2.
Book of Prayer
٢-
كتاب الصلاة
Chapter on the two pauses in prayer
باب في السكتتين
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
smrh bn jundubin | Samura ibn Jundub al-Fazari | Companion |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
ḥumaydin | Humayd ibn Abi Humayd al-Tawil | Trustworthy Mudallis |
ḥammād bn slmh | Hammad ibn Salamah al-Basri | His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout |
‘affān | Uffan ibn Muslim al-Bahili | Trustworthy, Sound |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَمُرَةَ بْنِ جُنْدُبٍ | سمرة بن جندب الفزاري | صحابي |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
حُمَيْدٍ | حميد بن أبي حميد الطويل | ثقة مدلس |
حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ | حماد بن سلمة البصري | تغير حفظه قليلا بآخره, ثقة عابد |
عَفَّانُ | عفان بن مسلم الباهلي | ثقة ثبت |
Sunan al-Darimi 1277
Samurah ibn Jundab, may Allah be pleased with him, narrated that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, would remain silent (i.e., pause) in two places (in prayer): when he began the prayer (i.e., during the opening supplication) and after finishing the recitation (i.e., before bowing). Imran ibn Husain, may Allah be pleased with him, denied this, so the people wrote about it (this issue) to Abi ibn Ka'b, may Allah be pleased with him, and he replied that Samurah was correct. Imam Darimi, may Allah have mercy on him, said: Qatadah, may Allah have mercy on him, used to say there are three pauses (i.e., after reciting Takbiratul-Ihram, then after reciting Surah Fatiha, then after finishing the recitation before bowing). (It is the same in 'Safar as-Sa'adat' because during the pause after Surah Fatiha, the follower can recite Surah Fatiha.) However, in the Marfu' Hadith, the pause is mentioned only twice.
Grade: Hasan
سیدنا سمرہ بن جندب رضی اللہ عنہ نے روایت کیا کہ رسول اللہ ﷺ (نماز میں) دو جگہ خاموش رہتے (یعنی سکتہ کرتے) تھے، جس وقت نماز میں داخل ہوتے (یعنی دعائے استفتاح کے وقت)، دوسرا سکتہ قراءت سے فراغت کے وقت (یعنی رکوع سے پہلے)، سیدنا عمران بن حصین رضی اللہ عنہ نے اس بات پر ان کا انکار کیا تو لوگوں نے سیدنا ابی بن کعب رضی اللہ عنہ کے پاس (یہ مسئلہ) لکھ کر بھیجا تو انہوں نے جواب دیا کہ سمرة نے صحیح کہا ہے۔ امام دارمی رحمہ اللہ نے کہا: قتادہ رحمہ اللہ تین مرتبہ سکتہ کرنے کو کہتے تھے (یعنی تکبیر تحریمہ کے بعد، پھر فاتحہ کے بعد، پھر قرأت کے اختتام پر رکوع سے پہلے)۔ (سفر السعادات میں بھی ایسا ہی ہے، اس لئے کہ سورۂ فاتحہ کے بعد سکتے کے دوران مقتدی سورۂ فاتحہ پڑھ لیں) لیکن مرفوع حدیث میں دو بار ہی سکتے کا بیان ہے۔
Sayyidina Samrah bin Jundub Razi Allahu Anhu ne riwayat kiya ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) (namaz mein) do jagah khamosh rehte (yani saktah karte) the, jis waqt namaz mein dakhil hote (yani dua istiftah ke waqt), dusra saktah qirat se farighat ke waqt (yani ruku se pehle), Sayyidina Imran bin Husain Razi Allahu Anhu ne is baat par inkar kiya to logon ne Sayyidina Abi bin Ka'ab Razi Allahu Anhu ke pass (ye masla) likh kar bheja to unhon ne jawab diya ki Samrah ne sahih kaha hai. Imam Darami Rahmatullah Alaih ne kaha: Qatadah Rahmatullah Alaih teen martaba saktah karne ko kehte the (yani takbir tahreema ke baad, phir Fatiha ke baad, phir qirat ke ikhtitam par ruku se pehle). (Safar us Saadat mein bhi aisa hi hai, is liye ki Surah Fatiha ke baad sakte ke dauran muqtadi Surah Fatiha padh len) lekin marfu hadees mein do bar hi sakte ka bayan hai.
أَخْبَرَنَا عَفَّانُ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، عَنْ حُمَيْدٍ، عَنْ الْحَسَنِ، عَنْ سَمُرَةَ بْنِ جُنْدُبٍ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ"كَانَ يَسْكُتُ سَكْتَتَيْنِ: إِذَا دَخَلَ فِي الصَّلَاةِ، وَإِذَا فَرَغَ مِنْ الْقِرَاءَةِ"، فَأَنْكَرَ ذَلِكَ عِمْرَانُ بْنُ حُصَيْنٍ، فَكَتَبُوا إِلَى أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ، فَكَتَبَ إِلَيْهِمْ أَنْ قَدْ صَدَقَ سَمُرَةُ. قَالَ أَبُو مُحَمَّد: كَانَ قَتَادَةُ يَقُولُ: ثَلَاثُ سَكَتَاتٍ، وَفِي الْحَدِيثِ الْمَرْفُوعِ سَكْتَتَانِ.