58.
Book of History
٥٨-
كِتَابُ التَّارِيخِ


Chapter on the Illness of the Prophet ﷺ

بَابُ مَرَضِ النَّبِيِّ ﷺ

NameFameRank
asmā’ bint ‘umaysin Asma bint Umays al-Khath'amiyya Companion
abī bakr bn ‘abd al-raḥman bn al-ḥārith bn hshāmin Abu Bakr ibn Abdur-Rahman al-Makhzumi Trustworthy
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
ma‘marun Muammar ibn Abi Amr al-Azdi Trustworthy, Upright, Excellent
‘abd al-razzāq Abd al-Razzaq ibn Hammam al-Himyari Trustworthy Haafiz
‘alī bn al-madīnī Ali ibn al-Madini Trustworthy, Imam, most knowledgeable of his time in Hadith and its sciences
al-faḍl bn al-ḥubāb Al-Fadl ibn al-Habab al-Jumahi Trustworthy, Upright

Sahih Ibn Hibban 6587

Asma' bint 'Umays narrated: The first time the Messenger of Allah ﷺ suffered in the house of Maimunah, his illness intensified until he lost consciousness. They consulted about cupping him, so they performed cupping on him. When he regained consciousness, he said, "What is this? Have women who came from here done this to me?" He pointed towards the land of Abyssinia. Asma' bint 'Umays was among them. They said, "We suspected pleurisy in you, O Messenger of Allah." He said, "If it were pleurisy, Allah would not have afflicted me with it. No one should remain in the house without being cupped, except the uncle of the Messenger of Allah ﷺ," meaning Abbas. She said, "Maimunah was cupped that day, even though she was fasting due to the insistence of the Messenger of Allah ﷺ."

ام المؤمنین حضرت اسماء بنت عمیس رضی اللہ عنہا بیان کرتی ہیں کہ ایک مرتبہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا کے گھر بیمار ہوئے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی تکلیف اتنی بڑھ گئی کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم بے ہوش ہو گئے، صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے حجامہ کرنے کا مشورہ کیا، چنانچہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا حجامہ کر دیا گیا، جب آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو ہوش آیا تو فرمایا "یہ کیا ہے؟ کیا ان عورتوں نے مجھ پر یہ کیا ہے؟" اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے حبشہ کی زمین کی طرف اشارہ فرمایا، حضرت اسماء بنت عمیس رضی اللہ عنہا بھی انہی میں سے تھیں۔ صحابہ نے عرض کیا کہ "ہمیں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو ذات الجنب کا اندیشہ ہوا تھا"۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا، "اگر مجھے ذات الجنب ہوتی تو اللہ تعالی مجھے اس کا شکار نہ کرتا، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے چچا حضرت عباس رضی اللہ عنہ کے سوا کسی کو بھی بیماری کی حالت میں حجامہ کروائے بغیر نہیں رہنا چاہیے"۔ حضرت اسماء بنت عمیس رضی اللہ عنہا نے کہا کہ "اس دن حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا کا بھی حجامہ کیا گیا تھا حالانکہ وہ روزے سے تھیں، کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس پر اصرار فرمایا تھا۔"

Umm ul momineen Hazrat Asma bint Umeis raziallahu anha bayan karti hain ke aik martaba Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam Hazrat Maimoona raziallahu anha ke ghar bimaar hue to aap sallallahu alaihi wasallam ki takleef itni barh gai ke aap sallallahu alaihi wasallam behosh ho gaye, Sahaba kiram razianallahu anhum ajmaeen ne aap sallallahu alaihi wasallam ke hijamah karne ka mashwara kia, chunancha aap sallallahu alaihi wasallam ka hijamah kar dia gaya, jab aap sallallahu alaihi wasallam ko hosh aaya to farmaya "yeh kya hai? kya in auraton ne mujh par yeh kia hai?" aur aap sallallahu alaihi wasallam ne Habsha ki zameen ki taraf ishara farmaya, Hazrat Asma bint Umeis raziallahu anha bhi inhi mein se thin. Sahaba ne arz kia ke "humein aap sallallahu alaihi wasallam ko zaat ul janb ka andesha hua tha". Aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya, "agar mujhe zaat ul janb hoti to Allah Ta'ala mujhe is ka shikar na karta, Rasool Allah sallallahu alaihi wasallam ke chacha Hazrat Abbas raziallahu anhu ke siwa kisi ko bhi bimari ki halat mein hijamah karwaye baghair nahin rehna chahiye". Hazrat Asma bint Umeis raziallahu anha ne kaha ke "us din Hazrat Maimoona raziallahu anha ka bhi hijamah kia gaya tha halanke wo rozey se thin, kyunke Rasool Allah sallallahu alaihi wasallam ne is par israar farmaya tha."

أَخْبَرَنَا الْفَضْلُ بْنُ الْحُبَابِ حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ عَنِ الزُّهْرِيِّ عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ هِشَامٍ عَنْ أَسْمَاءَ بِنْتِ عُمَيْسٍ قَالَتْ أَوَّلُ مَا اشْتَكَى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ فِي بَيْتِ مَيْمُونَةَ فَاشْتَدَّ مَرَضُهُ حَتَّى أُغْمِيَ عَلَيْهِ قَالَ وَتَشَاوَرُوا فِي لَدِّهِ فَلَدُّوهُ فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ «مَا هَذَا؟ أَفِعْلُ نِسَاءٍ جِئْنَ مِنْ هَاهُنَا» وَأَشَارَ إِلَى أَرْضِ الْحَبَشَةِ وَكَانَتْ أَسْمَاءُ بِنْتُ عُمَيْسٍ فِيهِنَّ فَقَالُوا كُنَّا نَتَّهِمُ بِكَ ذَاتَ الْجَنْبِ يَا رَسُولَ اللَّهِ قَالَ «إِنْ كَانَ ذَلِكَ لَدَاءٌ مَا كَانَ اللَّهُ لِيَقْذِفَنِي بِهِ لَا يَبْقِيَنَّ أَحَدٌ فِي الْبَيْتِ إِلَّا لُدَّ إِلَّا عَمَّ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ» يَعْنِي عَبَّاسًا قَالَ فَلَقَدِ الْتَدَّتْ مَيْمُونَةُ يَوْمَئِذٍ وَإِنَّهَا لَصَائِمَةٌ لِعَزِيمَةِ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