31.
Chapters on Medicine
٣١-
كتاب الطب
22
Chapter: On which days should cupping be done
٢٢
باب فِي أَىِّ الأَيَّامِ يَحْتَجِمُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
sa‘īd bn maymūnin | Sa'id ibn Maymun al-Kufi | Unknown |
‘abd al-lah bn ‘iṣmah | Abdullah bin Ismah Al-Hijazi | Denier of Hadith |
‘uthmān bn ‘abd al-raḥman | Uthman ibn Abd al-Rahman | Unknown |
muḥammad bn al-muṣaffá al-ḥimṣī | Muhammad ibn al-Musaffa al-Qurashi | Saduq (truthful) but with some mistakes |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنُ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
سَعِيدِ بْنِ مَيْمُونٍ | سعيد بن ميمون الكوفي | مجهول |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عِصْمَةَ | عبد الله بن عصمة الحجازي | منكر الحديث |
عُثْمَانُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ | عثمان بن عبد الرحمن | مجهول |
مُحَمَّدُ بْنُ الْمُصَفَّى الْحِمْصِيُّ | محمد بن المصفى القرشي | صدوق له أوهام |
Sunan Ibn Majah 3488
Nafi narrated that Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) said to him, ‘O Nafi, the blood is boiling in me. Bring me a cupper and let him be a young man, not an old man or a boy.’ Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) said, ‘I heard the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) say, “Cupping on an empty stomach is better, and it increases one’s intellect and memory. And it increases the memory of one who has a good memory so whoever wants to be cupped, (let him do it) on a Thursday, in the Name of Allah ( ه وَجَلهعَز). Avoid cupping on Fridays, Saturdays and Sundays. Have yourselves cupped on Mondays and Tuesdays, and avoid cupping on Wednesdays, for that is the day on which the calamity befell Ayyub (عليه السالم), and leprosy and leukoderma only appear on Wednesday or the night of Wednesday”.’
Grade: Da'if
نافع کہتے ہیں کہ ابن عمر رضی اللہ عنہما نے کہا: نافع! میرا خون جوش میں ہے، لہٰذا کوئی پچھنا لگانے والا لاؤ، جو جوان ہو، ناکہ بوڑھا یا بچہ، نافع کہتے ہیں کہ ابن عمر رضی اللہ عنہما نے کہا: میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: نہار منہ پچھنا لگانا بہتر ہے، اس سے عقل بڑھتی ہے، حافظہ تیز ہوتا ہے، اور یہ حافظ کے حافظے کو بڑھاتی ہے، لہٰذا جو شخص پچھنا لگائے تو اللہ کا نام لے کر جمعرات کے دن لگائے، جمعہ، ہفتہ ( سنیچر ) اور اتوار کو پچھنا لگانے سے بچو، پیر ( دوشنبہ ) اور منگل کو لگاؤ پھر چہار شنبہ ( بدھ ) سے بھی بچو، اس لیے کہ یہی وہ دن ہے جس میں ایوب علیہ السلام بیماری سے دوچار ہوئے، اور جذام و برص کی بیماریاں بھی بدھ کے دن یا بدھ کی رات ہی کو نمودار ہوتی ہیں۔
Nafi' kehte hain ke Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: Nafi'! Mera khoon josh mein hai, lihaza koi pachhna lagane wala lao, jo jawan ho, na keh budha ya baccha, Nafi' kehte hain ke Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: Main ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: Nahar munh pachhna lagana behtar hai, is se aql badhti hai, hafizah tez hota hai, aur yeh hafiz ke hafizay ko badhati hai, lihaza jo shakhse pachhna lagaaye to Allah ka naam le kar Jummrat ke din lagaaye, Jumma, Hafta ( Sanichar ) aur Itwar ko pachhna lagane se bacho, Peer ( Doshumba ) aur Mangal ko lagao phir Chahar Shanba ( Budh ) se bhi bacho, is liye ke yehi woh din hai jis mein Ayyub alaihi salaam bimari se dochar hue, aur jazam wa bars ki bimariyan bhi Budh ke din ya Budh ki raat hi ko numoodar hoti hain.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُصَفَّى الْحِمْصِيُّ، حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عِصْمَةَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ مَيْمُونٍ، عَنْ نَافِعٍ، قَالَ: قَالَ بْنُ عُمَرَ: يَا نَافِعُ، تَبَيَّغَ بِيَ الدَّمُ فَأْتِنِي بِحَجَّامٍ وَاجْعَلْهُ شَابًّا، وَلَا تَجْعَلْهُ شَيْخًا وَلَا صَبِيًّا، قَالَ: وَقَالَ ابْنُ عُمَرَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُولُ: الْحِجَامَةُ عَلَى الرِّيقِ أَمْثَلُ، وَهِيَ تَزِيدُ فِي الْعَقْلِ، وَتَزِيدُ فِي الْحِفْظِ، وَتَزِيدُ الْحَافِظَ حِفْظًا، فَمَنْ كَانَ مُحْتَجِمًا فَيَوْمَ الْخَمِيسِ عَلَى اسْمِ اللَّهِ، وَاجْتَنِبُوا الْحِجَامَةَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ، وَيَوْمَ السَّبْتِ، وَيَوْمَ الْأَحَدِ، وَاحْتَجِمُوا يَوْمَ الِاثْنَيْنِ وَالثُّلَاثَاءِ، وَاجْتَنِبُوا الْحِجَامَةَ يَوْمَ الْأَرْبِعَاءِ، فَإِنَّهُ الْيَوْمُ الَّذِي أُصِيبَ فِيهِ أَيُّوبُ بِالْبَلَاءِ، وَمَا يَبْدُو جُذَامٌ وَلَا بَرَصٌ، إِلَّا فِي يَوْمِ الْأَرْبِعَاءِ أَوْ لَيْلَةِ الْأَرْبِعَاءِ .