ اپنے ہتھیار اور اپنی زمین کے جسے آپ ﷺ وقف کر گئے تھے نہ کوئی درہم چھوڑا تھا نہ دینار نہ غلام نہ باندی اور نہ کوئی چیز۔

Hum se Qatibah bin Saeed ne bayan kiya ' kaha ke hum se Muhammad bin Abdullah Ansari ne bayan kiya ' un se Ibn Awn ne ' kaha ke mujhe Nafi ne khabar di ' unhein Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha ke Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) ko Khaybar mein ek qit'a zamin mili to aap Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم ki khidmat mein mashwara ke liye hazir hue aur arz kiya ya Rasool Allah! Mujhe Khaybar mein ek zamin ka tukra mila hai is se behtar maal mujhe ab tak kabhi nahi mila tha ' Aap is ke muta'lliq kya hukm farmate hain? Aap صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya ke agar ji chaahe to asal zamin apni milkiyat mein baqi rakho aur paidaawar sadaqah kar do۔ Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne bayan kiya ke phir Umar (رضي الله تعالى عنه) ne us ko us shart ke saath sadaqah kar diya ke na usay becha jaayega na us ka hibah kiya jaayega aur na us mein wirasat chalegi۔ Usay aap ne mohtajon ke liye ' rishtedaaron ke liye aur ghulam azaad karne ke liye ' Allah ke deen ki tabligh aur isha'at ke liye aur mehmaanon ke liye sadaqah (waqf) kar diya aur yeh ke agar us ka mutawalli dastoor ke mutabiq us mein se apni zarurat ke mutabiq wasool kar le ya kisi mohtaj ko de to us par koi ilzam nahi۔ Ibn Awn ne bayan kiya ke jab main ne is hadith ka zikr Ibn Sirin se kiya to unho ne farmaya ke (mutawalli) us mein se maal jama karne ka irada nahi rakhta hai۔

حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحَارِثِ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي بُكَيْرٍ ، حَدَّثَنَا زُهَيْرُ بْنُ مُعَاوِيَةَ الْجُعْفِيُّ ، حَدَّثَنَا أَبُو إِسْحَاقَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ الْحَارِثِ ، خَتَنِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخِي جُوَيْرِيَةَ بِنْتِ الْحَارِثِ ، قَالَ : مَا تَرَكَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عِنْدَ مَوْتِهِ دِرْهَمًا ، وَلَا دِينَارًا ، وَلَا عَبْدًا ، وَلَا أَمَةً ، وَلَا شَيْئًا إِلَّا بَغْلَتَهُ الْبَيْضَاءَ ، وَسِلَاحَهُ ، وَأَرْضًا جَعَلَهَا صَدَقَةً .