Tha'laba al-Khushani narrated that he came to the Messenger of Allah (ﷺ) and said: "O Messenger of Allah, we are in the land of the People of the Book, we eat in their utensils, and our land is a land of hunting. I hunt with my bow, with a trained dog, and with a dog that is not trained. So tell me what is permissible for us from that which is forbidden for me?" The Messenger of Allah (ﷺ) said: “As for what you mentioned that you are in the land of the People of the Book, and you eat in their utensils, if you find other than their utensils, then do not eat in them, but if you do not find other than their utensils, then wash them and eat in them. And as for what you mentioned about hunting, what you have hunted with your bow, then eat from it and mention the name of Allah upon it. And as for what your trained dog catches, then eat from what it catches for you and mention the name of Allah upon it. And as for what your dog catches that is not trained, then if you find its prey alive (before it dies), then slaughter it (properly) and eat, but what you do not find alive, then do not eat.
ثعلبہ خشنیؓ بیان کرتے ہیں کہ وہ رسول اللہ ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوئے اور عرض کی: اللہ کے رسول! ہم اہل کتاب کی سرزمین میں ہیں، ان کے برتنوں میں کھانا کھاتے ہیں اور ہماری زمین شکار کی زمین ہے۔ میں اپنے تیر، تربیت یافتہ کتے اور غیر تربیت یافتہ کتے سے شکار کرتا ہوں۔ تو مجھے بتائیے کہ ان میں سے ہمارے لئے کیا حلال ہے؟ آپ ﷺ نے فرمایا: تم نے اہلِ کتاب کی سرزمین کا جو ذکر کیا ہے اور یہ کہ تم ان کے برتنوں میں کھانا کھاتے ہو، اگر تمہیں ان کے برتنوں کے سوا اور برتن مل جائیں تو ان کے برتنوں میں نہ کھانا اور اگر تمہیں ان کے برتنوں کے سوا اور برتن نہ ملیں تو انہیں دھو کر ان میں کھانا۔ اور تم نے شکار کا جو ذکر کیا ہے، پس جو تم اپنے تیر سے شکار کرو تو اسے کھاؤ اور اس پر اللہ کا نام لو اور تمہارا تربیت یافتہ کتا جو کچھ پکڑے تو اس میں سے بھی کھاؤ اور اس پر اللہ کا نام لو اور جو کچھ تمہارا غیر تربیت یافتہ کتا پکڑے تو اگر تم اسے زندہ پاؤ تو اسے ذبح کر کے کھاؤ اور جو تمہیں مردہ ملے وہ نہ کھاؤ۔
Salba Khashni bayan karte hain ki woh Rasool Allah ki khidmat mein hazir huye aur arz ki: Allah ke Rasool! Hum ahle kitaab ki sarzameen mein hain, unke bartan mein khana khate hain aur hamari zameen shikaar ki zameen hai. Mein apne teer, tarbiyat yafta kutte aur ghair tarbiyat yafta kutte se shikaar karta hun. Toh mujhe bataiye ki in mein se humare liye kya halal hai? Aap ne farmaya: Tum ne ahle kitaab ki sarzameen ka jo zikar kiya hai aur yeh ki tum unke bartan mein khana khate ho, agar tumhein unke bartan ke siwa aur bartan mil jayen toh unke bartan mein na khana aur agar tumhein unke bartan ke siwa aur bartan na milein toh unhein dho kar un mein khana. Aur tum ne shikaar ka jo zikar kiya hai, pas jo tum apne teer se shikaar karo toh use khao aur is par Allah ka naam lo aur tumhara tarbiyat yafta kutta jo kuchh pakde toh is mein se bhi khao aur is par Allah ka naam lo aur jo kuchh tumhara ghair tarbiyat yafta kutta pakde toh agar tum use zinda pao toh use zibah kar ke khao aur jo tumhein murda mile woh na khao.
أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ قُتَيْبَةَ قَالَ حَدَّثَنَا حَرْمَلَةُ بْنُ يَحْيَى قَالَ حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ قَالَ أَخْبَرَنِي حَيْوَةُ بْنُ شُرَيْحٍ قَالَ سَمِعْتُ رَبِيعَةَ بْنَ يَزِيدَ الدِّمَشْقِيَّ يَقُولُ سَمِعْتُ أَبَا إِدْرِيسَ الْخَوْلَانِيَّ أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا ثَعْلَبَةَ الْخُشَنِيَّ يَقُولُ أَتَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ فَقُلْتُ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنَّا بِأَرْضٍ مِنْ أَهْلِ كِتَابٍ نَأْكُلُ فِي آنِيَتِهِمْ وَإِنَّ أَرْضَنَا أَرْضُ صَيْدٍ أَصِيدُ بِقَوْسِي وَبِالْكَلْبِ الْمُكَلَّبِ وَبِالْكَلْبِ الَّذِي لَيْسَ بِمُكَلَّبٍ فَأَخْبِرْنِي مَاذَا يَحِلُّ لَنَا مِمَّا يَحْرُمُ عَلَيَّ مِنْ ذَلِكَ؟ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ «أَمَّا مَا ذَكَرْتَ أَنَّكُمْ بِأَرْضِ أَهْلِ كِتَابٍ تَأْكُلُونَ فِي آنِيَتِهِمْ فَإِنْ وَجَدْتُمْ غَيْرَ آنِيَتِهِمْ فَلَا تَأْكُلُوا فِيهَا وَإِنْ لَمْ تَجِدُوا غَيْرَ آنِيَتِهِمْ فَاغْسِلُوهَا وَكُلُوا فِيهَا وَأَمَّا مَا ذَكَرْتَ مِنَ الصَّيْدِ فَمَا صِدْتَ بِقَوْسِكَ فَكُلْ مِنْهُ وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ عَلَيْهِ وَأَمَّا مَا أَصَابَ كَلْبُكَ الْمُكَلَّبُ فَكُلْ مِمَّا أَمْسَكَ عَلَيْكَ وَاذْكُرِ اسْمَ اللَّهِ عَلَيْهِ وَأَمَّا مَا أَصَابَ كَلْبُكَ الَّذِي لَيْسَ بِمُكَلَّبٍ فَإِنْ أَدْرَكْتَ ذَكَاتَهُ فَكُلْ وَمَا لَمْ تُدْرِكْ ذَكَاتَهُ فَلَا تَأْكُلْ»