24.
Book of Sales
٢٤-
كِتَابُ الْبُيُوعِ


Chapter on Bankruptcy

باب الفلس

Sahih Ibn Hibban 5036

Abu Huraira narrated that the Messenger of Allah ﷺ said: "Whichever man becomes bankrupt and another man finds his property, then the bankrupt man is more deserving of it than anyone else."

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: "جس شخص کا مال ہلاک ہو جائے اور کسی دوسرے کو مل جائے تو اس کا سب سے زیادہ حقدار وہی پہلا شخص ہے"۔

Hazrat Abu Huraira Razi Allah Anhu se riwayat hai ke Rasul Allah SAW ne farmaya: "Jis shakhs ka maal halaak ho jaye aur kisi dusre ko mil jaye to us ka sab se zyada haqdaar wohi pehla shakhs hai"

أَخْبَرَنَا عُمَرُ بْنُ سَعِيدِ بْنِ سِنَانٍ الطَّائِيُّ بِمَنْبِجَ أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ أَبِي بَكْرٍ عَنْ مَالِكٍ عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ عَنْ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ هِشَامٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ رَسُولَ اللهِ ﷺ قَالَ أَيُّمَا رَجُلٍ أَفْلَسَ فَأَدْرَكَ رَجُلٌ مَالَهُ بِعَيْنِهِ فَهُوَ أَحَقُّ بِهِ مِنْ غَيْرِهِ

Sahih Ibn Hibban 5037

Narrated Abu Huraira: The Prophet ﷺ said: "If a man purchases goods and then becomes insolvent while the goods are still in his possession, he has more right to them than the creditors."

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: "اگر کوئی شخص سامان خریدتا ہے اور پھر اس کے پاس سامان ہوتے ہوئے مفلس ہو جاتا ہے تو اس کا حق اس سامان پر قرض دینے والوں سے زیادہ ہے"۔

Hazrat Abu Hurairah razi Allah anhu se riwayat hai keh Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: "Agar koi shakhs saman khareedta hai aur phir uske paas saman hote hue muflis ho jata hai to uska haq us saman par qarz dene walon se zyada hai".

أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ مُحَمَّدٍ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى الذُّهْلِيُّ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ عَنِ ابْنِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ عَنْ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ هِشَامٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ «إِذَا ابْتَاعَ الرَّجُلُ سِلْعَةً ثُمَّ فَلَّسَ وَهِيَ عِنْدَهُ بِعَيْنِهَا فَهُوَ أَحَقُّ بِهَا مِنَ الْغُرَمَاءِ»

Sahih Ibn Hibban 5038

Abu Huraira reported that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, "If a man becomes bankrupt, then the seller who finds his goods (in the possession of the bankrupt) has more right to them than the creditors, except for the price of the goods."

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: "اگر کوئی شخص دیوالیہ نکل جائے تو جس تاجر کا مال (دیوالیہ شخص کے پاس) ہو وہ اس کے مال پر دوسرے قرض خواہوں سے زیادہ حق دار ہے سوائے اس مال کی قیمت کے"۔

Hazrat Abu Hurairah razi Allah anhu se riwayat hai ki Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: "Agar koi shakhs diwaliya nikal jaye to jis tajir ka maal (diwaliya shakhs ke paas) ho wo uske maal par dusre qarz khwahon se ziada haqdar hai siwaye us maal ki qeemat ke".

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الشَّرْقِيِّ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى الذُّهْلِيُّ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ عَنْ أَيُّوبَ عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ عَنْ هِشَامِ بْنِ يَحْيَى عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ «إِذَا أَفْلَسَ الرَّجُلُ فَوَجَدَ الْبَائِعُ سِلْعَتَهُ بِعَيْنِهَا فَهُوَ أَحَقُّ بِهَا دُونَ الْغُرَمَاءِ»

Sahih Ibn Hibban 5039

Narrated by Naafi’ from Ibn Umar that the Messenger of Allah ﷺ said, "If a man loses something and another finds it in its exact form, then the owner has more right to it."

نافع رحمۃ اللہ علیہ بیان کرتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا، "اگر ایک آدمی اپنی کوئی چیز کھو دیتا ہے اور کسی دوسرے کو وہ اپنی اصل حالت میں مل جاتی ہے تو اس کا زیادہ حق اس کے مالک کا ہے۔"

Nafay rehmatullah alaih bayan karte hain ke Hazrat Abdullah bin Umar razi Allah anhuma se riwayat hai ke Rasool Allah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya, "Agar aik aadmi apni koi cheez kho deta hai aur kisi dusre ko woh apni asal halat mein mil jati hai to uska ziada haq uske malik ka hai."

أَخْبَرَنَا عِمْرَانُ بْنُ مُوسَى السَّخْتِيَانِيُّ حَدَّثَنَا سَلَمَةُ بْنُ شَبِيبٍ حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَعْيَنَ حَدَّثَنَا فُلَيْحُ بْنُ سُلَيْمَانَ عَنْ نَافِعٍ عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللهِ ﷺ إِذَا أُعْدِمَ الرَّجُلُ فَوَجَدَ الْبَائِعُ مَتَاعَهُ بِعَيْنِهِ فَهُوَ أَحَقُّ بِهِ