Abu Ubaidah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘when the Children of Israel became deficient in religious commitment, a man would see his brother committing sin and would tell him not to do it, but the next day, what he had seen him do did not prevent him from eating or drinking with him, or mixing with him. So Allah made the hearts of those who did not commit sin like the hearts of those who did, and He revealed Quran concerning them and said - [Cursed were disbelievers among the children of Israel by Dawood and Isa Ibn Maryam, ( عليهمالسالم) because they rebelled and transgressed the limits. They did not restrain one another from the wrong doings they used to do; undoubtedly, they used to do evil deeds. You will see that many of them make friends with the disbelievers; what an evil thing they had sent ahead for themselves, for Allah’s wrath came upon them and (in Hereafter) they will remain in torment forever. If they had believed in Allah and the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and what had been revealed to him, they would never have held them as allies; and many among them are transgressors.] (Al-Ma’idah-78-81). The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) sat up and said, ‘no, not until they take the hand of the wrongdoer (restrain him) and force him to follow the right way.’ Another chain with similar wording.
Grade: Da'if
ابوعبیدہ (عامر) کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: بنی اسرائیل میں جب خرابیاں پیدا ہوئیں، تو ان کا حال یہ تھا کہ آدمی اپنے بھائی کو گناہ کرتے دیکھتا تو اسے روکتا، لیکن دوسرے دن پھر اس کے ساتھ کھاتا پیتا اور مل جل کر رہتا، تو اللہ تعالیٰ نے ان کے دلوں کو مردہ کر دیا، اور آپس کی محبت ختم کر دی، اور ان ہی لوگوں کے بارے میں قرآن اترا، چنانچہ آپ ﷺ نے «لعن الذين كفروا من بني إسرائيل على لسان داود وعيسى ابن مريم»کی تلاوت کی یہاں تک کہ آپ «ولو كانوا يؤمنون بالله والنبي وما أنزل إليه ما اتخذوهم أولياء ولكن كثيرا منهم فاسقون» ( سورۃ المائدہ: ۷۸ -۸۱ ) تک پہنچے۔ ( جن لوگوں نے کفر کیا ان پر داود اور عیسیٰ بن مریم ( علیہم السلام ) کی زبانی لعنت کی گئی، کیونکہ وہ نافرمانی اور حد سے تجاوز کرتے تھے، وہ جس برائی کے خود مرتکب ہوتے اس سے لوگوں کو بھی نہیں روکتے تھے، بہت ہی برا کرتے تھے، تو ان میں سے اکثر کو دیکھ رہا ہے کہ وہ کافروں سے دوستی رکھتے ہیں یہ وطیرہ انہوں نے اپنے حق میں بہت ہی برا اختیار کیا ہے، نتیجہ یہ ہے کہ اللہ ان پر سخت ناراض ہے، اور آخرت میں یہ لوگ ہمیشہ ہمیش کے عذاب میں رہیں گے، اور اگر یہ اللہ پر اور نبی پر اور جو اس کی طرف اترا ہے اس پر ایمان لاتے تو ان کافروں کو دوست نہ بناتے، لیکن بہت سے ان میں فاسق ( بدکار اور بے راہ ) ہیں۔ رسول اللہ ﷺ ٹیک لگائے ہوئے تھے، پھر آپ بیٹھ گئے اور فرمایا: تم اس وقت تک عذاب سے محفوظ نہیں رہ سکتے جب تک کہ تم ظالم کو ظلم کرتے دیکھ کر اس کا ہاتھ پکڑ کر اسے انصاف کرنے پر مجبور نہ کر دو ۔
Abu Ubaidah (Aamer) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Bani Israeel mein jab kharaabiyan paida huin, to un ka hal yeh tha ke aadmi apne bhai ko gunaah karte dekhta to usse rokta, lekin doosre din phir uske saath khata peeta aur mil jul kar rehta, to Allah Ta'ala ne un ke dilon ko murda kar diya, aur aapas ki mohabbat khatam kar di, aur un hi logoon ke baare mein Quran utra, chananchh aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne «La'an alladhina kafaroo min Bani Israeel alaa lisaani Dawood wa'eesa ibni Maryam» ki tilaawat ki yahaan tak ke aap «wa law kanoo yu'minoo bil laahi wa al-nabi wa ma anzalailaih ma ata-khazuhum awliyaa laakin kathira minhum faasiqoon» ( Surah al-Ma'idah: 78 -81 ) tak pahunche. ( Jin logoon ne kufr kiya un par Dawood aur Eesa ibn Maryam ( Alaihimus Salaam ) ki zabaani la'nat ki gayi, kyunki woh nafarmani aur had se tajawuz karte the, woh jis burai ke khud murtakib hote usse logoon ko bhi nahin rokate the, bahut hi bura karte the, to un mein se aksar ko dekh raha hai ke woh kafroon se dosti rakhte hain yeh wazeerah unhon ne apne haq mein bahut hi bura ikhtiyaar kiya hai, natija yeh hai ke Allah un par sakht naraz hai, aur aakhirat mein yeh log hamesha hamesha ke azaab mein rahenge, aur agar yeh Allah par aur Nabi par aur jo us ki taraf utra hai us par emaan late to in kafroon ko dost nah banate, lekin bahut se un mein faasiq ( badkaaar aur be raah ) hain. Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) taek lagae huwe the, phir aap baith gaye aur farmaya: tum is waqt tak azaab se mahmooz nahin reh sakte jab tak ke tum zalim ko zulm karte dekh kar us ka hath pakad kar usse insaaf karne par majboor nah kar do.