77.
Dress
٧٧-
كتاب اللباس
9
Chapter: The Jaib (pocket)
٩
باب جَيْبِ الْقَمِيصِ مِنْ عِنْدِ الصَّدْرِ وَغَيْرِهِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-‘raj | Abd al-Rahman ibn Hurmuz al-A'raj | Trustworthy, Firm, Scholar |
ja‘far bn ḥayyān | Ja'far ibn Hayyan al-Sa'di | Trustworthy |
abā hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
ṭāwusan | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
ḥanẓalah | Hanzalah ibn Abi Sufyan Al-Jumahi | Trustworthy, Authority |
ṭāwusin | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
al-ḥasan | Al-Hasan ibn Muslim al-Khuza'i | Trustworthy |
al-‘raj | Abd al-Rahman ibn Hurmuz al-A'raj | Trustworthy, Firm, Scholar |
ibrāhīm bn nāfi‘in | Ibrahim ibn Nafi' al-Makhzumi | Trustworthy Hafiz |
wa’abū al-zinād | Abdullah ibn Dhakwan al-Qurashi | Imam, Trustworthy, Upright |
abīh | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
abū ‘āmirin | Abd al-Malik ibn Amr al-Qaysi | Trustworthy |
ibn ṭāwusin | Abdullah bin Tawus al-Yamani | Trustworthy |
‘abd al-lah bn muḥammadin | Abdullah bin Muhammad Al-Ja'fi | Trustworthy Haafiz |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الْأَعْرَجِ | عبد الرحمن بن هرمز الأعرج | ثقة ثبت عالم |
جَعْفَرُ بْنُ حَيَّانَ | جعفر بن حيان السعدي | ثقة |
أَبَا هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
طَاوُسًا | طاوس بن كيسان اليماني | ثقة إمام فاضل |
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
حَنْظَلَةُ | حنظلة بن أبي سفيان الجمحي | ثقة حجة |
طَاوُسٍ | طاوس بن كيسان اليماني | ثقة إمام فاضل |
الْحَسَنِ | الحسن بن مسلم الخزاعي | ثقة |
الْأَعْرَجِ | عبد الرحمن بن هرمز الأعرج | ثقة ثبت عالم |
إِبْرَاهِيمُ بْنُ نَافِعٍ | إبراهيم بن نافع المخزومي | ثقة حافظ |
وَأَبُو الزِّنَادِ | عبد الله بن ذكوان القرشي | إمام ثقة ثبت |
أَبِيهِ | طاوس بن كيسان اليماني | ثقة إمام فاضل |
أَبُو عَامِرٍ | عبد الملك بن عمرو القيسي | ثقة |
ابْنُ طَاوُسٍ | عبد الله بن طاوس اليماني | ثقة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ | عبد الله بن محمد الجعفي | ثقة حافظ |
Sahih al-Bukhari 5797
Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘Allah’s Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) has set forth an example for a miser and a charitable person by comparing them to two men wearing two iron cloaks and their hands are raised to their breasts and necks. Whenever the charitable man tries to give a charitable gift, his iron cloak expands till it becomes so wide that it will cover his fingertips and obliterate his tracks. And, whenever the miser wants to give a charitable gift, his cloak becomes very tight over him and every ring gets stuck to its place.’ Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) added, ‘I saw Allah’s Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم) putting his finger in the (chest) pocket of his shirt like that. If you but saw him trying to widen (the opening of his shirt) but it did not widen.’
