4.
The Book of Friday (Prayer)
٤-
كِتَابُ الْجُمُعَةِ
1179.
1179.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
‘amrūun wahuw āibn abī ‘amrw | Amr ibn Abi Amr al-Qurashi | Saduq (truthful) but makes mistakes |
sulaymān wahuw āibn bilālin | Sulayman ibn Bilal al-Qurashi | Trustworthy |
ibn wahbin | Abdullah ibn Wahab al-Qurashi | Trustworthy Hafez |
al-rabī‘ bn sulaymān al-murādī | al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī | Trustworthy |
Sahih Ibn Khuzaymah 1755
It is narrated on the authority of Sayyidna Ibn Abbas (may Allah be pleased with them both) that two Iraqi men came to him and asked him about taking a bath on Friday, is it obligatory? Sayyidna Ibn Abbas (may Allah be pleased with them both) replied that it is better and more purifying for the one who takes a bath. And I will soon tell you how the order of taking a bath (on Friday) began. During the blessed era of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), people were needy and poor. They used to wear woolen clothes and used to water their date palm trees by carrying water on their waists, and the Prophet's Mosque was small and its roof was not high. So the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) came out of his house on a very hot Friday and his (peace and blessings of Allah be upon him) pulpit was also small, with only three steps. When he (peace and blessings of Allah be upon him) addressed the people, they started sweating in their woolen clothes, and the smell of their wool and sweat spread. To the extent that they became a source of discomfort for each other. Even their smell reached the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) while he (peace and blessings of Allah be upon him) was standing on the pulpit. He (peace and blessings of Allah be upon him) said: “O people, when it is this day, then take a bath and whoever among you has good fragrance or oil available, then he should apply it.”
Grade: Sahih
سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ اُن کے پاس دو عراقی شخص آئے اور اُنہوں نے آپ سے جمعہ کے دن غسل کرنے کے متعلق پوچھا، کیا وہ واجب ہے؟ تو سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما نے اُنہیں جواب دیا کہ جس شخص نے غسل کیا تو وہ زیادہ بہتر اور زیادہ پاکیزگی کا باعث ہے ـ اور میں عنقریب تمہیں بتاؤں گا کہ (جمعہ کے روز) غسل کرنے کا حُکم کیسے شروع ہوا ـ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے عہد مبارک میں لوگ ضرورت مند اور غریب تھے ـ وہ اُونی کپڑے پہنتے تھے اور اپنی کھجوروں کو اپنی کمر پر پانی اُٹھا اُٹھا کر سیراب کرتے تھے اور مسجد نبوی تنگ تھی اور چھت بھی بلند نہ تھی تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم موسم گرما کے ایک شدید گرم دن میں جمعہ کے روز گھر سے تشریف لائے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا منبر بھی چھوٹا سا تھا، صرف تین سیٹرھیاں تھیں۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے لوگوں سے خطاب فرمایا تو لوگوں کو اُونی لباس میں پسینہ آگیا، اُون اور پسینہ کی ملی جُلی ان کی بُو پھیل گئی۔ حتّیٰ کہ وہ ایک دوسرے کے لئے اذیت کا باعث بن گئے۔ یہاں تک کہ اُن کی بُو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم تک بھی پہنچ گئی جبکہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم منبر پر کھڑے ہوئے تھے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”اے لوگو، جب یہ دن ہو تو غسل کیا کرو اور تم میں کسی شخص کو جو اچھی خوشبو یا تیل مہیا ہو تو وہ اسے لگا لے۔“
Sayyedna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma se riwayat hai ki un ke paas do Iraqi shakhs aaye aur unhon ne aap se Jumma ke din ghusl karne ke mutalliq poocha, kya woh wajib hai? To Sayyedna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma ne unhen jawab diya ki jis shakhs ne ghusl kiya to woh zyada behtar aur zyada pakeezgi ka baais hai - aur mein anqareeb tumhen bataunga ki (Jumma ke roz) ghusl karne ka hukm kaise shuru hua - Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke ahd mubarak mein log zaroorat mand aur ghareeb thay - woh ooni kapre pehente thay aur apni khajuron ko apni kamar par pani utha utha kar seeraab karte thay aur Masjid Nabvi tang thi aur chhat bhi buland nahi thi to Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam mausam garma ke ek shadeed garm din mein Jumma ke roz ghar se tashreef laaye aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ka mimbar bhi chhota sa tha, sirf teen seedhiyan thin. Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne logon se khitab farmaya to logon ko ooni libas mein paseena agaya, oon aur paseena ki mili juli un ki bu phail gayi. Hatta ki woh ek doosre ke liye aziyat ka baais ban gaye. Yahan tak ki un ki bu Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam tak bhi pahunch gayi jabki aap Sallallahu Alaihi Wasallam mimbar par khare huye thay to aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Aye logo, jab yeh din ho to ghusl kiya karo aur tum mein kisi shakhs ko jo acchi khushbu ya tel muhayya ho to woh use laga le."
حَدَّثَنَا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ الْمُرَادِيُّ ، حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ ، أَخْبَرَنَا سُلَيْمَانُ وَهُوَ ابْنُ بِلالٍ , عَنْ عَمْرٍو وَهُوَ ابْنُ أَبِي عَمْرٍو مَوْلَى الْمُطَّلِبِ , عَنْ عِكْرِمَةَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، أَنَّ رَجُلَيْنِ مِنْ أَهْلِ الْعِرَاقِ، أَتَيَاهُ فَسَأَلاهُ عَنِ الْغُسْلِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ أَوَاجِبٌ هُوَ؟ فَقَالَ لَهُمَا ابْنُ عَبَّاسٍ: مَنِ اغْتَسَلَ فَهُوَ أَحْسَنُ وَأَطْهَرُ , وَسَأُخْبِرُكُمْ لِمَاذَا بَدَأَ الْغُسْلُ: كَانَ النَّاسُ فِي عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُحْتَاجِينَ , يَلْبَسُونَ الصُّوفَ , وَيَسْقُونَ النَّخْلَ عَلَى ظُهُورِهِمْ , وَكَانَ الْمَسْجِدُ ضَيِّقًا , مُقَارِبَ السَّقْفِ , فَخَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ فِي يَوْمٍ صَائِفٍ شَدِيدِ الْحَرِّ , وَمِنْبَرُهُ قَصِيرٌ , إِنَّمَا هُوَ ثَلاثُ دَرَجَاتٍ , فَخَطَبَ النَّاسَ , فَعَرِقَ النَّاسُ فِي الصُّوفِ , فَثَارَتْ أَرْوَاحُهُمْ رِيحَ الْعَرَقِ وَالصُّوفِ حَتَّى كَانَ يُؤْذِي بَعْضُهُمْ بَعْضًا , حَتَّى بَلَغَتْ أَرْوَاحُهُمْ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ عَلَى الْمِنْبَرِ , فَقَالَ:" أَيُّهَا النَّاسُ , إِذَا كَانَ هَذَا الْيَوْمُ فَاغْتَسِلُوا , وَلْيَمَسَّ أَحَدُكُمْ أَطْيَبَ مَا يَجِدُ مِنْ طِيبِهِ أَوْ دُهْنِهِ"