2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Permissibility of the Traveler Shortening the Prayer in Cities When He Arrives There, as Long as He Does Not Intend to Stay for a Period Requiring the Completion of the Prayer

بَابُ إِبَاحَةِ قَصْرِ الْمُسَافِرِ الصَّلَاةَ فِي الْمُدُنِ إِذَا قَدِمَهَا، مَا لَمْ يَنْوِ مَقَامًا يُوجِبُ إِتْمَامَ الصَّلَاةِ

Sahih Ibn Khuzaymah 951

It is narrated on the authority of Musa (may Allah have mercy on him) that he said: I asked Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) “How should I pray in Makkah if I have not prayed in congregation?” He said: “Pray two rak’ahs according to the Sunnah of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him).” Bundar said: I heard Qatadah narrating from Musa ibn Salman that he asked Ibn Abbas (may Allah be pleased with him).


Grade: Sahih

جناب موسیٰ رحمه الله سے روایت ہے، وہ کہتے ہیں کہ میں نے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے پوچھا کہ ”مکّہ مکرّمہ میں نماز کیسے ادا کروں جبکہ میں نے جماعت کے ساتھ نماز نہ پڑھی ہو؟ تو انہوں نے فرمایا کہ ابوالقاسم صلی اللہ علیہ وسلم کی سنّت کے مطابق دو رکعتیں پڑھو۔ بندار کہتے ہیں کہ میں نے قتادہ کو سنا، وہ حضرت موسیٰ بن سلمہ سے بیان کرتے ہیں کہ میں نے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے سوال کیا۔

Janab Musa rehmatullah alaih se riwayat hai, woh kehte hain ke maine Sayyiduna Ibn Abbas radi Allahu anhuma se pucha ke "Makkah Mukarramah mein namaz kaise ada karun jabke maine jamaat ke saath namaz nah parhi ho?" to unhon ne farmaya ke Abu'l-Qasim sallallahu alaihi wasallam ki sunnat ke mutabiq do rakaat parho. Bundar kehte hain ke maine Qatadah ko suna, woh Hazrat Musa bin Salmah se bayan karte hain ke maine Sayyiduna Ibn Abbas radi Allahu anhuma se sawal kiya.

نَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الأَعْلَى الصَّنْعَانِيُّ ، نَا خَالِدٌ يَعْنِي ابْنَ الْحَارِثِ ، ح وَحَدَّثَنَا بُنْدَارٌ ، نَا مُحَمَّدٌ ، قَالا: حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، أَخْبَرَنِي قَتَادَةُ ، قَالَ: سَمِعْتُ مُوسَى ، يَقُولُ: سَأَلْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ كَيْفَ أُصَلِّي بِمَكَّةَ إِذَا لَمْ أُصَلِّ فِي جَمَاعَةٍ؟ فَقَالَ:" رَكْعَتَيْنِ سُنَّةُ أَبِي الْقَاسِمِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" . وَقَالَ بُنْدَارٌ، قَالَ: سَمِعْتُ قَتَادَةَ يُحَدِّثُ، عَنْ مُوسَى بْنِ سَلَمَةَ، قَالَ: سَأَلْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ.

Sahih Ibn Khuzaymah 952

Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that in his opinion, this narration indicates that when a traveler prays behind a resident imam, he should pray the full prayer. Tawus was asked by Ibn Abbas (may Allah be pleased with them) about a traveler who prays behind a resident imam. He said that he should pray like the imam (meaning if the imam shortens the prayer, he should also shorten it, and if the imam prays the full prayer, he should also pray the full prayer). We do not take the narration of Laith bin Abi Saleem as evidence because the narration of Qatada, on the authority of Musa bin Salama, contradicts the hadith narrated by Sulaiman al-Taymi on the authority of Tawus, which states that a traveler who prays behind a resident imam can say salam after two rak'ahs if he wishes, or he can complete the prayer.

امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ میرے نزدیک یہ روایت دلالت کرتی ہے کہ جب مسافر (مقیم) امام کے ساتھ نماز پڑھے تو اُسے مکمل نماز پڑھنی چاہیے۔ جناب طاؤس نے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے اس مسافر کے بارے میں پوچھا جو مقیم امام کے پیچھے نماز پڑھتا ہے تو اُنہوں نے فرمایا کہ اُسے امام ہی کی طرح نماز پڑھنی چاہیے۔ (یعنی اگرامام قصر کرے تو وہ بھی قصر کرے، اگر امام مکمّل نماز پڑھے تو وہ بھی مکمّل نماز پڑھے) ہم لیث بن ابی سلیم کی روایت سے دلیل نہیں لیتے مگر جناب قتادہ کی موسٰی بن سلمہ سے روایت، سلیمان التیمی کی طاؤس سے روایت کر دہ حدیث کے خلاف دلیل ہے کہ وہ مسافر جو مقیم امام کے پیچھے نماز پڑھے تو وہ اگر چاہے تو دو رکعتوں کے بعد سلام پھیر دے اور اگر چاہے تو مکمل ادا کر لے۔

