6.
From the Book of Hajj
٦-
من كتاب المناسك
Chapter on recitation of the Quran during Hajj
باب في القران
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘imrān bn ḥuṣaynin | Imran ibn Husayn al-Azdi | Sahaba |
muṭarrifin | Mutrif ibn Abdullah Al-Harshi | Trustworthy |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
abū hilālin | Muhammad ibn Salim al-Rasibi | Trustworthy, somewhat lenient |
sulaymān bn ḥarbin | Sulaiman ibn Harb al-Washshi | Trustworthy Imam Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عِمْرَانُ بْنُ حُصَيْنٍ | عمران بن حصين الأزدي | صحابي |
مُطَرِّفٍ | مطرف بن عبد الله الحرشي | ثقة |
قَتَادَةُ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
أَبُو هِلَالٍ | محمد بن سليم الراسبي | صدوق فيه لين |
سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ | سليمان بن حرب الواشحي | ثقة إمام حافظ |
Sunan al-Darimi 1851
Imran bin Husain (may Allah be pleased with him) narrated that: I tell you a hadith, maybe Allah will benefit you from it later, the angels used to greet me. Ibn Ziyad ordered me to brand the people, (so by doing so) they stopped greeting me until the mark of my branding disappeared (then the greeting resumed), and listen, the Book of Allah has made it permissible to assume Ihram after Umrah, and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not prevent it, nor is it forbidden in the Holy Quran. A man, considering it correct in his opinion, said such a thing.
Grade: Hasan
سیدنا عمران بن حصین رضی اللہ عنہ نے کہا کہ میں تمہیں ایک حدیث بیان کرتا ہوں، ہو سکتا ہے اللہ تعالیٰ تمہیں بعد میں اس سے فائدہ پہنچائے، مجھ سے فرشتے سلام کرتے تھے، ابن زیاد نے مجھ کو حکم دیا مسوں کو داغ لگا لوں، (چنانچہ ایسا کرنے پر) وہ سلام رک گیا یہاں تک کہ میرے داغنے کا نشان ختم ہو گیا (تو پھر سلام ہونے لگا)، اور سنو عمرے کے بعد احرام کھول دینے کو کتاب اللہ نے حلال کیا ہے، اور نبی کریم ﷺ نے نہ اس سے روکا اور نہ قرآن پاک میں اس کی ممانعت آئی، ایک آدمی نے اپنی رائے سے صحیح سمجھتے ہوئے ایسا کہہ دیا۔
Sayyidna Imran bin Husain razi Allah anhu ne kaha ki mein tumhen ek hadees bayaan karta hun, ho sakta hai Allah ta'ala tumhen baad mein is se faida pahunchae, mujh se farishte salam karte the, Ibn Ziad ne mujh ko hukm diya muson ko daagh laga lun, (chunancha aisa karne par) woh salam ruk gaya yahan tak ki mere daaghne ka nishan khatam ho gaya (to phir salam hone laga), aur suno Umrah ke baad ehram khol dene ko kitab Allah ne halal kiya hai, aur Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne na is se roka aur na Quran Pak mein is ki mamanat aai, ek aadmi ne apni raaye se sahi samajhte huye aisa kah diya.
(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ، أَخْبَرَنَا أَبُو هِلَالٍ، حَدَّثَنَا قَتَادَةُ، عَنْ مُطَرِّفٍ، قَالَ: قَالَ عِمْرَانُ بْنُ حُصَيْنٍ: إِنِّي مُحَدِّثُكَ بِحَدِيثٍ لَعَلَّ اللَّهَ أَنْ يَنْفَعَكَ بِهِ بَعْدُ، إِنَّهُ كَانَ يُسَلَّمُ عَلَيَّ وَإِنَّ ابْنَ زِيَادٍ أَمَرَنِي فَاكْتَوَيْتُ، فَاحْتُبِسَ عَنِّي حَتَّى ذَهَبَ أَثَرُ الْمَكَاوِي، وَاعْلَمْ أَنَّ "الْمُتْعَةَ حَلَالٌ فِي كِتَابِ اللَّهِ، لَمْ يَنْهَ عَنْهَا نَبِيٌّ، وَلَمْ يَنْزِلْ فِيهَا كِتَابٌ"، قَالَ رَجُلٌ بِرَأْيِهِ مَا بَدَا لَهُ.