2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Mentioning the Intention to Perform Night Prayer but Being Overcome by Sleep

بَابُ ذِكْرِ النَّاوِي قِيَامَ اللَّيْلِ فَيَغْلِبُهُ النَّوْمُ عَلَى قِيَامِ اللَّيْلِ

Sahih Ibn Khuzaymah 1173

Zar bin Hubaysh narrated from Abu Darda, may Allah be pleased with him, that he said: “Whoever intends in his heart to pray during a part of the night and then sleep overtakes him, then his sleep is considered charity for him, and he will be rewarded for the prayer according to his intention.” Abdah bin Abi Lubabah mixed up the chain of narration for this hadith. Once he narrated it saying that he heard it from Suwayd bin Ghaflah (see hadith no. 1172), and another time he attributed it to Zar bin Hubaysh (as in hadith no. 1173). Abdah was unsure whether this narration was from Zar or Suwayd.

جناب زر بن حُبیش سیدنا ابودرداء رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہیں کہ اُنہوں نے فرمایا، جس شخص نے اپنے دل میں ارادہ کیا کہ وہ رات کی کسی گھڑی میں نماز ادا کرے گا پھر اس پر نیند غالب آگئی تو اُس کی نیند اُس پر صدقہ ہوگی اور اُس کے لئے اُس کے ارادے اور نیت کے مطابق نماز کا اجر لکھ دیا جائے گا۔ جناب عبدہ بن ابی لبابہ نے اس حدیث کی سند خلط ملط کر دی ہے۔ ایک بار روایت کی تو کہا کہ میں یہ روایت سوید بن غفلہ سے بیان کرتا ہوں (دیکھیے روایت نمبر 1172) اور دوسری مرتبہ اسے زر بن حُبیش کی روایت قرار دیا (جیسا کہ روایت نمبر 1173) میں ہے۔ جناب عبدہ کو شک تھا کہ یہ روایت زر کی ہے یا سوید کی۔

Janab Zar bin Hubaysh Sayyidina Abu Darda Radi Allahu Anhu se riwayat karte hain ki unhon ne farmaya, jis shakhs ne apne dil mein irada kiya ki woh raat ki kisi ghari mein namaz ada karega phir us par neend ghalib aagayi to uski neend us par sadaqa hogi aur uske liye uske irade aur niyat ke mutabiq namaz ka ajr likh diya jayega. Janab Abdullah bin Abi Lubabah ne is hadees ki sanad khalat malat kar di hai. Ek baar riwayat ki to kaha ki main yeh riwayat Suwayd bin Ghuflah se bayan karta hun (dekhiye riwayat number 1172) aur dusri martaba ise Zar bin Hubaysh ki riwayat qarar diya (jaisa ki riwayat number 1173) mein hai. Janab Abdullah ko shak tha ki yeh riwayat Zar ki hai ya Suwayd ki.

فَحَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ مُوسَى ، نَا جَرِيرٌ ، عَنِ الأَعْمَشِ ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ أَبِي ثَابِتٍ ، عَنْ عَبْدَةَ بْنِ أَبِي لُبَابَةَ ، عَنْ زِرِّ بْنِ حُبَيْشٍ ، عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ ، قَالَ: " مَنْ حَدَّثَ نَفْسَهُ بِسَاعَةٍ مِنَ اللَّيْلِ يُصَلِّيهَا فَغَلَبَتْهُ عَيْنُهُ فَنَامَ، كَانَ نَوْمُهُ صَدَقَةً عَلَيْهِ، وَكُتِبَ لَهُ مِثْلُ مَا أَرَادَ أَنْ يُصَلِّيَ" . وَهَذَا التَّخْلِيطُ مِنْ عَبْدَةَ بْنِ أَبِي لُبَابَةَ، قَالَ مَرَّةً: عَنْ زِرٍّ، وَقَالَ مَرَّةً: عَنْ سُوَيْدِ بْنِ غَفَلَةَ، كَانَ يَشُكُّ فِي الْخَبَرِ، أَهُوَ عَنْ زِرٍّ أَوْ عَنْ سُوَيْدٍ