21.
From the Book of Slaves
٢١-
ومن كتاب الرقاق


Chapter: Who deserves goodness.

باب: من هم بحسنة

Sunan al-Darimi 2821

Narrated Ibn 'Abbas: The Prophet said: "Your Lord, Most Generous and Exalted, has inscribed good deeds and bad deeds, and He has made them clear. Whoever intends to perform a good deed but does not do it, then a complete good deed is written for him. And if he intends it and then performs it, then ten good deeds are written for him, up to seven hundred times or even more. And whoever intends to perform an evil deed but does not do it, then a good deed is written for him. And if he intends it and then performs it, then only one evil deed is written for him." Allah (Mighty and Sublime) will erase whomever He wills and none will be destroyed except the one who brings about his own destruction.


Grade: Sahih

سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما نے رسول اللہ ﷺ سے روایت کیا جو آپ ﷺ اپنے رب عز و جل سے روایت کرتے ہیں، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”تمہارا رب بہت رحم والا ہے، پس جس نے کسی نیکی کا ارادہ کیا، لیکن اس پر عمل نہ کر سکا تب بھی اس کے لئے ایک مکمل نیکی لکھی جاتی ہے، اور اگر اس نے ارادے کے بعد عمل بھی کر لیا تو اس کے لئے (ایک کے بدلے) دس گنے سے سات سو گنے تک اس سے بھی زیادہ نیکیاں لکھی جاتی ہیں، اور جس نے برائی کا ارادہ کیا اور عمل نہیں کیا تب بھی اس کے لئے ایک نیکی لکھی جائے گی، اور اگر اس نے ارادے کے بعد عمل بھی کر لیا تو صرف ایک برائی لکھی جائے گی، الله تعالیٰ اسے بھی مٹا دے گا اور اللہ کے پاس کوئی ہلاک و برباد نہ ہوگا سوائے اس کے جو خود ہلاکت میں پڑ جائے (یعنی جس کی قسمت میں ہی ہلاکت و بربادی ہو صرف وہی ہلاک ہوگا)۔“

Sayyidna Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat kiya jo aap (صلى الله عليه وآله وسلم) apne Rabb Izz o Jal se riwayat karte hain, Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Tumhara Rabb bahut rahim wala hai, pas jisne kisi neki ka irada kiya, lekin us par amal na kar saka tab bhi uske liye ek mukammal neki likhi jati hai, aur agar usne irade ke baad amal bhi kar liya to uske liye (ek ke badle) das gune se saat sau gune tak usse bhi zyada nekiyan likhi jati hain, aur jisne burai ka irada kiya aur amal nahin kiya tab bhi uske liye ek neki likhi jayegi, aur agar usne irade ke baad amal bhi kar liya to sirf ek burai likhi jayegi, Allah Ta'ala use bhi mita dega aur Allah ke pass koi halaak o barbad na hoga siwaye uske jo khud halakat mein pad jaye (yani jis ki qismat mein hi halakat o barbadi ho sirf wohi halaak hoga).".

حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا عَفَّانُ، حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ، حَدَّثَنَا الْجَعْدُ أَبُو عُثْمَانَ، قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا رَجَاءٍ الْعُطَارِدِيَّ، قَالَ: سَمِعْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِيمَا يَرْوِيهِ عَنْ رَبِّهِ عَزَّ وَجَلَّ , قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: "إِنَّ رَبَّكُمْ رَحِيمٌ: مَنْ هَمَّ بِحَسَنَةٍ فَلَمْ يَعْمَلْهَا، كُتِبَتْ لَهُ حَسَنَةً، فَإِنْ عَمِلَهَا، كُتِبَتْ عَشْرًا إِلَى سَبْعِ مِائَةٍ إِلَى أَضْعَافٍ كَثِيرَةٍ، وَمَنْ هَمَّ بِسَيِّئَةٍ فَلَمْ يَعْمَلْهَا، كُتِبَتْ لَهُ حَسَنَةً، فَإِنْ عَمِلَهَا، كُتِبَتْ وَاحِدَةً، أَوْ يَمْحُوهَا. وَلَا يَهْلِكُ عَلَى اللَّهِ إِلَّا هَالِكٌ".