6.
The Book of Charity (Zakat)
٦-
كِتَابُ الزَّكَاةِ
Chapter on Mentioning the Explained Report for the General Expression That I Mentioned
بَابُ ذِكْرِ الْخَبَرِ الْمُفَسِّرِ لِلَّفْظَةِ الْمُجْمَلَةِ الَّتِي ذَكَرْتُهَا،
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
mu‘āwiyah āibn abī sufyān | Muawiyah I | Sahabi (Companion) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مُعَاوِيَةَ ابْنِ أَبِي سُفْيَانَ | معاوية بن أبي سفيان الأموي | صحابي |
Sahih Ibn Khuzaymah 2278
Amr bin Hazm said: Time passed until the reign of Muawiyah bin Abi Sufyan (may Allah be pleased with him). When he appointed Marwan bin Hakam as the governor of Madinah, he sent me to collect Zakat from Banu Sa'd bin Hudhaym, including a person from Bali, Azrah, and Judham. I went to that person (mentioned in the previous Hadith) who was very old. I collected from him one-year-old camels as Zakat on fifteen hundred camels, including their male camels as well. Ibn Seena said: In our view, the reason for Hazrat Amr collecting male camels along with the female camels was that when someone has to pay Zakat on thirty camels, then their male camels will also be collected.
جناب عمارہ بن عمرو بن حزم فرماتے ہیں کہ زمانے نے کروٹ بدلی حتّیٰ کہ جب سیدنا معاویہ بن ابی سفیان رضی اللہ عنہما کا عہد حکو مت آیا اور انہوں نے مروان بن حکم کو مدینہ منوّرہ کا امیر بنایا تو اس نے مجھے بلّیی، عذرہ اور قضاعہ قبیلے کے خاندان بنی سعد بن ہدیم کے تمام افراد سے زکوٰۃ وصول کرنے کے لئے بھیجا تو میں اُس شخص کے پاس پہنچا (جس کا ذکر اوپر والی حدیث میں ہوا ہے) جبکہ وہ بہت بوڑھا ہوچکا تھا تو میں نے ان سے پندرہ سو اونٹوں کی زکوٰۃ تیس حقہ ان کے نر سانڈھ سمیت وصول کی۔ جناب ابن سحاق کہتے ہیں کہ ہمارے خیال میں حضرت عمارہ کا اونٹنیوں کے ساتھ نر بھی وصول کرنا سنّت ہونے کی وجہ سے تھا کہ جب کسی شخص کی زکوٰۃ تیس حقے ہو تو ان کا نربھی ساتھ وصول کیا جائے گا۔
Janab Umara bin Amro bin Hazm farmate hain ke zamanay ne karwat badli hatta ke jab Sayyiduna Muawiya bin Abi Sufyan Radi Allahu Anhuma ka ahd hakumat aaya aur unhon ne Marwan bin Hakam ko Madina Munawwara ka ameer banaya to us ne mujhe Bali, Azra aur Qaza'a qabeele ke khandan Bani Saad bin Huzaim ke tamam afrad se zakat wusul karne ke liye bheja to main us shakhs ke paas pahuncha (jis ka zikar upar wali hadees mein hua hai) jabke woh bahut boodha ho chuka tha to main ne un se pandrah sau oonton ki zakat tees haqay un ke nar sandh samet wusul ki. Janab Ibn Sihaq kahte hain ke hamare khayal mein Hazrat Umara ka oonton ke sath nar bhi wusul karna sunnat hone ki wajah se tha ke jab kisi shakhs ki zakat tees haqay ho to un ka nar bhi sath wusul kiya jaye ga.
قَالَ قَالَ ابْنُ إِسْحَاقَ: وَحَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي بَكْرٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، أَنَّ عُمَارَةَ بْنَ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ، قَالَ: فَضَرَبَ الدَّهْرُ مَنْ ضَرَبَهُ حَتَّى إِذَا كَانَتْ وِلايَةُ مُعَاوِيَةَ ابْنِ أَبِي سُفْيَانَ ، وَأَمَّرَ مَرْوَانَ بْنَ الْحَكَمِ عَلَى الْمَدِينَةِ، بَعَثَنِي مُصَدِّقًا عَلَى بَلِيٍّ، وَعُذْرَةَ، وَجَمِيعِ بَنِي سَعْدِ بْنِ هُدَيْمٍ مِنْ قُضَاعَةَ، قَالَ:" فَمَرَرْتُ بِذَلِكَ الرَّجُلِ، وَهُوَ شَيْخٌ كَبِيرٌ فِي مَالِهِ فَصَدَقْتُهُ بِثَلاثِينَ حِقَّةً فِيهَا , فَحْلُهَا عَلَى أَلْفِ بَعِيرٍ وَخَمْسِمِائَةِ بَعِيرٍ" ، قَالَ ابْنُ إِسْحَاقَ: فَنَحْنُ نَرَى أَنَّ عُمَارَةَ لَمْ يَأْخُذْ مَعَهَا فَحْلَهَا، إِلا وَهِيَ سَنَةٌ إِذَا بَلَغَتْ صَدَقَةُ الرَّجُلِ ثَلاثِينَ حِقَّةً ضَمَّ إِلَيْهَا فَحْلَهَا