ہم سے عبداللہ بن محمد نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے ابوعامر نے بیان کیا، کہا ہم سے ابراہیم بن نافع نے بیان کیا، ان سے امام حسن بصری نے، ان سے طاؤس نے اور ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ رسول اللہ ﷺ نے بخیل اور صدقہ دینے والے کی مثال بیان کیا کہ دو آدمیوں جیسی ہے جو لوہے کے جبے ہاتھ، سینہ اور حلق تک پہنے ہوئے ہیں۔ صدقہ دینے والا جب بھی صدقہ کرتا ہے تو اس کے جبہ میں کشادگی ہو جاتی ہے اور وہ اس کی انگلیوں تک بڑھ جاتا ہے اور قدم کے نشانات کو ڈھک لیتا ہے اور بخیل جب بھی کبھی صدقہ کا ارادہ کرتا ہے تو اس کا جبہ اسے اور چمٹ جاتا ہے اور ہر حلقہ اپنی جگہ پر جم جاتا ہے۔ ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ میں نے دیکھا کہ نبی کریم ﷺ اس طرح اپنی مبارک انگلیوں سے اپنے گریبان کی طرف اشارہ کر کے بتا رہے تھے کہ تم دیکھو گے کہ وہ اس میں وسعت پیدا کرنا چاہے گا لیکن وسعت پیدا نہیں ہو گی۔ اس کی متابعت ابن طاؤس نے اپنے والد سے کی ہے اور ابوالزناد نے اعرج سے کی ”دو جبوں“ کے ذکر کے ساتھ اور حنظلہ نے بیان کیا کہ میں نے طاؤس سے سنا، انہوں نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے سنا، انہوں نے کہا «جبتان.» اور جعفر نے اعرج کے واسطہ سے «جبتان.» کا لفظ بیان کیا ہے۔
Hum se Abdullah bin Muhammad ne bayan kya, unhon ne kaha hum se Abu Aamir ne bayan kya, kaha hum se Ibrahim bin Naafi ne bayan kya, un se Imam Hasan Basri ne, un se Taous ne aur un se Abu Hurairah Radi Allahu anhu ne bayan kya ke Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne bakhil aur sadaqah dene wale ki misaal bayan kya ke do admiyon jaisi hai jo lohe ke jabe hath, seena aur halaq tak pahne hue hain. Sadaqah dene wala jab bhi sadaqah karta hai to us ke jabe mein kashادگی ho jati hai aur wo us ki ungliyon tak barh jata hai aur qadam ke nishanat ko dhak leta hai aur bakhil jab bhi kabhi sadaqah ka iraada karta hai to us ka jabe use aur chimat jata hai aur har halqah apni jagah par jam jata hai. Abu Hurairah Radi Allahu anhu ne bayan kya ke main ne dekha ke Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam is tarah apni mubarak ungliyon se apne gireban ki taraf ishara kar ke bata rahe the ke tum dekhoge ke wo us mein wusat paida karna chahe ga lekin wusat paida nahin ho gi. Is ki mutaabiyat Ibn Taous ne apne walid se ki hai aur Abu al-Zinad ne A'raj se ki “do jabon” ke zikar ke sath aur Hanzalah ne bayan kya ke main ne Taous se suna, unhon ne Abu Hurairah Radi Allahu anhu se suna, unhon ne kaha «jabtan.» aur Ja'far ne A'raj ke wasila se «jabtan.» ka lafz bayan kya hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ ، حَدَّثَنَا أَبُو عَامِرٍ ، حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ نَافِعٍ ، عَنْ الْحَسَنِ ، عَنْ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : ضَرَبَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَثَلَ الْبَخِيلِ وَالْمُتَصَدِّقِ ، كَمَثَلِ رَجُلَيْنِ عَلَيْهِمَا جُبَّتَانِ مِنْ حَدِيدٍ ، قَدِ اضْطُرَّتْ أَيْدِيهِمَا إِلَى ثُدِيِّهِمَا وَتَرَاقِيهِمَا ، فَجَعَلَ الْمُتَصَدِّقُ كُلَّمَا تَصَدَّقَ بِصَدَقَةٍ انْبَسَطَتْ عَنْهُ حَتَّى تَغْشَى أَنَامِلَهُ ، وَتَعْفُوَ أَثَرَهُ ، وَجَعَلَ الْبَخِيلُ كُلَّمَا هَمَّ بِصَدَقَةٍ قَلَصَتْ وَأَخَذَتْ كُلُّ حَلْقَةٍ بِمَكَانِهَا ، قَالَ أَبُو هُرَيْرَةَ : فَأَنَا رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، يَقُولُ : بِإِصْبَعِهِ هَكَذَا فِي جَيْبِهِ فَلَوْ رَأَيْتَهُ يُوَسِّعُهَا وَلَا تَتَوَسَّعُ ، تَابَعَهُ ابْنُ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، وَأَبُو الزِّنَادِ ، عَنْ الْأَعْرَجِ ، فِي الْجُبَّتَيْنِ ، وَقَالَ حَنْظَلَةُ ، سَمِعْتُ طَاوُسًا ، سَمِعْتُ أَبَا هُرَيْرَةَ يَقُولُ : جُبَّتَانِ ، وَقَالَ جَعْفَرُ بْنُ حَيَّانَ ، عَنْ الْأَعْرَجِ ، جُبَّتَانِ .