Imam Abubakar Rehmatullah Alaih farmate hain keh mere nazdeek yeh riwayat dalalat karti hai keh jab musafir (muqeem) Imam ke saath namaz parhe to usay mukammal namaz parhni chahiye. Janab Taus ne Sayyiduna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma se iss musafir ke bare mein poocha jo muqeem Imam ke peeche namaz parhta hai to unhon ne farmaya keh usay Imam hi ki tarah namaz parhni chahiye. (yani agar Imam qasar kare to woh bhi qasar kare, agar Imam mukammal namaz parhe to woh bhi mukammal namaz parhe) Hum Lais bin Abi Saleem ki riwayat se daleel nahin lete magar Janab Qatadah ki Musa bin Salmah se riwayat, Sulaiman Al Taymi ki Taus se riwayat kar dah hadees ke khilaf daleel hai keh woh musafir jo muqeem Imam ke peeche namaz parhe to woh agar chahe to do rakaton ke baad salaam phir de aur agar chahe to mukammal ada kar le.

قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا الْخَبَرُ عِنْدِي دَالٌ عَلَى أَنَّ الْمُسَافِرَ إِذَا صَلَّى مَعَ الإِمَامِ فَعَلَيْهِ إِتْمَامُ الصَّلاةِ لِرِوَايَةِ لَيْثِ بْنِ أَبِي سُلَيْمٍ، عَنْ طَاوُسٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ الَّذِي، حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ ، حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ طَاوُسٍ : عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ فِي الْمُسَافِرِ يُصَلِّي خَلْفَ الْمُقِيمِ. قَالَ: يُصَلِّي بِصَلاتِهِ. وَلَسْنَا نَحْتَجُّ بِرِوَايَةِ لَيْثِ بْنِ أَبِي سُلَيْمٍ، إِلا أَنَّ خَبَرَ قَتَادَةَ، عَنْ مُوسَى بْنِ سَلَمَةَ دَالٌ عَلَى خِلافِ رِوَايَةِ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ، عَنْ طَاوُسٍ فِي الْمُسَافِرِ يُصَلِّي خَلْفَ الْمُقِيمِ، قَالَ: إِنْ شَاءَ سَلَّمَ فِي رَكْعَتَيْنِ، وَإِنْ شَاءَ ذَهَبَ

Sahih Ibn Khuzaymah 953

Imam (Bukhari), reports on the authority of Bandār, from Sulaimān al-Taimī, from Tā’ūs...(whose words have already been mentioned)

امام صاحب، بندرا کی سند سے سلیمان التیمی کی طا ؤس سے روایت بیان کرتے ہیں۔ (جس کے الفاظ اور ذکر ہوئے ہیں۔)

Imam Sahib, bandra ki sanad se Sulaiman al-Taymi ki Taa'us se riwayat bayan karte hain. (Jis ke alfaz aur zikr huye hain.)

قَالَ: ثنا قَالَ: ثنا بُنْدَارٌ، نَا يَحْيَى، عَنْ شُعْبَةَ، عَنْ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ، عَنْ طَاوُسٍ

Sahih Ibn Khuzaymah 954

Imam Shabi narrates that when Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with him) was in Makkah, he would pray two rak'ahs (units of prayer). If he prayed with the Imam, he would pray the complete prayer like the Imam. (Meaning) if he prayed in congregation with the Imam, he would pray like the Imam.


Grade: Sahih

امام شعبی روایت کرے ہیں کہ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما جب مکّہ مکرّمہ میں ہوتے تو دو دو رکعتیں نماز پڑھتے ہاں اگر امام کے ساتھ نماز پڑھتے تو پھر امام کی طرح مکمّل نماز پڑھتے، (یعنی) اگر وہ باجماعت امام کے ساتھ نماز پڑھتے تو امام جیسی نماز پڑھتے۔

Imaam Shabi riwayat karte hain ke Sayyidna Ibn Umar Radi Allahu anhuma jab Makkah Mukarramah mein hote to do do rakat namaz parhte han agar Imam ke sath namaz parhte to phir Imam ki tarah mukम्मal namaz parhte yani agar wo ba jamaat Imam ke sath namaz parhte to Imam jaisi namaz parhte

نَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، ثنا عَبْدُ الصَّمَدِ، ثنا شُعْبَةُ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ الشَّعْبِيِّ، أَنَّ ابْنَ عُمَرَ ،" كَانَ إِذَا كَانَ بِمَكَّةَ يُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ رَكْعَتَيْنِ، إِلا أَنْ يَجْمَعَهُ إِمَامٌ فَيُصَلِّي بِصَلاتِهِ، فَإِنْ جَمَعَهُ الإِمَامُ يُصَلِّي بِصَلاتِهِ"