12.
Fear Prayer
١٢-
كتاب صلاة الخوف
5
Chapter: The chaser and the chased can offer Salat (prayer) while riding , and by signs
٥
بَابُ صَلاَةِ الطَّالِبِ وَالْمَطْلُوبِ رَاكِبًا وَإِيمَاءً
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
juwayriyah | Juwairiya ibn Asma' al-Dhubi | Thiqah (Trustworthy) |
‘abd al-lah bn muḥammad bn asmā’ | Abdullah ibn Muhammad al-Dabbi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
جُوَيْرِيَةُ | جويرية بن أسماء الضبعي | ثقة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَسْمَاءَ | عبد الله بن محمد الضبعي | ثقة |
Sahih al-Bukhari 946
Ibn `Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that when the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) returned from the battle of Ahzab, he said, ‘none should offer Asr prayer until they reach Bani Quraiza.’ However, Asr became due on the way. Some of them decided not to offer the Salah till they reach Bani Quraiza while others decided to pray on the spot and said that the intention of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) was not what the former group had understood. And when that was conveyed to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) he did not blame anyone of them.
ہم سے عبداللہ بن محمد بن اسماء نے بیان کیا، کہا کہ ہم سے جویریہ بن اسماء نے نافع سے، ان سے عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے کہ جب نبی کریم ﷺ غزوہ خندق سے فارغ ہوئے ( ابوسفیان لوٹے ) تو ہم سے آپ ﷺ نے فرمایا کوئی شخص بنو قریظہ کے محلہ میں پہنچنے سے پہلے نماز عصر نہ پڑھے لیکن جب عصر کا وقت آیا تو بعض صحابہ نے راستہ ہی میں نماز پڑھ لی اور بعض صحابہ رضی اللہ عنہم نے کہا کہ ہم بنو قریظہ کے محلہ میں پہنچنے پر نماز عصر پڑھیں گے اور کچھ حضرات کا خیال یہ ہوا کہ ہمیں نماز پڑھ لینی چاہیے کیونکہ نبی کریم ﷺ کا مقصد یہ نہیں تھا کہ نماز قضاء کر لیں۔ پھر جب آپ سے اس کا ذکر کیا گیا تو آپ ﷺ نے کسی پر بھی ملامت نہیں فرمائی۔
Hum se Abdulah bin Muhammad bin Asma ne bayan kiya, kaha ke hum se Juwairiyah bin Asma ne Nafi se, un se Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha ke jab Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) Ghazwa Khandaq se farigh hue (Abu Sufyan lote) to hum se aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya koi shakhs bano Quraiza ke muhalla mein pahunchne se pehle Namaz Asr na parhe lekin jab Asr ka waqt aya to baaz Sahaba ne raasta hi mein Namaz parh li aur baaz Sahaba (رضي الله تعالى عنه) ne kaha ke hum Quraiza ke muhalla mein pahunchne par Namaz Asr parhenge aur kuch hazraat ka khayal yeh hua ke hamein Namaz parh leni chahiye kyunke Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ka maqsad yeh nahi tha ke Namaz qaza kar len. Phir jab aap se is ka zikr kiya gaya to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne kisi par bhi malamat nahi farmayi.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَسْمَاءَ ، قَالَ : حَدَّثَنَا جُوَيْرِيَةُ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَنَا لَمَّا رَجَعَ مِنْ الْأَحْزَابِ : لَا يُصَلِّيَنَّ أَحَدٌ الْعَصْرَ إِلَّا فِي بَنِي قُرَيْظَةَ ، فَأَدْرَكَ بَعْضَهُمُ الْعَصْرُ فِي الطَّرِيقِ ، فَقَالَ بَعْضُهُمْ : لَا نُصَلِّي حَتَّى نَأْتِيَهَا ، وَقَالَ بَعْضُهُمْ : بَلْ نُصَلِّي لَمْ يُرَدْ مِنَّا ذَلِكَ ، فَذُكِرَ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَمْ يُعَنِّفْ وَاحِدًا مِنْهُمْ .