6.
From the Book of Hajj
٦-
من كتاب المناسك
Chapter on performing Tamattu' (Umrah followed by Hajj)
باب في التمتع
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sa‘d bn mālikin | Sa'd ibn Abi Waqqas al-Zuhri | Sahabi |
muḥammad bn ‘abd al-lah bn nawfalin | Muhammad ibn Abdullah al-Qurashi | Acceptable |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
aḥmad bn khālidin | Ahmad ibn Khalid al-Wahbi | Saduq Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَعْدَ بْنَ مَالِكٍ | سعد بن أبي وقاص الزهري | صحابي |
مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ نَوْفَلٍ | محمد بن عبد الله القرشي | مقبول |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاق | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
أَحْمَدُ بْنُ خَالِدٍ | أحمد بن خالد الوهبي | صدوق حسن الحديث |
Sunan al-Darimi 1852
Muhammad bin Abdullah Nawfal said: The year Sayyiduna Mu'awiya (may Allah be pleased with him) performed Hajj, I heard him ask Sayyiduna Sa'd bin Malik (may Allah be pleased with him): What do you say about Tamattu' for Hajj after 'Umrah? (i.e., ending the state of Ihram after 'Umrah and re-entering it for Hajj on the 8th of Dhul-Hijjah). He replied: Tamattu' is far better and good, meaning it is preferable. Sayyiduna Mu'awiya (may Allah be pleased with him) said: But Sayyiduna 'Umar (may Allah be pleased with him) used to prohibit it (Tamattu'). Are you better than Sayyiduna 'Umar (may Allah be pleased with him)? He replied: Sayyiduna 'Umar (may Allah be pleased with him) was better than me, but the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) performed it, and he is better than even Sayyiduna 'Umar (may Allah be pleased with him).
Grade: Sahih
محمد بن عبدالله نوفل نے کہا: جس سال سیدنا معاویہ رضی اللہ عنہ نے حج کیا، میں نے انہیں سیدنا سعد بن مالک رضی اللہ عنہ سے دریافت کرتے ہوئے سنا: آپ عمرے کے بعد حج کے لئے تمتع کے بارے میں کیا کہتے ہیں؟ (یعنی عمرے کے بعد احرام کھول دینے اور آٹھ ذوالحجہ کو حج کے لئے دوبارہ احرام باندھنے کے بارے میں)، انہوں نے کہا: تمتع بہت بہتر و اچھا ہے یعنی افضل ہے، سیدنا معاویہ رضی اللہ عنہ نے کہا: لیکن سیدنا عمر رضی اللہ عنہ تو اس (تمتع) سے منع کرتے تھے تو کیا تم سیدنا عمر رضی اللہ عنہ سے بہتر ہو؟ جواب دیا: سیدنا عمر رضی اللہ عنہ مجھ سے بہتر تھے لیکن رسول اللہ ﷺ نے ایسا کیا اور وہ سیدنا عمر رضی اللہ عنہ سے بھی بہتر تھے۔
Muhammad bin Abdullah Nofal ne kaha: Jis sal Sayyiduna Muawiya (رضي الله تعالى عنه) ne Hajj kiya, maine unhen Sayyiduna Saad bin Malik (رضي الله تعالى عنه) se daryaft karte hue suna: Aap Umrah ke baad Hajj ke liye Tamattu ke baare mein kya kehte hain? (yani Umrah ke baad ehram khol dene aur aath Zul-Hijjah ko Hajj ke liye dobara ehram baandhne ke baare mein), unhon ne kaha: Tamattu bahut behtar wa achcha hai yani afzal hai, Sayyiduna Muawiya (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Lekin Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) to is (Tamattu) se mana karte the to kya tum Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) se behtar ho? Jawab diya: Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) mujhse behtar the lekin Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aisa kiya aur wo Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi behtar the.
أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ خَالِدٍ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاق، عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ نَوْفَلٍ، قَالَ: سَمِعْتُ عَامَ حَجَّ مُعَاوِيَةُ يَسْأَلُ سَعْدَ بْنَ مَالِكٍ: "كَيْفَ تَقُولُ بِالتَّمَتُّعِ بِالْعُمْرَةِ إِلَى الْحَجِّ؟ قَالَ: حَسَنَةٌ جَمِيلَةٌ". فَقَالَ: قَدْ كَانَ عُمَرُ يَنْهَى عَنْهَا، فَأَنْتَ خَيْرٌ مِنْ عُمَرَ؟ قَالَ: عُمَرُ خَيْرٌ مِنِّي، وَقَدْ فَعَلَ ذَلِكَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ خَيْرٌ مِنْ عُمَرَ.