2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Mentioning the Intention to Perform Night Prayer but Being Overcome by Sleep

بَابُ ذِكْرِ النَّاوِي قِيَامَ اللَّيْلِ فَيَغْلِبُهُ النَّوْمُ عَلَى قِيَامِ اللَّيْلِ

Sahih Ibn Khuzaymah 1174

Abd bin Abi Lubabah narrates from either Zur bin Hubaysh or Suwayd bin Ghaflah, from Sayyiduna Abu Darda or Sayyiduna Abu Dharr (may Allah be pleased with them both) that they said: “Whoever regularly prays during a portion of the night, then oversleeps, Allah Almighty will record the reward of that prayer for him, and his sleep will be a charity from Allah upon him.” Abd (may Allah have mercy on him) explained the cause for uncertainty in the chain of narrators of this hadith, that he is unsure whether he heard it from Zur or Suwayd. He said that both these honorable teachers were together at one place, so one of them narrated this hadith, then he became unsure of the narrator and the listener (as to who was who).

عبدۃ بن ابی لبابہ جناب زربن حُبیش یا سوید بن غفلہ سے سیدنا ابودرداء یا سیدنا ابوذر رضی اللہ عنہما کی حدیث بیان کرتے ہیں کہ اُنہوں نے فرمایا کہ جو شخص رات کے کسی حصّے میں نماز باقاعدگی سے پڑھتا ہو، پھر اس سے سویا رہ گیا تو اللہ تعالیٰ اُس کے لئے اس نماز کا اجر لکھ دیتا ہے، اور اُس کی نیند اللہ تعالیٰ کا اُس پر صدقہ ہوگا۔“ جناب عبدہ رحمه الله نے اس حدیث کی سند کی علت بیان کر دی ہے جس میں انہیں شک ہے کہ یہ حدیث اُنہوں نے زر سے سنی ہے یا سوید سے؟ اُنہوں نے بتایا ہے کہ یہ دونوں اساتذہ کرام ایک جگہ اکٹھے تھے تو اُن میں سے کسی ایک نے یہ حدیث بیان کی، پھر انہیں حدیث بیان کرنے والے اور حدیث سننے والے میں شک ہو گیا (کہ وہ کون ہے)۔

Abdah bin Abi Lababah janab Zar bin Hubaysh ya Suwaid bin Ghuflah se Sayyiduna Abu Darda ya Sayyiduna Abuzar Radi Allahu Anhuma ki hadees bayaan karte hain ke unhon ne farmaya ke jo shakhs raat ke kisi hisse mein namaz baqaidagi se parhta ho phir us se soya rah gaya to Allah Ta'ala uske liye us namaz ka ajr likh deta hai aur uski neend Allah Ta'ala ka us par sadaqah hoga.” Janab Abdah Rahmatullah Alaih ne is hadees ki sanad ki illat bayaan kar di hai jis mein unhen shak hai ke yeh hadees unhon ne Zar se suni hai ya Suwaid se? Unhon ne bataya hai ke yeh donon asateza kiram aik jaga ikhathay thay to un mein se kisi aik ne yeh hadees bayaan ki phir unhen hadees bayaan karne wale aur hadees sunne wale mein shak ho gaya (ke woh kaun hai).

حَدَّثَنَا سَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ عَبْدَةَ بْنِ أَبِي لُبَابَةَ ، عَنْ زِرِّ بْنِ حُبَيْشٍ ، أَوْ عَنْ سُوَيْدِ بْنِ غَفَلَةَ ، شَكَّ عَبْدَةُ، عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ ، أَوْ عَنْ أَبِي ذَرٍّ ، قَالَ: " مَا مِنْ رَجُلٍ تَكُونُ لَهُ سَاعَةٌ مِنَ اللَّيْلِ يَقُومُهَا فَيَنَامُ عَنْهَا إِلا كَتَبَ اللَّهُ لَهُ أَجْرَ صَلاتِهِ، وَكَانَ نَوْمُهُ عَلَيْهِ صَدَقَةً تَصَدَّقَ بِهَا عَلَيْهِ" . وَعَبْدَةُ رَحِمَهُ اللَّهُ قَدْ بَيَّنَ الْعِلَّةَ الَّتِي شَكَّ فِي هَذَا الإِسْنَادِ، أَسَمِعَهُ مِنْ زِرٍّ أَوْ مِنْ سُوَيْدٍ، فَذَكَرَ أَنَّهُمَا كَانَا اجْتَمَعَا فِي مَوْضِعٍ فَحَدَّثَ أَحَدُهُمَا بِهَذَا الْحَدِيثِ، فَشَكَّ مَنِ الْمُحَدِّثُ مِنْهُمَا، وَمَنِ الْمُحَدِّثُ عَنْهُ