67.
Wedlock, Marriage (Nikaah)
٦٧-
كتاب النكاح


42
Chapter: The father or the guardian cannot give a virgin or matron in marriage without her consent

٤٢
باب لاَ يُنْكِحُ الأَبُ وَغَيْرُهُ الْبِكْرَ وَالثَّيِّبَ إِلاَّ بِرِضَاهَا

NameFameRank
abā hurayrah Abu Hurairah al-Dausi Companion
abī slmh Abu Salamah ibn Abdur-Rahman az-Zuhri Trustworthy Imam, prolific narrator
yaḥyá Yahya ibn Abi Kathir al-Ta'i Trustworthy and reliable, but he conceals the narrator's name and narrates interrupted chains.
hshāmun Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
mu‘ādh bn faḍāllah Mu'adh ibn Fadalah al-Zahrani Trustworthy

Sahih al-Bukhari 5136

Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘a matron should not be given in marriage except after consulting her; and a virgin should not be given in marriage except after her permission.’ The people asked, ‘O Allah’s Prophet (صلى ہللا ه علي و آله وسلم), how can we know her permission?’ He said, ‘her silence (indicates her permission).

ہم سے معاذ بن فضالہ نے بیان کیا، کہا ہم سے ہشام دستوائی نے، ان سے یحییٰ بن ابی بشیر نے، ان سے ابوسلمہ نے اور ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ بیوہ عورت کا نکاح اس وقت تک نہ کیا جائے جب تک اس کی اجازت نہ لی جائے اور کنواری عورت کا نکاح اس وقت تک نہ کیا جائے جب تک اس کی اجازت نہ مل جائے۔ صحابہ نے کہا کہ یا رسول اللہ! کنواری عورت اذن کیونکر دے گی۔ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ اس کی صورت یہ ہے کہ وہ خاموش رہ جائے۔ یہ خاموشی اس کا اذن سمجھی جائے گی۔

Hum se Mu'az bin Fudalah ne bayan kiya, kaha hum se Hisham Dastwai ne, un se Yahya bin Abi Bashir ne, un se Abu Salmah ne aur un se Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ne bayan kiya ke Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya ke bivah aurat ka nikah is waqt tak na kiya jaaye jab tak us ki ijazat na li jaaye aur kunwari aurat ka nikah is waqt tak na kiya jaaye jab tak us ki ijazat na mil jaaye. Sahaba ne kaha ke ya Rasool Allah! Kunwari aurat ijazan kiyonkar degi. Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya ke is ki surat yeh hai ke woh khamosh rah jaaye. Yeh khamoshi is ka ijazan samjhi jaayegi.

حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ فَضَالَةَ ، حَدَّثَنَا هِشَامٌ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، أَنَّ أَبَا هُرَيْرَةَ حَدَّثَهُمْ ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : لَا تُنْكَحُ الْأَيِّمُ حَتَّى تُسْتَأْمَرَ ، وَلَا تُنْكَحُ الْبِكْرُ حَتَّى تُسْتَأْذَنَ ، قَالُوا : يَا رَسُولَ اللَّهِ ، وَكَيْفَ إِذْنُهَا ؟ قَالَ : أَنْ تَسْكُتَ .