6.
From the Book of Hajj
٦-
من كتاب المناسك
Chapter on the permission to leave Muzdalifah at night in a group
باب الرخصة في النفر من جمع بليل
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-raḥman bn ya‘mur al-dīlī | Abd al-Rahman ibn Yamur al-Dayli | Companion |
bukayr bn ‘aṭā’in | Bakir bin Ata al-Laythi | Trustworthy |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
abū al-walīd al-ṭayālisī | Hisham ibn Abd al-Malik al-Bahli | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ يَعْمُرَ الدِّيلِيَّ | عبد الرحمن بن يعمر الديلي | صحابي |
بُكَيْرُ بْنُ عَطَاءٍ | بكير بن عطاء الليثي | ثقة |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
أَبُو الْوَلِيدِ الطَّيَالِسِيُّ | هشام بن عبد الملك الباهلي | ثقة ثبت |
Sunan al-Darimi 1925
Narrated `Abdur-Rahman bin Ya`mar Ad-Dili Radi Allahu `anhu: The Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam was asked about Hajj. He said, "Hajj is `Arafat (i.e. staying at `Arafat)." or said, "The standing (at `Arafat) is on the Day of `Arafah." He further added, "Whoever reaches the night of Muzdalifah before the rising of the sun (on the `Eid day) he, in fact, has performed the Hajj." The Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam further said, "The days of staying at Mina are three days: Whoever hastens to leave on the second day after performing the Rami there is no sin on him, and whoever delays till the third day, there is no sin on him.
Grade: Sahih
سیدنا عبدالرحمٰن بن یعمر دیلی رضی اللہ عنہ کہتے ہیں: نبی کریم ﷺ سے حج کے بارے میں دریافت کیا گیا تو آپ ﷺ نے فرمایا: ”حج عرفات میں ٹھہرنے“ یا یہ کہا کہ ”عرفہ کے دن وقوف کرنا ہے اور جس نے مزدلفہ کی رات صبح ہونے سے پہلے وقوف عرفہ کر لیا تو اس نے حج کو پا لیا“، نیز فرمایا: ”منیٰ میں ٹھہرنے کے تین دن ہیں۔ سو جس نے جلدی کی اور دو دن میں ہی (منیٰ سے) چلا گیا اس پر کچھ گناہ نہیں اور جو دیر کر کے تیسرے دن گیا اس پر بھی کوئی گناہ نہیں۔“
Sayyidna Abdalrahman bin Umar Dili (رضي الله تعالى عنه) kahte hain Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) se Hajj ke bare mein darayaft kiya gaya to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya Hajj Arafaat mein thaharne ya yah kaha ke Arafah ke din wuquf karna hai aur jis ne Muzdalifah ki raat subah hone se pehle wuquf Arafah kar liya to usne Hajj ko pa liya neez farmaya Mina mein thaharne ke teen din hain so jis ne jaldi ki aur do din mein hi Mina se chala gaya us par kuchh gunah nahin aur jo der kar ke teesre din gaya us par bhi koi gunah nahin
أَخْبَرَنَا أَبُو الْوَلِيدِ الطَّيَالِسِيُّ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، حَدَّثَنَا بُكَيْرُ بْنُ عَطَاءٍ، قَالَ: سَمِعْتُ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ يَعْمُرَ الدِّيلِيَّ يَقُولُ: سُئِلَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ الْحَجِّ، فَقَالَ: "الْحَجُّ عَرَفَاتٌ أَوْ قَالَ: عَرَفَةَ، وَمَنْ أَدْرَكَ لَيْلَةَ جَمْعٍ قَبْلَ صَلَاةِ الصُّبْحِ، فَقَدْ أَدْرَكَ". وَقَالَ: "أَيَّامُ مِنًى ثَلَاثَةُ أَيَّامٍ فَمَنْ تَعَجَّلَ فِي يَوْمَيْنِ فَلا إِثْمَ عَلَيْهِ وَمَنْ تَأَخَّرَ فَلا إِثْمَ سورة البقرة آية 203"..